Gefeliciteerd dames op roze! Dames op rood, op naar de volgende ronde. Ik ga ook deze maand maar is proberen met ovulatietesten te werken. Iemand tips? Tempen zie ik niet zo zitten. Aangezien ik veel ochtenddiensten draai...
Nath91 Ik zie dat jij veranderlijke cyclussen hebt en die ook kort zijn. Ik zou testen vanaf de dag na je menstruatie en dagelijks testen rond de middag. zodra je het lijntje duidelijker ziet worden kan je best 2 keer per dag testen nl rond de middag en om 20 u. Van het moment je een piek hebt gehad gaat binnen de 24 tot 48 u jou eitje springen. Dus vanaf de piek tot 48 u na de piek moet je dan gaan klussen. De ene zegt om de 2 dagen de andere gewoon zoveel mogelijk. Fertilityfriend raad aan zo veel mogelijk dus ben dan ook daarvoor gegaan lool Veel succes ermee
We hadden net een hele leuke; via escaperoom. Maar helaas, daar mag je met max 7 a 8 personen in en we zijn met zijn 12en met de twee gezinnen.
Wow wat veel meiden zwanger! Gefeliciteerd allemaal! Dat geeft de burger moed Ik stond in de lijst op 12 juni. Ben nog niet ongesteld geworden maar vraag me af of mijn nod niet later is. 12 juni was op basis van mijn eerste cyclus van 24 dagen. Nu heb ik in deze cyclus ovulatietesten gedaan die piekte op 31 mei en 1 juni. Waarschijnlijk dan op 1 of 2 juni de ovulatie gehad. Ik dacht te hebben gelezen dat 14 dagen na je ovulatie gemiddeld is voor je nod. Klopt dat? Dan zou het pas de 15e of 16e zijn. Niet echt symptomen, alleen meer puistjes san anders. Wat denken jullie, afwachten of testen?
De gemiddelde LF is inderdaad 14 dagen, dus houd dan rekening met 15/16 juni. Het beste kan je dan ook vanaf de 16e testen.
sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer, ben net pas thuis en doodop. Ik heb de vk gebeld vanmiddag vanwege beetje bloeding, steken in de lies en de niet Zwangertest. Volgens haar klinkt het als een opkomende miskraam, maar vertelde er ook bij dat lichamen soms ook heel raar kunnen doen en dat het een late innesteling is. Ben 5 dagen overtijd en heb alleen de 24ste onveilige seks gehad, kan toch niet?? Maandag bellen we weer en kijken we of de bloeding heeft doorgezet. Ze kan nu helaas geen echo maken, is te vroeg. We laten de afspraak van 3 juli (8 weken echo) staan, voor de zekerheid. Ik heb geen rood bloedverlies meer gehad, alleen bruinverlies. Volgens vk moet ik even afwachten en dat betekent toch weer onzekerheid zitten. Zit meer richting mk, maar kan ook anders lopen. Zit emotioneel er zo doorheen, sliep al dagen nauwelijks door de onzekerheid en de onzekerheid is alleen maar erger geworden. Ik weet het gewoon even niet meer, zal maandag denk ik ook maar HA bellen, Verder heb ik nog steeds kwaaltjes en van voornamelijk pijnlijke borsten en gerommel in buik, maar ik weet niet of dat een goed teken is. Verder over emotioneel, maar kan ook slaapgebrek en teleurstelling zijn. Kortom, zolang ik nog niet bloed heb ik geen duidelijkheid.
Ik had nochtans een echo op 4,5 weken en daar zagen ze alles op, jij zou toch nu ook zo ver moeten zijn. Vreemd dat ze zegt dat het te vroeg zou zijn om te zien
@iset, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt want dit is ook niks. Ik duim voor je. Omdat ik vanmorgen naar mijn idee lichter streepje had dan gister avond heb ik net weer een test gedaan. Ik ben blijkbaar ene avond tester want vind hem nu weer goed duidelijk morgen een cb digital... Zou het echt gelukt zijn? Ik ben nog voorzichtig.
