NOD lijst 9 t/m 15 juli 2015

Discussion in 'NOD forum' started by Fiederelsje, Jun 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,855
    2
    38
    NULL
    Ik hoop het ook al zijn er nu totaal nog geen tekenen.
    We wachten af, maar denk dat we op moeten voor ronde 13.

Ben in ieder geval blij dat alles goed is

2. mint1987

mint1987 Actief lid

Mar 2, 2015
    253
    29
    28
    Spannend allemaal en leuk om jullie berichten te lezen (ben meer een meelezen dan ik heel vaak wat post).
    Rae gefeliciteerd je test loopt mooi op!
    Ook al een paar tuur testen. Spannend!

Hier wat gevoelige botsten zo nu en dan en soms een vaag gevoel in onderbuik. Ook moet ik veel plassen. Ik ga er maar vanuit dat het van het ontpillen komt, maar hoop natuurlijk stiekem op een zwangerschap.. We zullen zien. De 14e is mijn NOD, maar Door jullie verhalen krijg ik test drang (alleen zou testen neem ik aan nog geen nut hebben, toch? ).

Nog ff vraagje. Heb nu davitamon folizuur met vitamine D zuigtabletten maar pakje is bijna op. Wat raden jullie me aan nu te gaan slikken?

3. Meepie84

Meepie84 Lid

May 17, 2015
    82
    0
    6
    Ik heb echt nog helemaal geen tekenen niet van menstruatie of eventuele zwangerschap. Dat heb ik nou nooit, ik heb niet eens moodswings die ik normaal voor menstruatie altijd heb, vriendlief vast blij mee.

Ik heb ook geen testdrang :(:( Als ik zaterdag niet ongesteld ben ga ik er volgende week ergens een testje tegen aan gooien. En anders op naar de volgende ronde.;)

4. Meepie84

Meepie84 Lid

May 17, 2015
    82
    0
    6
    Ik zou gewoon de kv vitaal zwanger nemen kosten niet veel en zit ook alles in. Ze stinken wel een beetje

5. rae

rae Bekend lid

Mar 17, 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Ik slik die ook! Lekker makkelijk met dagaanduiding.
    koop ze altijd in de aanbieding. Slik deze nog totdat ze op zijn (7 weken) en daarna gewoon huismerk folizuur.

6. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Best wel gek...we hebben nu zoiets van een tweede kindje is welkom maar we zien wel of het mag lukken. Mijn eerste goede zwangerschap heeft ook 2,5 jaar op zich laten wachten.
    En toch ben ik het wachten nu al zat.
    Heb al zwangerschapstesten gehaald bij de action. Vorige keer 4/5 dagen voor mijn nod positief getest.
    Maar wil mezelf tegenhouden om te vroeg te testen.

7. mint1987

mint1987 Actief lid

Mar 2, 2015
    253
    29
    28
    Ja die dag aanduiding is inderdaad prettig en dat het zuigtabletten zijn ipv pillen.
    Eigenlijk zoek ik weer zoiets om vanaf nu te slikken maar dan met meer vitamines..

8. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

Jun 28, 2013
    1,161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik pak altijd Gravitamon, ietwat duurder maar zit veel in. Is onderdeel van Davitamon, geel wit doosje. Het is voor zwanger worden, zwanger zijn, als je borstvoeding geeft en na de bevalling ;)

9. rae

rae Bekend lid

Mar 17, 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Gravitamon slikte ik bij mijn vorige zwangerschappen. Is idd wat duurder. Hangt er ook vanaf hoeveel foliumzuur je slikt, zit soms echt een groot verschil in qua hoeveelheid.

Gaat er nog iemand testen vandaag?
    Sop86, Jennifer1986, Noa, Asuka, Lilith?? :D

10. spinnekop

spinnekop Actief lid

Apr 15, 2015
    440
    0
    16
    mijn 2 kinderen
    gennep
    ja , waar blijven de testers :D

hier temp gekelderd en rood gespot ;)
    op naar ronde 5

11. rae

rae Bekend lid

Mar 17, 2015
    576
    0
    16
    Medemblik

Jammer Spinnekop :(

12. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

Jun 28, 2013
    1,161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik mag voorzichtig blij zijn! :D Ik heb deze ochtend getest en er verscheen een heeeeeel licht streepje! Zo in het licht zie je hem wel, op de foto wat moeilijker. Ik zit nu 4 voor NOD...ik kon het gwn niet laten om weer te testen. Hoop dat ze mooi op gaan lopen en dat de ongi weg blijft...

13. LilithTempestas

LilithTempestas Actief lid

Mar 9, 2015
    277
    0
    16
    Female
    Wat leuk!! Hopelijk gaat ie idd mooi oplopen!

Ik ga nog niet testen vandaag, sorry! Heb het idee dat ongesteldheid eraan zit te komen en zou het dus zonde vinden van de test ;) (en ook iedere keer het gevoel van falen, weer geen zwangerschap, k*t, ik voel me slecht, etc)

14. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

Jun 28, 2013
    1,161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neeeeee :(:( wat jammer!

15. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

Jun 28, 2013
    1,161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vind t leuk maar ook spannend en zenuwslopend. Voor mijn zoontje heb ik 2 miskramen gehad voor de 6 weken dus de eerste weken vind ik eig niet zo leuk. Gwn bang denk ik geen idee... tenminste met mijn zoontje had ik al 2 echos voor de termijnecho. Duimen draaien maar! Zal zo even een foto plaatsen.

Lilith...nee dat begrijp ik wel. als ik al iets bespeurde of voelde dat mn ongi zou komen zou ik dat ook niet doen. Al hoop ik voor je dat die niet door gaat zetten

16. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

Sep 4, 2008
    319
    0
    16
    Ah nee spinnekop balen! Spannend nikie86 ben benieuwd naar de test.. Lilith toch duimen we door dat het geen tekenen van ongesteld worden zijn

17. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

Jun 28, 2013
    1,161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop dat jullie t ook een beetje kunnen zien

18. Jennifer1986

Jennifer1986 Actief lid

Jun 3, 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, ik heb idd vandaag mijn Nod, maar ik ga zaterdag pas testen als ik dan nog niet ongi ben hihi. Mijn vriend is namelijk zaterdag pas thuis en we willen graag samen testen. Er is nog geen ongi te bekennen. Ik heb wel pijn aan mijn tepels zeg... En ik heb al 2 dagen last van brandend maagzuur. Wat rommelende darmen. Emo... Maar verder gaat het goed hihi. Wat hebben jullie voor klachten? En rae? Want jij hebt duidelijke positieve test....

19. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

Jun 28, 2013
    1,161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hiet behalve een drukkend gevoel helemaal geen klachten:)

20. rae

rae Bekend lid

Mar 17, 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Ik zie het ook Nikie! 😀
    Nu nog mooi oplopen!

Ik snap dat jullie willen wachten maar ben gewoon nieuwsgierig 😇

Hier totaal geen symptomen. Alleen vanochtend even mijn tepel dacht ik...

Share This Page