Dankje. Ik was nog wat voorzichtig. Maar nog nooit vals positief getest. Vind het echt zo spannend weer
Hoi dames! Daar was ik weer even. Ik zie 2 lichte streepjes! En helaas Specialgift ik zie (nog) niks bij jouw test. Is de drang alweer begonnen bij de meeste dames Hier totaal niet, misschien omdat ik het ook een beetje naast me heb laten liggen. Als het komt, komt het en anders maar niet. 3 kindertjes is ook al een heel mooi geschenk. Ga volgende week beginnen met mijn rijbewijs En mijn baas heeft mij een opleiding toegezegd. Dus het is even aankijken wat ik nu prioriteit wil geven. Het liefste alles maar dat is teveel natuurlijk
Jaaaa gefeliciteerd dames!!! Ik ben ook weer onhandig geweest, gutte gut... Lag nog een test van Etos die tot april houdbaar was. Dus ik dacht voor de fun eens kijken wat het doet, anders moet ik hem sowieso weggooien. En nu zie ik dus een streepje. Wel heeeel erg turen. Maar heb hier dus niks aan. Het is veel te vroeg en een over datum test. En toch ga je nu denken maar wat als. Grrrrrr die dingen zouden verboden moeten worden haha
Ff gekeken naar je NOD datum, dan zou je 9 dagen voor NOD positief getest hebben. Ik hoop voor jou dat het zo is maar zou dat neit heel erg vroeg zijn?
Het zou in theorie 7 kunnen zijn. Heb eerder in het forum gepost dat ik 2 dagen eerder dan verwacht eisprong hoogstwaarschijnlijk heb gehad. Maar zou sowieso nog steeds bizar vroeg zijn. Daarom is het ook een onhandige actie... Je weet eigenlijk al dat het niet kan, maar zo'n impuls die er dan wel voor zorgt dat je het doet..
Het is idd vroeg. Maar bij mijn dochter testte ik ook al met 8 dpo wuahaha.. sloeg ook nergens op. Maar had ik ook heeeeeel licht streepje. En die liep heel mooi op. Dus wie weet..
Net tegen beter weten dan voor zekerheid een action test gedaan. Weet niet of je het op de foto ziet, maar zie hier echt een streepje!!!
Anan ik zie het ook! Wow, wat bijzonder zo vroeg. Hopen dat hij bij jou ook mooi gaat oplopen. Spannend hoor!
♥ NOD lijst 9 t/m 15 juni 2015 ♥ 09. Sanne1987, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Saartje5, 33 jaar, 6e ronde (3de na MK), 2e kindje Mamasugar, 31 jaar, 1e ronde, 4e kindje Pebbles78, 36 jaar, 1e ronde, 4e kindje Iset, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje MamavanHayden, .. jaar, ronde 24, 2e kind Chupa, 33 jaar, 2e ronde, 3e kindje Cins, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje Nath91, 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje Koali, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje 10. Dragonberry, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Rae, 31 jaar, 3e ronde, 4de kindje Boommm, 25 jaar, 2de ronde, 3de kindje Roosje35, 35 jaar, 7de ronde na MK, 1e kindje Dayna, 29jaar, 3e ronde, 2e kindje 11. Julia1979, 35 jaar, 4e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * Elisek, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje Mirjam2112, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje Esteresse, 33 jaar, 2e ronde, 1e kindje Eulalia, 25 jaar 1e ronde 2e kindje Vlindertje22, 22 jaar, 1e ronde na mk (6de in totaal), 1e kindje Rianne2985, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje 12. Piepoe, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje littlemunchkin, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje bubbelbad, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje 13. Logan, 23 jaar, 34e ronde, 13e ronde na laatste mk, 1e kindje * Potato, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje Monique, 26 jaar, 1e ronde (na miskraam), 1e kindje Jeecee, 32 jaar, 4de ronde, 1e kindje SpecialGift, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Sajoli, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje 14. Lizy, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Me28, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje Denise112, ronde 4, 1e kindje 15. Woezeltje1-1e ronde- 3e kindje Lilliesleaf, 3e ronde na MA, 1e kindje Anan, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos: Lei, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Laylola, 31 jaar, ronde 10(mk ronde 9), 2e kindje Caprice, 34 jaar, 1 ste ronde 1 na MK, 1 ste kindje Mamavansam2010, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden) Totaal: (41) ♡Zwanger (2)♡, Ongesteld (2), MMM* (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1). De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet Net een kv2v5 test gedaan, en echt een mega-tuurtest. Zo licht dat ie niet op de foto te krijgen is, maar ik meen toch een dun lijntje te zien. Misschien zie ik hem ook wel omdat ik het hoop. Ik denk pas over 4-6 dagen NOD. Dus volgende test sowieso met ochtendurine doen en pas over paar dagen.
Ah vlindertje heeft het net al gedaan!!! @ vlindertje22 pas je ook het getal aan van aantal zwanger aub?
Wacht met mij sowieso maar met op zwanger zetten, ik twijfel zelf ontzettend aan deze test. Het aantal zwanger klopt toch? Ik sta bij twijfel/tuurtest. Er zijn er tot nu toe toch 2 zwanger?
Hier wat wiite vloed. Ga er ook weer vanalles van denken. Heb ik dat normaal ook 5 dagen voor ongi!!?? Geen idee, denk eigenlijk van niet, ik wil ook van niet want dat zou dan wel weer iets kunnen betekenen. Dames die al lichte streepjes zien, voorzichtig gefeliciteerd. Dames op roze van harte! Voor alle wachters...spannend! Hoelang gaan we nog wachten met testen....wat vinden jullie van ovulatietest nu 5 dagen voor NOD?