Ik moet eerlijk zeggen dat iedere lijst soms de kleuren veranderd. Maar deze lijst is gemaakt met blauw -> negatieve test. En oranje voor tuur/ twijfel test. Vervelend Ni84 dat je je zo ziek voelt! Voor de test moet ik even op de pc kijken. Mijn action test zag je ook niet goed op het forum.
@ shedevil, ik denk ook heel vaag wat te zien spannend hoor, wanneer test je weer? Dames die ongesteld zijn geworden, balen en een dikke knuf! Het wordt steeds spannender hier, allemaal aan de test! Ik wil proberen te wachten tot donderdag ,maar of het lukt?
Ik heb de test even open gemaakt en geprobeerd een wat duidelijker foto te maken.... Ja 8 dpo slaat nergens op eigenlijk dat je dat doet, ik trok de spanning niet meer en wat ben ik ermee op geschoten.? Helemaal niks, want de spanning is nog steeds ondraaglijk Ja dames we kunnen onszelf goed gek maken Ik ga mss morgen weer testen maar ik probeer te wachten hoor.!
Volgens mij zie ik ook een heel voorzichtig streepje! Ik zou idd over een paar dagen nog eens testen . Voor de dames die ongi zijn, veel succes met de volgende ronde en beterschap die zich echt ziekjes voelen . . Ik vind het allemaal ontzettend spannend ,maar ik hou me in tot donderdag. . .
Hihi ik ook Jennifer!! Wij lopen gelijk, ik kan m'n zenuwen om te testen nauwelijks bedwingen haha maar geduld is een schone zaak... Pff normaal engele geduld haha. Als je eenmaal iets wilt duurt het altijd te lang he dat wachten.
Ik lijk ook een licht roze streepje te zien! Was dit met ochtend urine? Anders zou ik morgen ochtend normaals testen! Spannend😊 Hier net steken in mijn borst, deed gewoon pijn!
Dames op rood balen! Dat jullie vruchtbare dagen er weer snel mogen zijn voor een mooie nieuwe ronde!!! 💋
Op de open test zie ik misschien ook wat... Gewoon morgen met ochtendurine, dan zou ie duidelijker moeten zijn... Spannend hoor. Bedankt meiden... Manlief is ook nog weg vanavond en de jongste wil niet slapen... Nu ligt ze op het dekbed (dat uit de hoes is) op de grond, hopelijk lukt het dan wel om in slaap te vallen... Ja, ze is 2 en zegt dus NEE!! Haha Dus echt rust heb ik nog niet... Zo naar bed en dan hopelijk morgen weer beter...
Dankjewel meiden, voor het mee turen L89, deze test was met avond urine. Vanmorgen nog een test gedaan maar die was wit. Ws omdat ik om 4u00 wakker was geworden en toen ook al was gegaan Hoe dan ook het blijft vroeg om te testen, maar et geeft me stiekem een klein btje hoop omdat jullie et toch ook zien en et streepje roze was en niet grijs. Ik probeer de volgende echt even uit te stellen. Wie gaan er morgen testen.???
Wil iemand me toevoegen op de lijst? NOD 12 Juli (denk ik, wat onregelmatig) Lilou; 28 jaar, ronde 1, 2e kindje
@SheDevil: ik denk ook wat te zien! Maar idd wel een beetje vroeg... Hopelijk over een paar dagen een knaltest!!
Hier inmiddels een beetje vreemd iets. En ja, het is een vreemde tijd! Maar ik heb soms problemen met slapen en melatonine werkt pas over een dag of twee, maar dat terzijde Toen ik net naar het toilet ging zag ik wat afscheiding in mijn ondergoed. Niet heel vreemd, maar het was een beetje (sorry voor de onsmakelijkheden, kan het even niet netter verwoorden ) roomachtig/vettig? Voor de rest was het geurloos volgens mij. Het volgende gekke: er komt een niet zo heel prettig geurtje van down-under zeg maar. Heb net met een washandje alles schoongemaakt en nu is de geur gelukkig verdwenen. Vind dat een beetje genant! Gelukkig slaapt vriendlief Heeft iemand énig idee wat dit allemaal betekend? Ik zit nu (als je het heel strikt rekent) op 1 dag voor nod. Moet dus de 9e ongi worden (hopelijk niet). Herkent iemand dit?!
Lilith is helemaal niet onsmakelijk hoor. Heb t ook wel eens. Verandering van je hormonen kan t zijn, zou t anders niet weten. Of mss een schimmelinfectie... ik zou t even in de gaten houden. Mocht t erger worden of gaan jeuken zou ik even naar de ha gaan Shedevil ik zie zeker een streepje rechts maar wel heel dun...klinkt hoopvol! spannend!
Heey sop86, wat leuk! We houden elkaar op de hoogte! Hoeveelste ronde zit jij? Ja normaal heb ik ook engelen geduld, maar met zoiets niet hihi. Ik moet wel zeggen dat mijn tepels echt ontzettend pijn doen! En ik ben de hele dag door met vlagen misselijk en brandend maagzuur.... Verschrikkelijk, vooral als ik iets gegeten of gedronken heb. Nu lig ik alweer wakker. Ik slaap slecht... Vaak wakker. Nog meer dames hier last van?
Hier geen klachten tot nu toe behalve wat krampjes. Was met mn zoontje t zelfde.ook nooit misselijk geweest dus t zegt niks, wel of niet iets voelen. Al lijkt t wel meer echt als je ietd voelt hihi
Goedemorgen dames! Hier niet echt kwaaltjes, wel meer plassen. Heb net een test gedaan, helaas nog geen knaller maar wel duidelijker. 😊