Rae 22 juli nog ff! Hoeveel weke zou je dan ong zijn?? Spannend! We zijn indd een rustig test groepje.. Pfieuw gelukkig, krijg ik ooknog geen test drang! Net een zwaar gevoel in mijn baarmoeder denk dat hier de ongesteldheid naderd! Vorige keer 13 dpo bloed gespot dag erna ongi, nog 2 dagen zal het wel doorzetten ben benieuwd!! Tot nu toe meer roze op de lijst dan rood👍😁 Dames die zwanger zijn, wat zijn juie symptomen/ kwaaltjes?? Wie gaat morgen testen???
Aan degene die zwanger zijn gefeliciteerd!! Gaan al lekker veel op roze. Dat schiet al op Rae, spannend! Ik ga dit weekend testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
Dan ben ik 6 weken het gaat alleen maar om te kijken of het vruchtzakje in de BM zit en niet ergens anders. Ik heb geen symptonen, alleen veel plassen. En morgen ga ik de laatste test doen
Tja dames, jammer genoeg kan ik NOOIT wachten met testen, dus morgenvroeg ga ik weer een testje wagen. Manlief heeft liever dat ik wacht want ver voor de NOD kan er nog van alles misgaan, maar kan het gewoon niet laten. Alsof er post op de mat ligt...die je dan 5 dagen niet open gaat maken, hihihihi....ik scheur meteen de post open...dus tja, wil 't gewoon weten. Herkenbaar? @patruusje ga jij morgen ook testen?
Yup morgenochtend ga ik testen, hij ligt al klaar in de badkamer 😁 Ik gok overigens op een Omo witte test hoor... Maar dan weet ik het maar toch?!
Wauw wat een hoop gevende mooie testen zeg. Hier nog niks,wel al wat ongi symtomen maar geen bloed geeft soms moed
Ik zie, ik zie... Een heel licht maar toch aanwezig streepje! Voor nu mag ik op blauw, over 2 dagen nog maar eens testen. Tot nu toe bleven deze testen omowit dus er is hoop!
Patruusje, ik zie hem ook!!!! Een voorzichtige proficiat!!!! Wauw, nog meer roze!!!! Ik wacht tot morgenvroeg tot mijn vriend thuis is.... Ben wel echt benieuwd nu!
Patruusje ik zie m ook heel lichtjes! ! Jeujjj gefeliciteerd alvast. Nu idd hopen dat ze oplopen. Ik test zaterdag weer en jij?
Vandaag 10 dpo...! Ik ga zondag weer testen Nikie. Thanks dames vind het wel weer heel spannend... Net ml een foto en berichtje gestuurd met gefeliciteerd
spannend 22 juli is niet zo ver weg meer Ik moe ook veel plassen en continue ongi krampen. Heb jij die ook?
Wuhaha nog niet... Hij is al aan het werk. Hij leest het vanzelf, maar ik weet nog van de vorige x streepjes zijn voor een/mijn man zeer abstract. En met de vorige x een vmk voor de blijvende zws zal hij nog wel even afwachten denk ik.