Oohja dat is waar ook. Spannend dan ook voor jou nog. Gewoon blijven doortesten en ik hoop voor jou na het vinden van je ei (en voor ons allen) dat het gelijk raak.is en je zsm een posi zwangerschapstest in handen zult hebben.
Hoi hoi, Mag ik bij jullie op het lijstje? Ik kom van de lijst van 1-8 juni maar ik heb een laat ei gehad helaas, dus ik moest een lijstje doorschuiven. Mijn nod is op 11 juni, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje.
Pfff, pas op 4DPO, innesteling zou nog moeten beginnen en ga nu al letten op symptonen, echt een staaltje van hoe je jezelf gek maakt! (Ze zijn er nog niet, by-the-way) vraagje, ik werk met de clearblue ovulatietesten en ik vind het moeilijk te bepalen wanneer de eisprong dan plaatsvindt. Op dinsdag eind van de middag een smiley, op woensdag een smiley, en donderdag niet meer. Wanneer is de eisprong dan ongeveer geweest, op de dagen van de smiley of daarna? We hebben geklust op maandagochtend en woensdagavond, dus dat zit wel goed denk (meer was ook niet mogelijk), maar ik twijfel of we donderdag en/of vrijdag ook niet hadden moeten klussen (voor de volgende maand eventueel). Deze maand ook voor het eerst pre-seed gebruikt, was prettig!
Hoi dames, spannend al die springende eitjes . Ik had gisteren een knaltest dus vandaag vermoedelijk eisprong. M'n NOD is dan 14 juni. Vandaag maar even gezellig maken .
Vannacht om 00.15 weer getest en toen was mijn test al heel wat lichter dan voor mij de waarschijnlijk positieve test op 30 mei. Mijn werk zit er dus ook weer op en ik ga lekker aanschuiven op het wachtbankje.
Goedemorgen. SpecialGift, ja aan de ene kant is het natuurlijk ook fijn om het te voelen, je weet iig dat je een eisprong hebt zonder testen. Ik temp er ook bij en mijn testen lopen altijd gelijk met mijn temp. Rianne, Dan lopen wij gelijk op.. Ik kwam ook van de 1-8 juni lijst en nu ook NOD op 11 juni Roosje35, Als je geen smiley meer hebt dan is je ei gesprongen.. op het moment je er een hebt dan ben je het meest vruchtbaar. Zo heb ik dat altijd op het forum gelezen. Zelf nooit gebruikt. Maar het lijkt me net als bij de streepjes testen, net zo donker of donkerder als de test streep. Ik zit vandaag ook op 4 dpo, vind het wel weer heel spannende dagen.. Denise, veel plezier
]♥ NOD lijst 9 t/m 15 juni 2015 ♥ 09. Sanne1987, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Saartje5, 33 jaar, 6e ronde (3de na MK), 2e kindje Mamasugar, 31 jaar, 1e ronde, 4e kindje Pebbles78, 36 jaar, 1e ronde, 4e kindje Iset, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje 10. Dragonberry, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Rae, 31 jaar, 3e ronde, 4de kindje Chupa, 33 jaar, 2e ronde, 3e kindje (jarig!!) Boommm, 25 jaar, 2de ronde, 3de kindje Roosje35, 35 jaar, 7de ronde na MK, 1e kindje 11. Julia1979, 35 jaar, 4e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * Elisek, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje Mirjam2112, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje Esteresse, 33 jaar, 2e ronde, 1e kindje Eulalia, 25 jaar 1e ronde 2e kindje Dayna, 29jaar, 3e ronde, 2e kindje Rianne2985, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje 12. Piepoe, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje littlemunchkin, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje Koali, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje bubbelbad, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje 13. Logan, 23 jaar, 34e ronde, 13e ronde na laatste mk, 1e kindje * Potato, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje Monique, 26 jaar, 1e ronde (na miskraam), 1e kindje Jeecee, 32 jaar, 4de ronde, 1e kindje SpecialGift, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje 14. Lizy, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Me28, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje 15. Woezeltje1-1e ronde- 3e kindje Lilliesleaf, 3e ronde na MA, 1e kindje Anan, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos: Denise112, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Lei, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Laylola, 31 jaar, ronde 10(mk ronde 9), 2e kindje Caprice, 34 jaar, 1 ste ronde 1 na MK, 1 ste kindje Mamavansam2010, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden) Totaal: (36) ♡Zwanger (0)♡, Ongesteld (0), MMM* (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0). De lijst NIET kopiĆ«ren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Dayna, Is dat tempen geen gedoe? Ikzelf doe niet aan tempen al hoewel ik het in de vorige ronde geprobeerd had, maar soms vergeet je het enof doe je het niet opdezelfde tijdstip. Hoelang temp jij al?
Zou je het vandaag dan niet nog even gezellig maken? Als je gisteren je piek had kan je ei ook vandaag nog springen.
Was ik ook van plan, maar ik ga zo nog een poging 2 proberen haha. En anders hebbenwe het vannacht toch nog gezellig gemaakt.
Leuk, al die mooie testen en springende eitjes! Caprice, komt er bij jou al iets aan of nog niet? Hopelijk is het snel weer op orde allemaal! Ik had net nog steeds een negatieve digitale test, maar op het staafje stond nu wel voor het eerst een duidelijk streepje. Nog wel echt lichter dan de controlestreep, maar het lijkt erop of er iets gaat gebeuren. Vanavond nog maar een keer testen, hopelijk is het dan eindelijk zover!