Oh wat word ik langzamerhand toch steeds zenuwachtiger.. Ik hoop echt dat het ons snel allemaal wordt gegund! Zijn er hier dames die veel sporten en/of aan extreme sport doen?
Dat is in ieder geval wel al een beetje voorzichtig positief ik duim hard voor je morgen weet je het!!
Ik heb een tijd in de sportschool fitness gedaan maar helaas mee moeten stoppen wegens lichamelijke kwalen hoop er uiteindelijk weer mee te beginnen vond het heerlijk je kan er even alles in kwijt en het is natuurlijk ook goed voor je gezondheid, maar ja als je lichaam niet meewerkt heb je weinig keus helaas
Ja ik hoop dat het een goed teken is.. Ja als ik morgen niet ongesteld word dan word de kans alleen maar groter. Of ik morgen ga testen weet ik niet...ik durf het gewoon echt niet meer haha zo bang ben ik voor weer een teleurstelling...misschien dat ik nog wel 1 of 2 dagen afwacht hoor Trouwens wel grappig, de afgelopen maanden moest en zou ik voor mn nod testen en nu denk ik "ach kan nog wel ff wachten"... Ik hoop ook zo dat jij snel op roze mag..en natuurlijk alle andere dames.
Hoop t ook voor je duim al heel hard dat je morgen niet ongi word en overmorgen een knaller van een test in je handen hebt. Haha ja hier hetzelfde na zo veel teleurstellingen heb je er minder behoefte aan om extra teleurgesteld te worden door een negatieve test tenminste zo ervaar ik het het is een extra teleurstelling bovenop de ongi die daarna komt.
Wat je omschrijft lijkt heel erg op wat ik een uurtje geleden ook ontdekte!! Dacht bij afvegen na het plassen huh een sliert??? Idd wittig gekleurd maar wel sliertvormend maar niet echt rekbaar tussen mijn vingers...... Sorry kan het niet anders omschrijven En heb al vanaf mijn (vermoedelijke, want geen ovutesten of temp) een bandgevoel onderin mijn buik.
Idd wens, dan heb je dus een dubbele teleurstelling zo voelt het idd. En pean hopelijk voor jou ook een goed teken, bij mij was het 1 keer heel veel rekbaarslijm en daarna was het weer weg. Nu is het waterig...raar iets he een vrouwenlichaam haha.
Zou iemand mij bij de volgende aanpassing uit de lijst willen halen? Heb vandaag mn Pos. Ovulatietesten uit FF gehaald en ineens verschuift mn ei met drie dagen, gezien ik ook de dag ervoor ei pijn had, ga ik hier vanuit en is mn NOD pas 17 september. Iedereen veel succes! Dat er maar veel roze mag komen!
♥ NOD lijst 8 t/m 15 SEP 2015 ♥ 8: (5) Lindaatje, 33 jaar, ronde 5 na mk, 3e kindje Zustertje, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Vissertje84, 30 jaar, 3e rondje, 3e kindje Water27, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Mellebel, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje 9: (6) Zwangels, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Lays, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Patrica1984, 31 jaar, ronde 4 na bbz, 1e kindje Wiella, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Trotsemama1990, 25 jaar, 9e ronde, 3e kindje Veldmuis, 23 jaar, 11e ronde, 1e kindje 10: (7) Kippetje13, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Bintje83, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Beeb1987, 28 jaar, 13e ronde, 1e kindje Mien30, 29 jaar, 2e rone, 1e kindje Fiol, 39 jaar, 6e ronde, 2e kindje Dege, 24 jaar, ronde 10, 1e kindje, eerste IUI Sop,28 jaar, 5e ronde, 1e kindje 11: (8) Vlinder89, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje BBoom, 30 jaar, ronde 2, 2ekindje Ni84, 31 jaar, 3e ronde, 3e kindje Littleus , 36 jaar, 2e ronde, 5e kindje Kim2306, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje Pietel, 34 jaar, ronde 1, 2e kindje nijntje24, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Leo78, 37 jaar, 1e ronde, 2e kindje 12: (10) Parelbloesem, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Littlegirl1989, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje ProudMommy86, 28, ronde 3, 2e kindje Clarajilla,23 jaar, 10e ronde, 1e kindje Rae , 31 jaar, ronde 9, 4e kindje IEZ, 34 jaar, ronde 