Iset, wat een onzekerheid zeg je zou idd zeggen dat ze op z'n minst kunnen zien op een echo of er wat zit. Gezien je lichte streepjes voor al bijna een week overtijd. Sterkte meid! Stretchfield, hij is zeker weer duidelijker! Ziet er goed uit.
Stretchfield, ziet er goed uit! Die van mij is vergelijkbaar nu die opgedroogd is, ik hou nog goede moed! Nath, voor mij waren de ovulatietesten echt heel handig, anders had ik deze ronde zeker weten niet op het juiste moment geklust. Mn ei was namelijk later dan ik dacht. Ik heb clearblue gebruikt, vond ik super werken, geen gedoe met streepjes aflezen, maar wel duur. Voor volgende maand heb ik bij zwanger&kids besteld, maar het zou kunnen dat ik die niet meer nodig heb . Mocht je daar nu willen bestellen, dan heb ik nog een kortingscode voor je.
hoi me28! Wij lopen gelijk op! Morgen onze nod! Heb jij inmiddels kwaaltjes? Wat mooi dat jij een tuurtestje lijkt te hebben! Heb je inmiddels alweer getest of wacht je tot morgen? Ik durf niet te testen. Bang voor teleurstelling. Ik temperatuur en mn temp is nog niet gedaald. Mr dat gebeurt vaak op de dag dat ik ongi wordt dus ben benieuwd wat het morgenvroeg is. ik heb verder geen klachten.... spannend!
Spannend Lizy! Ik wilde eigenlijk ook tot mn NOD wachten, zeker omdat mn eisprong waarschijnlijk pas 2 juni is geweest. Maar normaal gesproken heb ik altijd minimaal 2 dagen (meestal 3of 4) bruinverlies voordat mn ongi doorzet. Tot en met vandaag heb ik nog helemaal geen enkel rood of bruin gespot. Ik heb wel ineens meer afscheiding en al meer dan een week steekjes en krampjes in mn onderbuik. Sinds donderdag ook af en toe jeuk en een trekkend gevoel bij mn schaambot. Mijn darmen zijn al een week van slag, maar dat heb ik wel vaker. Moet wel zeggen dat ik net voor mn ongi altijd weer makkelijk naar de wc kan(sorry voor het onderwerp), maar nu blijft het heel veel lucht en opgeblazen voelen. Morgenochtend ga ik weer testen, na die twee rare testen van vandaag was ik er even klaar mee .
♥ NOD lijst 9 t/m 15 juni 2015 ♥ 09. Sanne1987, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Saartje5, 33 jaar, 6e ronde (3de na MK), 2e kindje Mamasugar, 31 jaar, 1e ronde, 4e kindje Pebbles78, 36 jaar, 1e ronde, 4e kindje Iset, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje MamavanHayden, .. jaar, ronde 24, 2e kind Chupa, 33 jaar, 2e ronde, 3e kindje Cins, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje Nath91, 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje Koali, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje 10. Dragonberry, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Rae, 31 jaar, 3e ronde, 4de kindje Boommm, 25 jaar, 2de ronde, 3de kindje Roosje35, 35 jaar, 7de ronde na MK, 1e kindje Dayna, 29jaar, 3e ronde, 2e kindje Zonnebloem0304, 25 jaar 3e ronde, 1e kindje Ninake, .. jaar, ..e ronde, .. e kindje 11. Julia1979, 35 jaar, 4e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * Elisek, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje Mirjam2112, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje Esteresse, 33 jaar, 2e ronde, 1e kindje Eulalia, 25 jaar 1e ronde 2e kindje Vlindertje22, 22 jaar, 1e ronde na mk (6de in totaal), 1e kindje Rianne2985, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Jennifer1986, .. jaar, 2e ronde, .e kindje 12. Piepoe, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje littlemunchkin, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje bubbelbad, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje 13. Logan, 23 jaar, 34e ronde, 13e ronde na laatste mk, 1e kindje * Potato, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje Monique, 26 jaar, 1e ronde (na miskraam), 1e kindje Jeecee, 32 jaar, 4de ronde, 1e kindje SpecialGift, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Sajoli, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje