NOD lijst 8 t/m 15 SEP 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door kim2306, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Dank je hier moet het nog komen aan de ene kant heb ik zoiets van het lijkt er wel op maar aan de andere kant durf ik er niet zo goed op te hopen :(:(
    Maar wacht het nog even af t duurt zo lang haha

2. PeAn

PeAn Niet meer actief

Parelbloesem, Openlucht Museum is leuk!!
    Woon er niet bar ver vandaan en het is hier heerlijk weer geworden. Vanmorgen wat last van mist.
    Nog een hele gezellige dag!

3. PeAn

PeAn Niet meer actief

Rae...balen meid! Vorige nodlijst zaten wij ook samen in geloof ik. Toen was je toch ook eerder ongi geworden dan gedacht?

4. PeAn

PeAn Niet meer actief

Ja iez nu snap ik je gedachten. Toch hoop ik stiekem voor je. Succes bij de gyn!

5. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Zelfde lijst idd.
    Toen was ik precies op de dag zelf ongi geworden.
    Maar 3 dagen ervoor alleen bruin verlies.
    Vanochtend was het meteen rood. Ik ga er niet vanuit dat het nu nog een innesteling kan zijn. Lf is volgens ff nu dag 9....

6. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Gefeliciteerd!
    Sinds wanneer heb je die symptomen?

Ik heb ook al een aantal dagen pijn in me onderrug aan 1 kant, en zeurend gevoel in onderbuik alsof je ongesteld moet worden. En sinds vandaag ook lijn in rechter bovenbeen alsof wat afgekneld is geweest ofzo. Ik had hele erge gevoelige borsten maar dat is gelukkig minder geworden!

7. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Zo.. weer ff bijgelezen!
    Dames op rood BAH wat balen zeg!!!! Knuffel voor jullie en veel succes de volgende ronde!
    Dames op roze JIPPIE!!!! Gefeliciteerd!

Hier negatieve testen, ben ook nog maar 9 dpo :D dacht vanmorgen een tuurtest te hebben maar was nog niet helemaal wakker denk ik haha

8. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Dames ik klets niet veel mee want heb het druk met werken en we gaan over een kleine 6 weken verhuizen!
    Maar vandaag mijn nod en ik ben nog niet ongi. Test was negatief. En ik voel mij niet fit dus het zou vandaag of morgen wel doorzetten.

Gefeliciteerd voor de positieve testers!

Dames op rood.... balen zeg...succes in de volgende ronde!

9. BBoom

BBoom Actief lid

24 jul 2015
    134
    1
    0
    NULL
    NULL
    SamirsVrouwtje gefeliciteerd!!! Heel onwerkelijk gevoel hè?

Heel veel succes voor iedereen op t wachtbankje!! Ik duim voor jullie en de rode dames dat er heel snel goed nieuws is voor jullie!!!

10. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Hoi meiden.
    Heb even niks van me laten horen omdat het me af en toe echt teveel werd.
    Het was vorige maand weer zo'n domper toen ik ongesteld werd.

Meiden met een positieve test van harte gefeliciteerd, meiden op rood :( ik leef met jullie mee.

Laatste dagen wat last van mijn borsten en een opgeblazen gevoel, maar goed dat heb ik eigenlijk iedere maand vlak voor mijn nod.
    Een uur geleden werd ik echt heel misselijk, dus ik weer kijken op welke cyclus dag ik zit. Vandaag dus dag 25. Ineens kon ik me niet meer bedwingen en heb een test gedaan :) om 16:25. Niet echt slim zo laat op de dag, maar tot mijn ontzettende stomme verbazing zie ik vrijwel gelijk een tweede streep :$.
    O.M.G ben ik nou zwanger? ????? Nou zo te zien wel.
    Morgen ochtend dus nog maar een test en de komende dagen ook ;).
    Echt even niet te bevatten dit.

20150909_165650.jpg

11. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Jep Hummeltje, gefeliciteerd!!! De lijst wordt al mooi roze!

12. lays

lays Lid

10 apr 2014
    46
    6
    8
    Vrouw
    Gefeliciteerd alle dames met positieve testen!

Ik durf niet te testen( vandaag nod), wel wat slijm met oud bloed. Maar niet te vergelijken met begin van ongesteldheid.
    Ga morgenochtend wel een testen doen als niet veranderd, maar toch wel bang dat negatief is. Heb in iedergeval zo'n gevoel.

13. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hummeltje1 ik zie echt wel duidelijk een lichtroze streep! Voorzichtig proficiat!! Hoop dat ie mooi blijft oplopen. Geniet van je blijdschap!!

14. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Ik zie ook gelijk een streep zonder te turen oid hoop voor je dat je andere testen gaan knallen!!

15. PeAn

PeAn Niet meer actief

Duidelijk hoor hummeltje! Gefeliciteerd :)

16. BBoom

BBoom Actief lid

24 jul 2015
    134
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wauw hummeltje! Zie m meteen! Gefeliciteerd!!

17. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Gefeliciteerd Hummeltje, als je smiddags zo'n streep hebt dan zal het morgenochtend vast knallen.

18. Discover

Discover Lid

23 aug 2015
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd dames in Roze! Wat een heerlijk ontdekking zo'n tweede streep. Dames in rood super balen... :(
    Ik moet nog 6 dagen wachten NOD 15 sept. Maar voel net als normaal een week voor menstruatie al de gebruikelijke veranderingen in mijn lijf dus verwacht niet al te veel. Maar even afwachten nog.

19. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Ik dacht precies hetzelfde. Smiddags zo'n streep dan moet hij morgenochtend van het scherm af springen.
    We kunnen het alle twee nog niet bevatten.
    De komende dagen blijf ik wat testjes doen en dan volgende week de verloskundige bellen. Vindt het reuze spannend omdat ik twee maanden geleden een miskraam heb gehad, maar we gaan er gewoon vanuit dat het goed blijft gaan :)

20. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Duidelijk Hummeltje gefeliciteerd meid!!! Hopen op een plakker:D

Deel Deze Pagina