NOD lijst 9 t/m 15 juli 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fiederelsje, 11 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Ik moet eerlijk zeggen dat iedere lijst soms de kleuren veranderd. Maar deze lijst is gemaakt met blauw -> negatieve test. En oranje voor tuur/ twijfel test. :)

Vervelend Ni84 dat je je zo ziek voelt!

Voor de test moet ik even op de pc kijken. Mijn action test zag je ook niet goed op het forum.

2. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok snap m :D

3. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    @ shedevil, ik denk ook heel vaag wat te zien spannend hoor, wanneer test je weer? Dames die ongesteld zijn geworden, balen en een dikke knuf! Het wordt steeds spannender hier, allemaal aan de test! Ik wil proberen te wachten tot donderdag ,maar of het lukt?

4. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Ik heb de test even open gemaakt en geprobeerd een wat duidelijker foto te maken....
    Ja 8 dpo slaat nergens op eigenlijk dat je dat doet, ik trok de spanning niet meer en wat ben ik ermee op geschoten.? Helemaal niks, want de spanning is nog steeds ondraaglijk :D

Ja dames we kunnen onszelf goed gek maken
    Ik ga mss morgen weer testen maar ik probeer te wachten hoor.! ;)

Bijgevoegde bestanden:

5. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    :D:D:D
    Ik denk toch nog steeds wat te zien op de test, of misschien wil ik graag iets zien:(

6. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk ook iets te zien hoor shedevil!

7. Jennifer1986

Jennifer1986 Actief lid

3 jun 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mij zie ik ook een heel voorzichtig streepje! Ik zou idd over een paar dagen nog eens testen .
    Voor de dames die ongi zijn, veel succes met de volgende ronde en beterschap die zich echt ziekjes voelen . . Ik vind het allemaal ontzettend spannend ,maar ik hou me in tot donderdag. . .

8. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi ik ook Jennifer!! Wij lopen gelijk, ik kan m'n zenuwen om te testen nauwelijks bedwingen haha maar geduld is een schone zaak... Pff normaal engele geduld haha. Als je eenmaal iets wilt duurt het altijd te lang he dat wachten.

9. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL

Ik lijk ook een licht roze streepje te zien! Was dit met ochtend urine?
    Anders zou ik morgen ochtend normaals testen! Spannend😊

Hier net steken in mijn borst, deed gewoon pijn!

10. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dames op rood balen! Dat jullie vruchtbare dagen er weer snel mogen zijn voor een mooie nieuwe ronde!!! 💋

11. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Op de open test zie ik misschien ook wat... Gewoon morgen met ochtendurine, dan zou ie duidelijker moeten zijn... Spannend hoor.

Bedankt meiden... Manlief is ook nog weg vanavond en de jongste wil niet slapen... Nu ligt ze op het dekbed (dat uit de hoes is) op de grond, hopelijk lukt het dan wel om in slaap te vallen... Ja, ze is 2 en zegt dus NEE!! Haha :)

Dus echt rust heb ik nog niet... Zo naar bed en dan hopelijk morgen weer beter...

12. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Dikke knuffel ni84!

Shedevil lijk ook iets te zien.. Morgen idd nog een testje wagen?

13. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Dankjewel meiden, voor het mee turen :p
    L89, deze test was met avond urine. Vanmorgen nog een test gedaan maar die was wit. Ws omdat ik om 4u00 wakker was geworden en toen ook al was gegaan :( Hoe dan ook het blijft vroeg om te testen, maar et geeft me stiekem een klein btje hoop omdat jullie et toch ook zien en et streepje roze was en niet grijs. Ik probeer de volgende echt even uit te stellen.

Wie gaan er morgen testen.??? :)

14. Lilou

Lilou Actief lid

31 jan 2011
    207
    29
    28
    Wil iemand me toevoegen op de lijst?
    NOD 12 Juli (denk ik, wat onregelmatig)
    Lilou; 28 jaar, ronde 1, 2e kindje

15. LilithTempestas

LilithTempestas Actief lid

9 mrt 2015
    277
    0
    16
    Vrouw
    @SheDevil: ik denk ook wat te zien! Maar idd wel een beetje vroeg... Hopelijk over een paar dagen een knaltest!!

16. LilithTempestas

LilithTempestas Actief lid

9 mrt 2015
    277
    0
    16
    Vrouw
    Hier inmiddels een beetje vreemd iets.
    En ja, het is een vreemde tijd! Maar ik heb soms problemen met slapen en melatonine werkt pas over een dag of twee, maar dat terzijde :p

Toen ik net naar het toilet ging zag ik wat afscheiding in mijn ondergoed. Niet heel vreemd, maar het was een beetje (sorry voor de onsmakelijkheden, kan het even niet netter verwoorden :$) roomachtig/vettig? Voor de rest was het geurloos volgens mij.
    Het volgende gekke: er komt een niet zo heel prettig geurtje van down-under zeg maar. Heb net met een washandje alles schoongemaakt en nu is de geur gelukkig verdwenen. Vind dat een beetje genant! Gelukkig slaapt vriendlief :p

Heeft iemand énig idee wat dit allemaal betekend? Ik zit nu (als je het heel strikt rekent) op 1 dag voor nod. Moet dus de 9e ongi worden (hopelijk niet).

Herkent iemand dit?!

17. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lilith is helemaal niet onsmakelijk hoor. Heb t ook wel eens. Verandering van je hormonen kan t zijn, zou t anders niet weten. Of mss een schimmelinfectie... ik zou t even in de gaten houden. Mocht t erger worden of gaan jeuken zou ik even naar de ha gaan

Shedevil ik zie zeker een streepje rechts maar wel heel dun...klinkt hoopvol! spannend!

18. Jennifer1986

Jennifer1986 Actief lid

3 jun 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heey sop86, wat leuk! We houden elkaar op de hoogte! Hoeveelste ronde zit jij? Ja normaal heb ik ook engelen geduld, maar met zoiets niet hihi. Ik moet wel zeggen dat mijn tepels echt ontzettend pijn doen! En ik ben de hele dag door met vlagen misselijk en brandend maagzuur.... Verschrikkelijk, vooral als ik iets gegeten of gedronken heb. Nu lig ik alweer wakker. Ik slaap slecht... Vaak wakker. Nog meer dames hier last van?

19. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier geen klachten tot nu toe behalve wat krampjes. Was met mn zoontje t zelfde.ook nooit misselijk geweest dus t zegt niks, wel of niet iets voelen. Al lijkt t wel meer echt als je ietd voelt hihi

20. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Goedemorgen dames! :D

Hier niet echt kwaaltjes, wel meer plassen.
    Heb net een test gedaan, helaas nog geen knaller maar wel duidelijker. 😊

Deel Deze Pagina