Trijn87, .. jaar, 1e ronde, 1e kindje Noa86, 28 jaar, 1e ronde na MA, 2e kindje 14. Lizy, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Me28, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje Denise112, ronde 4, 1e kindje Melis2671, .. jaar, 1e ronde, 3e kindje Stretchfield, 24 jaar, ..e ronde, 1e kindje Mimi1988, .. jaar, ..e ronde, ..e kindje 15. Woezeltje1-1e ronde- 3e kindje Lilliesleaf, 3e ronde na MA, 1e kindje Anan, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos: Lei, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Laylola, 31 jaar, ronde 10(mk ronde 9), 2e kindje Caprice, 34 jaar, 1 ste ronde 1 na MK, 1 ste kindje Mamavansam2010, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden) Totaal: (47) ♡Zwanger (12)♡, Ongesteld (18), MMM* (2), Negatieve Test (2) Twijfel-/Tuurtest (1). De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
♥ NOD lijst 9 t/m 15 juni 2015 ♥[/COLOR] 09. Sanne1987, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Saartje5, 33 jaar, 6e ronde (3de na MK), 2e kindje Mamasugar, 31 jaar, 1e ronde, 4e kindje Pebbles78, 36 jaar, 1e ronde, 4e kindje Iset, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje MamavanHayden, .. jaar, ronde 24, 2e kind Chupa, 33 jaar, 2e ronde, 3e kindje Cins, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje Nath91, 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje Koali, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje 10. Dragonberry, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Rae, 31 jaar, 3e ronde, 4de kindje Boommm, 25 jaar, 2de ronde, 3de kindje Roosje35, 35 jaar, 7de ronde na MK, 1e kindje Dayna, 29jaar, 3e ronde, 2e kindje Zonnebloem0304, 25 jaar 3e ronde, 1e kindje Ninake, .. jaar, ..e ronde, .. e kindje 11. Julia1979, 35 jaar, 4e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * Elisek, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje Mirjam2112, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje Esteresse, 33 jaar, 2e ronde, 1e kindje Eulalia, 25 jaar 1e ronde 2e kindje Vlindertje22, 22 jaar, 1e ronde na mk (6de in totaal), 1e kindje Rianne2985, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Jennifer1986, .. jaar, 2e ronde, .e kindje 12. Piepoe, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje littlemunchkin, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje bubbelbad, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje 13. Logan, 23 jaar, 34e ronde, 13e ronde na laatste mk, 1e kindje * Potato, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje Monique, 26 jaar, 1e ronde (na miskraam), 1e kindje Jeecee, 32 jaar, 4de ronde, 1e kindje SpecialGift, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Sajoli, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje Trijn87, .. jaar, 1e ronde, 1e kindje Noa86, 28 jaar, 1e ronde na MA, 2e kindje 14. Lizy, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Me28, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje Denise112, ronde 4, 1e kindje Melis2671, .. jaar, 1e ronde, 3e kindje Stretchfield, 24 jaar, ..e ronde, 1e kindje Mimi1988, .. jaar, ..e ronde, ..e kindje 15. Woezeltje1-1e ronde- 3e kindje Lilliesleaf, 3e ronde na MA, 1e kindje Anan, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos: Lei, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Laylola, 31 jaar, ronde 10(mk ronde 9), 2e kindje Caprice, 34 jaar, 1 ste ronde 1 na MK, 1 ste kindje Mamavansam2010, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden) Totaal: (47) ♡Zwanger (12)♡, Ongesteld (18), MMM* (2), Negatieve Test (2) Twijfel-/Tuurtest (1). De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Jaaaaaa, ik ben zwanger! Deze keer eindelijk wel een normale test en niet eens een tuurstreepje! In het echt is ie duidelijker dan op de foto. Blij