Bedankt Rianne geen idee ken het merknaam niet mijn man is er achter geweest bij de drogisterij als je wilt kijk ik vanavond thuis voor je naar de naam? En alle andere dames bedankt voor de felicitaties
Heb net de huisarts gebeld, maar omdat ik nog maar 2 dagen overtijd ben willen ze een week afwachten. Echt Nederland he?! heb verteld van lichte positieve test van action en digitale test met niet zwanger erop, volgens haar moet ik kijken naar de streepjes test. Dus er is nog hoop voor mij.☺️
Volgens huisarts assistente volgende week opnieuw testen en volgens haar is de action test wel positief. weet niet waarom digitaal niet zwanger aangeeft, misschien te pril. Hoewel bij mijn vorige zwangerschap teste ik met cb op de 1e NOD zwanger.
Met weken! Vorige zwangerschap al duidelijk zwanger op 1e NOD. Volgends de huisartsassistente kan ik van de positieve test van action uitgaan, maar ik wil natuurlijk zwanger op de digitale zien.
Alle roze dames van harte! Hoop dat alle testjes mooi mogen oplopen en jullie allemaal goede en gezonde zwangerschappen tegemoet gaan! Ik mag officieel op rood. Zag het al aankomen (lage temp) maar gisteren ongi geworden. On the upside: het lijkt er op dat ik eindelijk een normale menstruatie heb, 4 maanden na het stoppen met de pil! Dus dat is ook wat waard, op naar de volgende ronde!
♥ NOD lijst 9 t/m 15 juni 2015 ♥ 09. Sanne1987, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Saartje5, 33 jaar, 6e ronde (3de na MK), 2e kindje Mamasugar, 31 jaar, 1e ronde, 4e kindje Pebbles78, 36 jaar, 1e ronde, 4e kindje Iset, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje MamavanHayden, .. jaar, ronde 24, 2e kind Chupa, 33 jaar, 2e ronde, 3e kindje Cins, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje Nath91, 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje Koali, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje 10. Dragonberry, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Rae, 31 jaar, 3e ronde, 4de kindje Boommm, 25 jaar, 2de ronde, 3de kindje Roosje35, 35 jaar, 7de ronde na MK, 1e kindje Dayna, 29jaar, 3e ronde, 2e kindje Zonnebloem0304, 25 jaar 3e ronde, 1e kindje Ninake, .. jaar, ..e ronde, .. e kindje 11. Julia1979, 35 jaar, 4e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * Elisek, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje Mirjam2112, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje Esteresse, 33 jaar, 2e ronde, 1e kindje Eulalia, 25 jaar 1e ronde 2e kindje Vlindertje22, 22 jaar, 1e ronde na mk (6de in totaal), 1e kindje Rianne2985, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Jennifer1986, .. jaar, 2e ronde, .e kindje 12. Piepoe, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje littlemunchkin, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje bubbelbad, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje 13. Logan, 23 jaar, 34e ronde, 13e ronde na laatste mk, 1e kindje * Potato, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje Monique, 26 jaar, 1e ronde (na miskraam), 1e kindje Jeecee, 32 jaar, 4de ronde, 1e kindje SpecialGift, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Sajoli, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje Trijn87, .. jaar, 1e ronde, 1e kindje 14. Lizy, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Me28, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje Denise112, ronde 4, 1e kindje Melis2671, .. jaar, 1e ronde, 3e kindje 15. Woezeltje1-1e ronde- 3e kindje Lilliesleaf, 3e ronde na MA, 1e kindje Anan, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos: Lei, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Laylola, 31 jaar, ronde 10(mk ronde 9), 2e kindje Caprice, 34 jaar, 1 ste ronde 1 na MK, 1 ste kindje Mamavansam2010, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden) Totaal: (45) ♡Zwanger (10)♡, Ongesteld (11), MMM* (2), Negatieve Test (1) Twijfel-/Tuurtest (0). De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Iemand ervaring? Ik heb morgen mijn Nod maar heb wat lichte ongi krampjes, niet zoals normaal. Heb je dit ook een beetje als je zwanger bent? Of echt alleen als je menstruatie eraan komt?
Dat kan je inderdaad ook hebben als je zwanger bent. Ik heb het zelfde gevoel en ik ben zeer waarschijnlijk zwanger. Zou alleen fijn als de streepjes wat duidelijker zouden zijn. Als je morgen niet ongi word zou ik een test doen.
Dankjewel voor de reacties, nee ik heb nog geen test gedaan. Mijn vriend is zaterdag pas thuis en dan willen we samen de test doen, maar ik word idd gek van onzekerheid! Pfff hihi.... Nog even geduld hebben... Hoop wel echt dat het raak is...
Ben er de hele dag in mijn hoofd mee bezig, probeer het los te laten maar helaas. Beetje ongeduldig typje gisteren met kV getest en deze gaf een licht streepje. Vanochtend met actiontest getest en wederom een heel licht streepje, terwijl de cb digital niet zwanger aan gaf. Ik wil zaterdag of zondag met de kV testen en overige dagen met de actiontesten en hopelijk loopt het op.
Vandaag 10 dpo, en ik word knettergestoord van mezelf. Heledag het gevoel alsof ik elk moment in huilen kan uitbarsten snap er werkelijk niks van. En de test drang is enorm!!! maar probeer het nog tot zaterdag uit te houden.
ja, die krampjes kun je hebben als je zwanger bent, had ik bij de 1e ook. Nu weer trouwens, dus ik vind het ook wel erg spannend worden! Al sinds zaterdag lichte steekjes en krampjes in mn onderbuik en liezen. Gisteren was het ineens helemaal weg, voelde me ook niet zwanger, dus ik dacht dat het wel inbeelding zou zijn. Maar vandaag op mn werk had ik ineens weer felle steken bij mn schaambot, snap er niks meer van! Ik voel me verder helemaal niet zwanger . Geen gevoelige borsten, geen andere afscheiding, geen zwanger gevoel....dat had ik vorige keer allemaal wel, dus denk dat het misschien toch niet raak is. Trouwens wel lastig om je NOD als een van de laatsten te hebben, die laatste dagen duren zoooo lang!