Poging 2 mislukt door dochterlief haha. Vandaag kan ik dus nu wel vergeten. Caprice maakt niet uit. Ik wist dat hetniet voor mij bedoeld was.
Bij mij nog steeds super licht streepje, nog geen verandering, heb 45 min geleden getest. IK zal daardoor waarschijnlijk uit deze groep vallen maar als jullie het niet erg vinden blijf ik graag nog meekletsen met jullie.
Na mijn eerste miskraam ben ik gaan tempen in 2012. Dus al redelijk lang. Maar in de zwangerschappen niet. En ook een aantal maanden na de bevalling niet, zat toen aan de ac Als je iets eerder of later tempt als normaal is het niet heel erg als je maar tempt zodra je wakker word. Ik heb nu ook wel vaak als dochterlief wakker word dat ik er uit moet. Soms stuur ik manlief dan haha. Maar gaat al minder makkelijk als daarvoor.
Als je een cyclus weer van 28 dagen hebt, zou heel mooi zijn toch Dan heb je binnen nu en 5dagen je ei. Ik zou er voor tekenen. Mijn cyclus is helemaal van het padje na mijn bevallig en vmk..
neen idd en ik maak mij er ook niet druk in se, wil gewoon graag terug mijn eisprong weten. Vroeger wist ik het, maar dus niet niet meer. Daarmee gewoon dagelijks testje
Bedankt voor de uitleg wat betreft de ovulatie testen! Ga het volgende ronde proberen, dus heb ze net besteld, hopelijk zijn ze snel in huis. Me28. Spannend! Hopelijk vanavond een knaller. Caprice. Gezellig toch, dat je mee blijft kletsen. Hopelijk heb je je ei snel gevonden! Ben benieuwd of het deze ronde raak is. Mijn gevoel zegt van niet trouwens. Vanaf wanneer kun je eigenlijk symptomen waarnemen? Pas nadat je eventueel 4 weken zwanger bent (NOD dag) of daarvoor ook al?
Blijf gezellig hier met ons meekletsen 😛 Nog even geduld en wie weet komt je eitje wel heel snel
Haha ik begrijp je helemaal. Hierzo sprong hij er ook meteen uit bij het horen van elk geluidje en nu doet hij net of hij niks hoort. Misschien dat ik volgende ronde (hopelijk niet nodig) eens ga temp.
Nee niet in FF maar ik heb een mama app op mn telefoon en ik kan vandaar uit mn temp kaartje niet delen volgens mij
@ Caprice, blijf gezellig meekletsen hier, maakt niks uit toch als het wat langer duurt? @ Specialgift, haha, jammer! Heel herkenbaar, hier moeten we met zoon ook altijd heeel zachtjes doen. Beetje jammer als je dan gestoord wordt... Maar poging 1 is in ieder geval goed gegaan, nu maar afwachten dan! @ Boommm, symptomen verschillen per persoon en per zwangerschap. Ik had bij mijn zwangerschap al vanaf anderhalve week voor de NOD wat kwaaltjes. Begon met raar rommelende darmen en pijnlijke borsten. Uiteindelijk had ik een paar dagen voor de NOD een avond ontzettende kramp en pijn in mijn buik, was helemaal overtuigd dat het misgegaan was. Maar paar dagen later toch echt een positieve test en het resultaat speelt hier nu naast me . Maar goed, er zijn ook veel vrouwen die pas na de NOD iets merken, of die sowieso amper kwaaltjes hebben. Kan ook per zwangerschap verschillen, dus eigenlijk weet je het gewoon niet.
Ik temperatuur niet. Ik merk aan mijn borsten wel wanneer mijn eisprong is geweest en mijn cyclus is als het goed is ook gewoon normaal en ongeveer 28 dagen dus geen reden om te temperaturen. Als het deze ronde ook niet raak is ga ik ook geen ovulatietesten meer doen
Even meteen een vraagje.. ik had vrijdag een positieve ovulatietest. Donderdag en zaterdag hebben we gevreeën. Vanmorgen was mijn temperatuur gestegen. Heb ik mijn kansen genoeg benut? Of vanavond nog een keer?
♥ NOD lijst 9 t/m 15 juni 2015 ♥ 09. Sanne1987, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Saartje5, 33 jaar, 6e ronde (3de na MK), 2e kindje Mamasugar, 31 jaar, 1e ronde, 4e kindje Pebbles78, 36 jaar, 1e ronde, 4e kindje Iset, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje 10. Dragonberry, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Rae, 31 jaar, 3e ronde, 4de kindje Chupa, 33 jaar, 2e ronde, 3e kindje (jarig!!) Boommm, 25 jaar, 2de ronde, 3de kindje Roosje35, 35 jaar, 7de ronde na MK, 1e kindje 11. Julia1979, 35 jaar, 4e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * Elisek, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje Mirjam2112, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje Esteresse, 33 jaar, 2e ronde, 1e kindje Eulalia, 25 jaar 1e ronde 2e kindje Dayna, 29jaar, 3e ronde, 2e kindje Rianne2985, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje 12. Piepoe, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje littlemunchkin, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje Koali, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje bubbelbad, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje 13. Logan, 23 jaar, 34e ronde, 13e ronde na laatste mk, 1e kindje * Potato, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje Monique, 26 jaar, 1e ronde (na miskraam), 1e kindje Jeecee, 32 jaar, 4de ronde, 1e kindje SpecialGift, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Sajoli, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje 14. Lizy, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Me28, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje 15. Woezeltje1-1e ronde- 3e kindje Lilliesleaf, 3e ronde na MA, 1e kindje Anan, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos: Denise112, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Lei, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Laylola, 31 jaar, ronde 10(mk ronde 9), 2e kindje Caprice, 34 jaar, 1 ste ronde 1 na MK, 1 ste kindje Mamavansam2010, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden) Totaal: (37) ♡Zwanger (0)♡, Ongesteld (0), MMM* (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0). De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
@sajoli; ik heb jou toegevoegd maar ik mis nog je NOD dus ik heb je voorlopig bij datumloos gezet Wat betreft het genoeg benutten, er zijn verschillende visies hierover. Maar op zich denk ik dat je genoeg benut hebt. Normaal als je temperatuur gestegen is is je eisprong geweest. Nu je kan het altijd doen al is maar om te genieten van de sex met je man/vriend Hier meer uitleggen over de temperatuurmethode Gebruiksaanwijzing Digitale ovulatie thermometer | Sensitest
Ja dat geeft de app wel aan alleen op de dag dat je een positieve ovulatietest invult geeft de app ook de eisprong aan. Dat klopt volgens mij niet want als de ovulatietest postief is moet de eisprong toch nog komen? Hebben jullie ervaring met deze mama app? Geeft FF al eerder dan de temperatuur stijging de ovulatie weer?