1, 3e kindje Annalau , 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Florenthe, 40 jaar, ronde 2, 3e kindje SamirsVrouwtje, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, 7e ronde (in 3e bbz), 1e kindje 13: (8) Queenie707, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje Huclau, 32 jr, 5e ronde na mk, 2e kindje Wens86, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Smurffin, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje Sitalita, 28 jaar, ronde 1, 3ekindje Betula, ? jaar, ronde 3, 2e kindje Mamalara, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Zolta, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje 14: (4) Marianne, 31 jaar, ronde 9, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Spinnekop, 44 jaar, ronde 7, 3e kindje Goldfishie, 33 jaar, ronde 29, 1e kindje 15: (5) Hummeltje 1, 32 jaar, ronde 14, 2e kindje PeAn, 32 jaar, ronde geen, 5e kindje Discover, 34 jaar, ronde 3, 1e kindje Emra, 32 jaar, ronde 4, 1e kindje Manna, 27, ronde 2, 1e kindje Datumloos: (5) Aleeyah, 27 jaar, ronde 1 na MA, 1e kindje Gerbera, 28 jaar, ronde 1 na MA, 1e kindje Mams, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Meepie84, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje Bernisse, 23 jaar, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 58 Zwanger (3), Ongesteld (8), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! Hierbij de nieuwe lijst! Jammer Linda! Succes voor de volgende ronde. Ik zal voor je duimen.
Dat is heel vervelend als het lichaam niet meewerkt. Qua dat ben ik sinds rondom m'n eisprong weer erg licht in m'n hoofd/duizelig. Is na een week gelukkig weer wat afgenomen, maar nog niet weg.
Vind 't zo dapper dat jullie zo braaf van de testen afblijven....braaf clubje dit keer. Dames op rood, wens jullie veel succes in de volgende ronde, dat 't maar snel roze mag zijn! Morgen gooi ik er een CB digitale tegenaan. Heb de afgelopen week nog 3 keer getest na die early predictor en de action testen liepen mooi op, dus heb goede hoop dat ie blijft plakken.
Waterige afscheiding heb ik tot nu toe helemaal niet. Eerste dagen na ei veel, echt veel body lotion substantie achtige afscheiding en das nu qua hoeveelheid flink afgenomen. Vrouwen lichaam is een wonderlijk iets
Ja best wel maar is niet anders komt uiteindelijk wel weer goed nu gewoon rustig aan doen en goed naar mijn lichaam luisteren
Ik doe 2x per week crossfit, 2x per week hardlopen en 1x per week thuis een WOD oid met kettlebells. Wil er ook zo lang mogelijk mee door gaan als ik zwanger mag worden. Wat lastig dat je zo licht in je hoofd bent Ik heb nu geen afscheiding meer, wordt beetje misselijk (maar dat ben ik vaak sinds ik met de pil gestopt ben), en sinds vanmiddag ook een zwaar gevoel in mijn onderbuik, geen kramp maar alsof de kramp er ieder moment aan kan gaan komen. Denk dat het ongesteldheid gaat worden...
Nou dames...roze afscheiding hier...ik ben bang dat mn ongi gaat doorbreken. Wat ik alleen niet begrijp is dat ik helemaal geen buikpijn of pijn heb. Normaal lig ik de eerste 3 dagen krom van de pijn en nu voel ik niks. Ik doe denk ik voor de zekerheid wel een test als het niet doorzet. Snap er niks meer van....
Ik ga er maar vanuit dat ik mn rode duivels weer heb. Van binnen zit rood bloed alleen helemaal geen pijn. Ik ga de aankomende maand me ook ff niet zovaak melden op de site want ik ben er dan echt teveel mee bezig. Voor iedereen die nog op het wachtbankje zit HEEL VEEL SUC6!! Ik duim voor jullie xxxxxxx
Balen trotsemama! Hopelijk lukt het de volgende ronde. En er wat minder obsessief mee bezig zijn... Ik hoop dat het je lukt! Moeilijk hoor!
Zolta: ik ga 2-3 keer per week naar de sportschool. Krachttraining en cardio. Door de vakantie kwam het er te weinig van, dus nu weer opbouwen, goed plannen en inkomen. Vorige periode vooral gericht op krachttraining, ik wil me nu meer gaan richten op cardio (heb echt een beroerde conditie) en het versterken van mijn rug...