Hoi allemaal, Ik ben nieuw op het forum. Kan ik nog op het lijstje erbij? Jacq1983,31 jaar, nod 13 juli, 8e ronde, 1e kindje We zijn al een tijdje bezig en in mei miskraam gehad dus nu duimen, heb last van pijnlijke borsten maar durf nog niet te testen... Gefeliciteerd voor degene bij wie het is gelukt deze maand. Groetes jacqueline
Hoppa weer 2 zwangeren erbij! Gefeliciteerd! Rode dames... Misschien zie ik jullie bij de 1-8 augustusclub?
Wauw een paar zwangere, alvast gefeliciteerd! Mezelf, ik ben moment even moe en even last van mijn onderbuik. Maar niks klachten van mijn menstruatiepijn. Nu ik heb wel trekhonger.. alvast eet smakelijk
Hoi, zo, leuk veel zwangeren! Gefeliciteerd! Hier net ongesteld geworden. Ik mag dus op rood. Mijn eerste keer ongesteld na stoppen met de pil. Voor mezelf telde ik daarom deze ronde niet echt mee. Nu op naar de eerste echte ronde!
't Wordt een mooie lijst, dames! Hier vanmorgen een omo-witte test....ach morgenvroeg gewoon nog een keertje proberen. Ben zo benieuwd! Dames die al weer een nieuwe ronde ingaan, veel succes!!!!
Medicatie maakt niet uit voor MvM, ik heb ook een hele waslijst aan medicatie en mag alsnog meedoen. Dat werd ook tegen mij gezegd!
Ik wil het ook wel weer gaan doen, van de week even bellen! Vond het bij de 1ste soms wel heel zwaar, kotsmisselijk en dan die potten vullen hihi maar voor een goed doel doen we het..
Hmmm... Ml was me net aan het pesten en kneep voor de lol in m'n tepel... Ik dacht dat ik tegen het plafond zat, damn die dingen zijn gevoelig :x #nieuwekwaal
♥NOD lijst 9 t/m 15 juli 2015 ♥ 9: (6) Rae, 31 jaar ronde 4, 4e kindje Sop86, 28 jaar, 2de ronde, 1ste kindje Jennifer1986, 29 jaar, derde ronde, 1e kindje Noa86, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde na MA Asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 8 Lilith, 20 jaar, ronde 11, 1e kindje 10: (4) Arendje, 25 jaar, ronde 21, 1ste kindje Ni84, 31 jaar, 3de kindje, ronde 1 shronn89, 25 , ronde 2, 2e kindje Jaleisha, 29 jaar, 3e kindje. 11: (2) Dogs84, 30 jaar, ronde 11, 2de kindje Cherrie, 23 jaar, 1ste kindje en 1ste ronde. 12: (9) Sillywendy, 31 jaar, ronde 2, 2de kindje Elisek, 22 jaar, ronde 4, 1ste kindje Anneke, 29 jaar, ronde 9 na mk, 2e kindje Nicolletjuh, 30 jaar, 6de? ronde, 3de kindje Sajoli, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje L89, 26 jaar, ronde 3, 2de kindje Spinnekop 44 jaar 3 de kindje 4de ronde meepie84 31 jaar ronde 4, 1e kindje Lilou; 28 jaar, ronde 1, 2e kindje 13: (5) Simmer, 27 jaar, ronde 6, 1ste kindje HenM; 27 jaar, ronde 3, 2de kindje Nikie 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje WensB, 25 jaar, 1ste kindje, 15e ronde Jacq1983,31 jaar, 8e ronde, 1e kindje 14: (2) Mint1987, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Beempie 30 jaar, ronde 5, 1e kindje 15: (7) Patruusje, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Wiella, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Hummeltje 1, 32 jaar, ronde 12, 2de kindje Zustertje2015, 28jr, 2e ronde, 2e kindje Zwangels, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje Hagedisje, 34 jaar, ronde ..., 1e kindje SheDevil, 3?jr, ongeveer ronde 10, 3e kindje. Datumloos: (3) Divaaa88, ? jaar, ronde 7, ? kindje chats, 31 jaar, ronde 13, 1ste kindje MamavanHayden, 26 jaar, 2e kindje ronde 25 Buiten de lijst: Totaal: 38 Zwanger (9), Ongesteld (10), MMM (*), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
IK BEN ZWANGER!! Vanmorgen testje gedaan en hij is overduidelijk positief!! Wil de foto toevoegen maar heb geen idee hoe dat werkt haha.
Gefeliciteerd! Als je in bericht tikken zit, zie je een paperclipje naast waar je lettertype etc kan kiezen. Daar mee kan je een foto toevoegen
Hij gaat goed hier, mooi dat er zo veel een positieve test hebben gefeliciteerd allemaal. Ik zit nog rustig af te wachten. Werd net wakker met hoofdpijn, echt een kwaal om ongesteld te worden . Heb er niet veel vertrouwen in, maar goed we wachten af tot de 15de