♥ NOD lijst 9 t/m 15 juli 2015 ♥ 9: (0) 10: (1) Fiederelsje, 33 jaar, ronde 2 na MK, 1e kindje 11: (0) 12: (0) 13: (0) 14: (0) 15: (0) Datumloos: (0) Buiten de lijst: Totaal: 1 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
Omdat de vorige lijst wegens drukte ingekort is naar 1 t/m 8 juli, heb ik zelf deze aangemaakt. Het is voor het eerst dat ik een lijst aanmaak dus ik hoop dat het goed is gegaan. En terwijl ik toch bezig ben meteen maar even handtekening pimpen. Wie helpt me de lijst roze te maken?
Nou het is suf van mij, toe aan weekend. het scheelt een letter maar deze is voor juli ik zag juni -_-
♥ NOD lijst 9 t/m 15 juli 2015 ♥ 9: (0) Rae, 31 jaar ronde 4, 4e kindje 10: (1) Fiederelsje, 33 jaar, ronde 2 na MK, 1e kindje 11: (0) 12: (0) 13: (0) 14: (0) 15: (0) Datumloos: (0) Buiten de lijst: Totaal: 2 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
♥ NOD lijst 9 t/m 15 juli 2015 ♥ 9: (2) Rae, 31 jaar ronde 4, 4e kindje Sop86, 28 jaar, 2de ronde, 1ste kindje 10: (2) Fiederelsje, 33 jaar, ronde 2 na MK, 1e kindje Arendje, 25 jaar, ronde 21, 1ste kindje 11: (0) 12: (0) 13: (0) 14: (0) 15: (0) Datumloos: (0) Buiten de lijst: Totaal: 2 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
♥ NOD lijst 9 t/m 15 juli 2015 ♥ 9: (2) Rae, 31 jaar ronde 4, 4e kindje Sop86, 28 jaar, 2de ronde, 1ste kindje 10: (2) Fiederelsje, 33 jaar, ronde 2 na MK, 1e kindje Arendje, 25 jaar, ronde 21, 1ste kindje 11: (1) Dogs84, 30 jaar, ronde 11, 2de kindje 12: (2) Sillywendy, 31 jaar, ronde 2, 2de kindje Elisek, 22 jaar, ronde 4, 1ste kindje 13: (0) 14: (0) 15: (0) Datumloos: (0) Buiten de lijst: Totaal: 7 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
4de lijst voor mij zelf alweer. Sommige namen komen ook helaas weer terug. Mag het een vruchtbare maand worden voor allen. Hier zijn de rode dagen alweer voorbij gelukkig. Kilo's vliegen er wel aan op 1 of andere manier.... Moet toch echt een keer streng worden voor mijzelf.
Hoi meiden Ik wil er ook wel weer bij op Spinnekop 44 jaar 3 de kindje 4de ronde nod 9 juli. ( tenminste dat zegt ff
Veel roze gewenst deze ronde. Bij mijn oudste in ronde 3 zwanger bij mijn jongste ronde 4 Ik zit nu weer in ronde 4. Inmiddels wel wat jaartjes ouder
Hoi dames. Helaas weer door naar de volgende ronde. Zo stom, heel lang een cyclus van 28 dagen gehad en nu al een paar keer wisselend 26 of 28 dagen. Ik ga nu maar weer uit van 26 dagen en dan kom ik op 10 juli uit. 10 juli, Hagedisje, 34 jaar, 1e kindje, ronde ... Vanavond voor het eerst starten met Gonal-F en dan 24 juni een echo om te kijken hoe de eitjes zich gedragen. Dan ook duidelijkheid of IUI doorgaat en wanneer. Spannend! Duimen voor veel roze hier!