Ik was gisteren en vanacht niet meer ongesteld geworden. Dus ik had een beetje hoop vanmorgen, maar helaas... De test is omo wit...
Ik gebruik ovu testen! Deze maand s ochtends getest was hij nog negatief 12 u positief en om 18u was het alweer lichter de test! Ook erg korte lh piek vond ik? Daarvoor minstens een dag lang meerdere posi testen. Heeft je eitje genoeg kans zich in te nedtelen met zo n korte lf?
Ohh nee arendje! Je had toch al eerder getest en daar was togh een licht tweede streepje te zien?? Weet je wanneer je ei was?
Ja klopt. Dat was 2 dagen terug. M'n ei was op 27 juni en m'n LF wisselt tussen de 11-13 dagen. Ik zit nu op 13DPO. Ik denk dat het bij de innesteling mis is gegaan
Dank je! Ik heb allang afgesproken met haar bij high tea. Ze weet t wel waarom, o,dat we vertrouwen elkaar erg goed als prive onderwerp bijv zwanger worden, enz... ze wilt dat ik moet gewoon afleiden en ontspannend zonder denken aan zwanger worden zoals niet verwachten.. daarom ze heeft nu 3 kinderen.. High tea is inderdaad heerlijk gegeten.
Die van mij zijn ook vaak zo hoor meestal rond dag 12 of 13 ei en dan ongi op dag 25. Heb bijna nooit een langere lf. Als t maar boven de 10 zit voor een goede innesteling dacht ik
Over de korte piek kan ik niks zeggen. Sommige hebben zelfs 2 keer een piek. Heb je maar 3 keer getest? Misschien had je al een piek daarvoor?! Wel is dat het met een korte lf lastiger is om goed in te nestelen maar het kan wel.. Zie mij met een lf van 9 dagen. Miss dat tempen toch ook eerder een ei kan vinden. Ik gebruikte op mama apps de temp kaart.
hallo dames, wat betekend lf? sorry, zit nog niet zolang op de site. arendje, wat jammer nou! ik had het zo voor je gehoopt... hier nog steeds geen ongi te bekennen. wel een beetje rare steekjes in/bij mijn bm. en zere borsten en dus heel slecht geslapen... oooh ik hoop het toch zo dat het raak is!
LF= luteale fase en dat is de fase tussen je eisprong en je NOD Ik hoop dat het raak is voor je!! Geen bloed geeft moed
Ga indd deze maand na mun ongie tempen! Hoop steeds dat het bloede gestopt is als ik op de wc zit maar helaas! Heb van te voren ook ovu testen gedaan en erna nog 1 dag toen was hij steeds lichter dus ermee gestopt! Ik denk ook dat ik tarwekiem olie capsules ga halen! Iemand ervaring mee??
Jeetje meiden wat is de lijst mooi roze gekleurd de afgelopen dagen!!!! Dat geeft moed! Proficiat iedereen op roze!! Ik was even 2 dagen er niet, gelijk 10+ pagina's erbij hahahaha. Gisteren ben ik geslaagd voor m'n opleiding MWD en m'n broertje en man hadden na de uitreiking bij mij thuis een surprise party georganiseerd, ongelooflijk. Iedereen was er, familie, vrienden/vriendinnen, collega's. Ik zit nog steeds na te genieten. Nu zijn m'n man en ik onderweg op vakantie, wanneer ik wifi heb zal ik even iets laten horen van me. Ik had gisteren mijn nod dag maar heb nog niet getest behalve een paar dagen geleden en die was wit. Morgen weer een testje wagen als ik niet ongi wordt tenminste. Ik ben heeeel benieuwd naar alle anderen morgen ( jennifer?! Hihi) Tot snel!
Ha dames! Sorry dat ik niks van mij heb laten horen gisteren, heb heel de dag gewerkt en ben daarna in slaap gevallen, oops! Hier nog steeds geen rood gespot, wat op zich een goed teken is, alleen heb ik af en toe wel kleine krampjes in mijn onderbuik. Aan de ene kant wil ik graag testen, aan de andere kant voelt het echt alsof mijn ongi er aan komt. Zit nu wel 1 dag na nod, maar dat zegt bij mij meestal niet zo veel! Blijkbaar is mijn lichaam erg gevoelig voor spanning en/of stress... Wat zouden jullie doen? Vl wil graag even wachten omdat hij niet wil dat ik weer teleurgesteld ben (volgens mij doet 'ie dat ook een beetje voor zichzelf, maar het is wel heel lief ).
lilith ik heb ook kramp rond m'n baarmoeder dus dat zegt niet alles... Als je normaal regelmatig ongesteld bent zou ik zeggen testen, als het wel eens kan verschillen zou ik nog even wachten als je bang bent voor de teleurstelling... Maar zelf zou ik altijd testen, ik denk altijd maar dan weet ik het in ieder geval!
Sop86, veel plezier op vakantie! Ja ik test morgen hihi, jij ook??? Hopelijk allebei op roze! Ik had paar dagen geleden ook wit. Gisteren ook mijn Nod gehad, dus hopelijk morgen goed nieuws!!!!
Normaal idd regelmatig, alleen de laatste 3(?) maanden er wel eens naast. Misschien dan toch morgen of overmorgen maar testen als ik dan nog niet ongi ben