Hoi, hier kleine update. Toch verwachting dat nod gister of vandaag is. Eergisteravond tot gistermiddag wat lichtbruin slijm waardoor ik dacht dat de menstruatie kwam maar nu sinds gisteravond weer niets. Vreemd. Indien het vandaag niet doorzet ga ik morgen testen. Even afwachten dus....
♥ NOD lijst 9 t/m 15 juni 2015 ♥[/COLOR] 09. Sanne1987, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Saartje5, 33 jaar, 6e ronde (3de na MK), 2e kindje Mamasugar, 31 jaar, 1e ronde, 4e kindje Pebbles78, 36 jaar, 1e ronde, 4e kindje Iset, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje MamavanHayden, .. jaar, ronde 24, 2e kind Chupa, 33 jaar, 2e ronde, 3e kindje Cins, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje Nath91, 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje Koali, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje 10. Dragonberry, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Rae, 31 jaar, 3e ronde, 4de kindje Boommm, 25 jaar, 2de ronde, 3de kindje Roosje35, 35 jaar, 7de ronde na MK, 1e kindje Dayna, 29jaar, 3e ronde, 2e kindje Zonnebloem0304, 25 jaar 3e ronde, 1e kindje Ninake, .. jaar, ..e ronde, .. e kindje 11. Julia1979, 35 jaar, 4e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * Elisek, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje Mirjam2112, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje Esteresse, 33 jaar, 2e ronde, 1e kindje Eulalia, 25 jaar 1e ronde 2e kindje Vlindertje22, 22 jaar, 1e ronde na mk (6de in totaal), 1e kindje Rianne2985, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Jennifer1986, .. jaar, 2e ronde, .e kindje 12. Piepoe, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje littlemunchkin, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje bubbelbad, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje 13. Logan, 23 jaar, 34e ronde, 13e ronde na laatste mk, 1e kindje * Potato, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje Monique, 26 jaar, 1e ronde (na miskraam), 1e kindje Jeecee, 32 jaar, 4de ronde, 1e kindje SpecialGift, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Sajoli, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje Trijn87, .. jaar, 1e ronde, 1e kindje Noa86, 28 jaar, 1e ronde na MA, 2e kindje 14. Lizy, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Me28, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje Denise112, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Melis2671, .. jaar, 1e ronde, 3e kindje Stretchfield, 24 jaar, ..e ronde, 1e kindje Mimi1988, .. jaar, ..e ronde, ..e kindje 15. Woezeltje1-1e ronde- 3e kindje Lilliesleaf, 3e ronde na MA, 1e kindje Anan, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos: Lei, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Laylola, 31 jaar, ronde 10(mk ronde 9), 2e kindje Caprice, 34 jaar, 1 ste ronde 1 na MK, 1 ste kindje Mamavansam2010, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden) Totaal: (47) ♡Zwanger (13)♡, Ongesteld (21), MMM* (2), Negatieve Test (2) Twijfel-/Tuurtest (0). De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Wat spannend allemaal die verhalen! Gisteren had ik ongesteld moeten worden als mijn cyclus deze keer weer 38 was (36-38-38-38-32-32-...), maar niet ongesteld geworden dus... gisteren was de test negatief. Ga zaterdag nog 1 keer testen en anders eind volgende week maar langs de huisarts zoals ze zelf zei. Om gek van te worden. Heb al bijna 2 weken puntjes in mn baarmoeder en soms een weeïg gevoel...
Iset, Echt vervelend die onzekerheid waarin je nu verkeert. Ik hoop dat het inderdaad niet het vruchtje was. Sterkte iset.
Caprice Je temp.kaartje ziet er echt goed uit. Nog 4 daagjes en dan kan je eindelijk testen. Ben echt zo benieuwd.
Ik begin echt zo ontzettend nerveus te worden en testdrang te hebben maar ik heb het kunnen onderdrukken vandaag en beloofd aan mijn man te wachten tot zaterdag
Hier test ik vrijdag. Heb een festival dit weekend en wil wel kunnen borrelen. Geen idee hoe het met me cyclus staat. Durf het niet te hopen, maar moet steeds plassen. Denk steeds ongie te worden...we gaan het meemaken. Tis toch nog wel spannend bij een aantal dames. The only ones left!
Caprice als je al zwanger kan raken in ronde 1 zal ronde 2 ook niet te missen zijn...hier heb ik dat geluk niet hoor. Bubbelbad wauw wat een knaller! Super zeg! Wat een roze maand!
Hier ook getest. Ben stront chaggo en voel me buik steeds zeuren. Zoals vorige keer. Maar negatief. Still aint that lucky... Dames succes en geniet! Ik verwacht binnen 2 dagen me ongie dan kan ik eindelijk weer 'normaal' aan de slag. Nu even een weekendje knallen op een festival!
Ik moest een ronde wachten van de Gyn, wat ik uiteindelijk braaf heb gedaan. Zaterdag weten we meer voor nu Wat betreft je negatieve test, dikke knuf. Ik was ook erg emotioneel de eerste weken na mijn MK vooral rond de NOD
Wat lief dat je ernaar vraagt. Het bloedverlies is vanochtend gestopt en nu enkel nog wat bruinverlies. Ik voelde me eigenlijk verrassend goed, maar even later kreeg ik last van hele erge rugpijn. Vk gebeld en situatie uitgelegd en volgens haar heb ik volledige miskraam gehad. Daar kan de lage rug pijn ook vandaan komen. Volledige miskraam gehad. Daar kan de lage rug pijn ook vandaan komen. De echo laten we gewoon op drie juli staan en dan kunnen we kijken of alles schoon is. Ik ben naar de Albert Heijn geweest en kon wel janken van de pijn. Een vrouw had gezien hoeveel pijn ik had en heeft een boodschappentas overgenomen. Ik wou liever geen hulp, maar ze drong aan. Heel lief, maar voelde me zo bezwaard. Ik voel me plat gezegd gewoon een oud wijf,, wat kan je lichaam toch raar doen. Ik voel me plat gezegd gewoon een oud wijf,, wat kan je lichaam toch raar doen. Ik voel me niet heel zwanger meer, maar wil toch 1 dezer dagen een test doen. hoe lang blijft HCG en je lichaam?
Heel veel sterkte, hcg die in je lichaam blijft is afhankelijk van vrouw tot vrouw en hoelang je zwanger bent geweest. Je hebt nooit een knallertest gehad als ik mij goed herinner dus ik denk dat dat best zal meevallen bij jou