Ik heb het nog kunnen aanpassen in de bovenstaande lijst. Ik ben ook aan eerste ronde na mijn MK, maar omdat mijn menstruatie wat langer uitbleef in de ronde waar ik nog niet mocht van de Gyn val ik uit deze groep officieel maar ik blijf hier lekker meetateren. Welkom hier alvast
Dankjewel! Fijn dat ik alsnog mee mag kletsen hier. Wat jammer dat je menstruatie wat langer op zich liet wachten waardoor je net na 15 juni pas je NOD hebt. Hopelijk is het wel raak deze ronde en blijft de kleine beeb deze keer goed zitten!
Ik verwacht rond 27 mei. Heb al jaren altijd hele regelmatige cycli van 28 dagen en we gebruiken verder geen ovulatietesten. Maar aan de afscheiding en steken in de buik die ik de dag van de eisprong altijd heb verwacht ik dat hij de 27ste is geweest.
Hier 8dpo en de eerste bloeding al gespot...😔 nog nooit zo snel helder rood gehad, normaal heb ik een LF van 12 en nu alweer ongi...Bah dat ik de lijst mag openen... Veel succes dames de komende dagen, ik hoop dat ik als enige op rood mag!
♥ NOD lijst 9 t/m 15 juni 2015 ♥ 09. Sanne1987, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Saartje5, 33 jaar, 6e ronde (3de na MK), 2e kindje Mamasugar, 31 jaar, 1e ronde, 4e kindje Pebbles78, 36 jaar, 1e ronde, 4e kindje Iset, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje MamavanHayden, .. jaar, ronde 24, 2e kind Chupa, 33 jaar, 2e ronde, 3e kindje Cins, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje Nath91, 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje Koali, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje 10. Dragonberry, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Rae, 31 jaar, 3e ronde, 4de kindje Boommm, 25 jaar, 2de ronde, 3de kindje Roosje35, 35 jaar, 7de ronde na MK, 1e kindje Dayna, 29jaar, 3e ronde, 2e kindje 11. Julia1979, 35 jaar, 4e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * Elisek, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje Mirjam2112, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje Esteresse, 33 jaar, 2e ronde, 1e kindje Eulalia, 25 jaar 1e ronde 2e kindje Vlindertje22, .. jaar, .e ronde, .e kindje Rianne2985, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje 12. Piepoe, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje littlemunchkin, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje bubbelbad, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje 13. Logan, 23 jaar, 34e ronde, 13e ronde na laatste mk, 1e kindje * Potato, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje Monique, 26 jaar, 1e ronde (na miskraam), 1e kindje Jeecee, 32 jaar, 4de ronde, 1e kindje SpecialGift, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Sajoli, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje 14. Lizy, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Me28, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje Denise112, ronde 4, 1e kindje 15. Woezeltje1-1e ronde- 3e kindje Lilliesleaf, 3e ronde na MA, 1e kindje Anan, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos: Lei, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Laylola, 31 jaar, ronde 10(mk ronde 9), 2e kindje Caprice, 34 jaar, 1 ste ronde 1 na MK, 1 ste kindje Mamavansam2010, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden) Totaal: (41) ♡Zwanger (0)♡, Ongesteld (1), MMM* (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0). De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Geen innestelingsbloeding roosje? Bij m'n dochter heb ik 3 dagen gevloeid. Ik zou op dpo 12/13/14 nog eens testen ondanks de bloeding.
Dat is toch niet helder rood en redelijk veel (inlegkruisje is wel nodig, sorry voor de details!!) Ik moet het sowieso voor het z'huis in de gaten houden, want hierna wil ik kijken wat er aan de hand is dat het zolang duurt.
Bij mij wel, ik heb het toen als menstruatie aangezien. Enige wat anders was is dat ik geen stolsels had zoals wel met menstruatie. Duurde echt 3 volle dagen en tampons ook echt nodig. Pas 16 dpo getest toen meer omdat ik m nog had liggen en m'n wijntje me niet meer smaakte
ik had het ook aangezien als menstruatie. het heeft wel maar 2,5 dagen geduurd. Dus ik dacht gewoon mijn menstruatie maar iets lichter dan anders. ik was daarna begonne met ovu testjes en die bleven maar knallen. Bij de 5de dag ovutestje zwangerschapstest gedaan en die knalde toen ook
Ik heb vorige maand ook een hele lichte menstruatie gehad. Woensdag begonnen en zaterdag vrijwel van af. Waarom begin ik me nu ineens dingen in me hoofd te halen.... Eigenlijk totaal niet op gelet of er stolsels in zaten..
Even googlen en naar blijk kan het alle kleuren aannemen (nou ja.... in het scala van bruin naar rood dan ). Zou toch even afwachten en straks een testje doen, don't give up yet! Innestelingsbloeding, wat zijn de symptomen? | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
Ik heb het ook als ik ongi word, maar voor mijn gevoel is het nu anders. Vorige zwangerschap had ik ook gevoelige borsten, dus wie weet. Drankje! hopelijk voor jou ook.
Hahaha ja inderdaad, zit vol afleidingen tot zondag dus ook bijna geen tijd om te testen.😜 Nu hopen dat de intensere pijn in onze borsten een goed teken is.😉 Drankje!😊
Dank voor jullie reacties! Inderdaad nog geen stolsels, dus wie weet. Voor nu ga ik maar uit van het slechtste...@nath91: ik weet dat ik een korte LF heb, maar meestal 11-12 dagen, niet zo kort. Vandaar dat het mij enorm overviel.
Roosje, ik hoop zo voor je dat het innestelingsbloed is, jij wacht ook al lang! heb je een ongesteldheidsgevoel eigenlijk?
He balen Roosje, maar toch een kansje dat het innestelingsbloed is, nog niet helemaal verkeken! @Caprice, mooi, eindelijk! Hopelijk over 2 weken weer zo'n streepje, maar dan op de zwangerschapstest! Voor veel dames wordt het al spannend zie ik! Ik zit pas op 3DPO, er is nog niks te voelen, maar toch denk ik alweer vanalles. Ik heb af en toe krampjes en een weeeig gevoel in mn buik, ineens heel veel waterige afscheiding en gevoelige tepels. Maarja, vorige maand had ik die krampjes ook en toen was ik niet zwanger. Probeer mezelf maar voor te houden dat het pas wat zegt als het vlak voor de NOD nog zo is. Pffff, het zou echt zoooo fijn zijn als je een test had die gelijk kon zien of het eitje bevrucht was!