NOD lijst 9 t/m 15 juni 2015

Discussion in 'NOD forum' started by Julia1979, May 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caprice

Caprice Bekend lid

May 13, 2015
    881
    0
    0
    #201 Caprice, May 30, 2015
    Last edited: May 30, 2015
    Vanmorgen een duidelijke temperatuurdrop. Ik heb alle dagen 36.60 tot 36.69°c gemeten en vanmorgen 36.44°C. Ik meet het telkens een paar keer en 3 keer had ik zo'n lage temperatuur. Ik las dat dit kan wijzen op een eisprong maar ik test pas vanmiddag met mijn ovulatietest. We zien wel. We hadden het zowiezo gisteren lekker gezellig gemaakt dus ik maak me nog niet meteen zorgen. Indien ik straks positiever test kunnen we vanavond weer aan de slag. Die temperatuurdaling kan ook heel toevallig zijn of wijzen op iets anders natuurlijk.

2. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

Jun 1, 2014
    1,885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Goede kans dat die dip je ei is hoor! Houd jij je temp ook bij in een app? Ik in de mamaapps maar omdat die niet gedeeld kan worden vul ik het ook bij FertilityFriends in. Die kun je dan wel delen mochtbje dat leuk vinden. (Zie link in mijn handtekening)

3. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

20150530_115955.jpg

Nog niet helemaal posi. maar ik denk wel dat ik het nu ff gezellig ga maken met manlief. Ik zie het al weer voor me dat het vanavond positief is en manlief geen zin meer heeft.

4. Caprice

Caprice Bekend lid

May 13, 2015
    881
    0
    0
    Bij mij nog steeds heeeel licht streepje maar, straks nog eens testen om 18u.

Misschien was mijn temperatuurdrop door iets anders veroorzaakt (en moet ik misschien ziek worden.)

Have fun alvast Specialgift!!

@Julia1979 ben aan het zoeken voor mijn chart te delen. Heb al het een en het ander gevonden alleen blijf het maar staan in fahrenheit bij mij :s

5. Dayna

Dayna Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,742
    0
    36
    Haha, idd beter nu dan niet ;)

Hopelijk snel een knaller en het wachtbankje op :D

6. Dayna

Dayna Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,742
    0
    36
    Test jij nu al twee keer op een dag? Ik test pas 2x als hij echt donker is, anders ben ik zo door mijn testen heen :cool:

Tempdip kan idd een aankomend ei zijn.. ik heb meestal een dip met positieve ovutest.. en daarna pas mijn eisprong.

7. potato

potato Actief lid

Feb 11, 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    Vanochtend heel duidelijk mijn eisprong gevoeld, opgestaan en een knaltest bij mijn tweede plas, snel terug in bed en goed geklust, Volgens mij perfecte timing, twee dagen terug voor het laatst geklust namelijk.
    Ik hoop dat het er in zit deze maand!
    Vier dagen geleden ben ik bij de Osteopaat geweest die zich op mijn baarmoeder heeft geconcentreerd om deze te laten ontspannen, ik had daar een heel goed gevoel bij.
    Op het wachtbankje dus maar, ik hoop dat de tijd een beetje snel gaat!!!
    voor mij en iedereen hier op het wachtbankje.

8. Caprice

Caprice Bekend lid

May 13, 2015
    881
    0
    0
    Goh ik test liever iets te veel dan te weinig. Ik heb normaal cyclussen van 22 dagen maar met de MK is dit wat door mekaar geschud. Eerste ronde na mijn MK was 28 dagen, en ik wil zeker niets mislopen

@potato, spannend!!!!

9. Dayna

Dayna Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,742
    0
    36
    Het was maar een vraagje..
    Bedoelde er verder niks mee. Hier nog nooit eerst licht en dan ineens knal gehad op de zelfde dag, vandaar. Bij is hij smorgens dan knal en dan 2 dagen. 2e dag wel ietsie lichter.

10. Paardebloem

20150530_191953.jpg

De bovenste is van nu net ..

aprice
    @Dayna

Dankje. Het is zeer zeker gelukt.

Kijken of ik vanavond en anders morgen (nog beter) het nog eens kan doen. En anders aansluiten op het wachtbankje.

11. Dayna

Dayna Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,742
    0
    36
    Zo liepen ze bij mij ook op. Denk morgen knaller (als je die krijgt met de action testen) mooi oplopend rijtje iig..

12. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

Dec 27, 2011
    671
    0
    16
    MIjn eisprong is ook geweest, ik gok gisteren. Heb nu hele warme gevoelige borsten. Gisteravond nog een leuke avond gehad dus ga weer rustig op het wachtbankje zitten wachten. En vanavond in bed zien we wel weer of er weer wat gebeurd :D

13. Me28

Me28 Bekend lid

Nov 4, 2012
    648
    181
    43
    Bij mij nog steeds een heel licht streepje, terwijl ik wel vanalles voel. Heb nu ook rekbaar slijm en al 2 dagen een weeiig gevoel onderin mijn buik. Gezien mijn cyclus zou ik nu ook zo'n beetje mijn eisprong verwachten, misschien morgen of overmorgen nog? Of zou ik een korte lf hebben? Vind het wel spannend nu!
    Succes voor de dames die al op het wachtbankje zitten, lekker afleiding zoeken!

14. Lizy

Lizy Actief lid

Jun 12, 2011
    136
    13
    18
    NULL
    NULL
    @ dragonberry: spannend! Ik zit in hetzelfde schuitje! Temperatuur je ook? Ik wel. Mr mn temp is nog niet omhoog gegaan..

@ me28: goeie tip. Afleiding zoeken.. makkelijker gezegd dan gedaan!

Aan de andere kant vind ik het wel fijn dat de 'druk' eraf is.
    Niks anders kunnen doen dan afwachten!

15. Dayna

Dayna Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,742
    0
    36
    Hou jij je temp ook bij FF bij?

16. Paardebloem

@Dayna
    Ik ben benieuwd ik ga straks nog 1x testen rond 01.00 uur en dan morgen nog een laatate keer.

Maar heb nu zo'n gigantisch eipijn. Kan amper recht lopen daardoor en bukken en liggen doet ook veel pijn. Nog even volhouden dan is het ook weer over.

17. Caprice

Caprice Bekend lid

May 13, 2015
    881
    0
    0
    Spannend Specialgift!!! bij mij nog steeds heel heel licht.

18. Dayna

Dayna Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,742
    0
    36
    ei pijn is wel vervelend! Ik voel het echt zelden.
    Voel jij het altijd?

19. Paardebloem

Wel vervelend inderdaad. Ik voel het altijd. Eerst zijn mijn eierstokken gevoelig en dan na een tijdje gaat het dus echt zeer doen. Zoals nu.

Maar wel fijn om het te voelen hoor. Zo kan ik als ik zonder testen zit toch een idee hebben wanneer ik vruchtbaar ben.

20. Paardebloem

Zo raar. Onze streepjes zagen er ongeveer hetzelfde uit.

Hoe ziet jouw cyclus eruit dan..?

Share This Page