Wauw Caprice, mooie knaltesten, gefeliciteerd!!! Dus toch . Bevallingsforum staat bij 'bevallingslijsten' en dan topic 16 t/m 29 februari. Wees welkom!
Jeeeeejjjhh heb al heel deze week lopen aftellen voor morgen, maar gelukkig heb je de spanning voor mij weggenomen hihi. Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat het een plakbeeb wordt. Genietse
♥ NOD lijst 9 t/m 15 juni 2015 ♥[/COLOR] 09. Sanne1987, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Saartje5, 33 jaar, 6e ronde (3de na MK), 2e kindje Mamasugar, 31 jaar, 1e ronde, 4e kindje Pebbles78, 36 jaar, 1e ronde, 4e kindje Iset, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje MamavanHayden, .. jaar, ronde 24, 2e kind Chupa, 33 jaar, 2e ronde, 3e kindje Cins, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje Nath91, 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje Koali, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje 10. Dragonberry, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Rae, 31 jaar, 3e ronde, 4de kindje Boommm, 25 jaar, 2de ronde, 3de kindje Roosje35, 35 jaar, 7de ronde na MK, 1e kindje Dayna, 29jaar, 3e ronde, 2e kindje Zonnebloem0304, 25 jaar 3e ronde, 1e kindje Ninake, .. jaar, ..e ronde, .. e kindje 11. Julia1979, 35 jaar, 4e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * Elisek, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje Mirjam2112, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje Esteresse, 33 jaar, 2e ronde, 1e kindje Eulalia, 25 jaar 1e ronde 2e kindje Vlindertje22, 22 jaar, 1e ronde na mk (6de in totaal), 1e kindje Rianne2985, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Jennifer1986, .. jaar, 2e ronde, .e kindje 12. Piepoe, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje littlemunchkin, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje bubbelbad, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje 13. Logan, 23 jaar, 34e ronde, 13e ronde na laatste mk, 1e kindje * Potato, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje Monique, 26 jaar, 1e ronde (na miskraam), 1e kindje Jeecee, 32 jaar, 4de ronde, 1e kindje SpecialGift, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Sajoli, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje Trijn87, .. jaar, 1e ronde, 1e kindje Noa86, 28 jaar, 1e ronde na MA, 2e kindje 14. Lizy, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Me28, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje Denise112, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Melis2671, .. jaar, 1e ronde, 3e kindje Stretchfield, 24 jaar, ..e ronde, 1e kindje Mimi1988, .. jaar, ..e ronde, ..e kindje 15. Woezeltje1-1e ronde- 3e kindje Lilliesleaf, 3e ronde na MA, 1e kindje Anan, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos: Lei, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Laylola, 31 jaar, ronde 10(mk ronde 9), 2e kindje Caprice, 34 jaar, 1 ste ronde 1 na MK, 1 ste kindje Mamavansam2010, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden) Totaal: (47) ♡Zwanger (15)♡, Ongesteld (22), MMM* (2), Negatieve Test (1) Twijfel-/Tuurtest (0). De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Jeecee Laylola Lei Mamasugar MamavanHayden Mamavansam2010 Monique Saartje5 Woezeltje1 Dames weten jullie al wat meer? Ben benieuwd of jullie ook al op rose mogen. Ik hoop van wel natuurlijk...
Wel super veel zwangeren in dit lijstje zeg! Hopelijk nog meer roze voor de dames van wie we nog niets hebben gehoord.
Ben nog steeds niet ongesteld en test was vrijdag negatief... Laatste ongie was 29mrt, mk begon 8 mei maar 14 mei brak het door. Gevloeid tot 4 juni...nou ik snap het niet meer! Als jullie het wel begrijpen svp Zal wel weer zeker een halfjaar duren voor ik zwanger raak als het überhaupt nog wil lukken. Caprice fijn zeg zo'n lijf dat snel zwanger wilt raken! Geniet ervan.
Na een miskraam mag je pas je nieuwe cyclus beginnen rekenen zodra je stopt met vloeien dus pas vanaf 5 juni. De cyclussen kunnen de eerste maanden ook iets langer duren dan normaal. Indien je niet zwanger bent kan ik je zeker teunisbloemolie aanraden. Dit helpt je cyclus weer.te regelen. Wel stoppen zodra je een eisprong hebt
Dank je! Komt wel goed hoor. Na mijn eerste had ik een voorspelbaar cyclus. Alleen duurt dit wel heel erg lang. Mijn cyclus kan de 5de gestart zijn. De gyn zag op 2 juni follikels, die halverwege leken. Niet gevraagd hoe groot ze waren, maar dat is dan vreemd. Heb mijn ei of rond de 5de gehad (had toen gezeur) maar zou de test allang positief moeten zijn. Maar had ook gezeur op de 15de. Dan zit ik nu op 6dpo. Hoe dan ook verwacht geen zwangerschap en de vraag is of het dit jaar nog gaat lukken. Maakt me eigenlijk niet meer zoveel uit. Wil graag een tweede, vooral een keertje een 'normale' zwangerschap en een fijne kraamtijd met een "gezond" en niet medisch kind. Maar er komt een punt dat ik voor mijn huidige gezinssamenstelling kies. Fijne zwangerschap allen...hoop voor jullie allemaal gezonde kids en een fijne kraamtijd!
Sorry beetje lang geleden dat ik gereageerd heb.😳 Vrijdag 3 juli ben ik bij vk geweest en er was niks meer te zien. Je weet het wel, maar je hoopt toch dat je nog wel zwanger bent. Na bezoekje vk kan ik het loslaten en heb ik duidelijkheid. We wachten met proberen tot volgend jaar. Hoop van harte dat ik dit niet nog een keer hoef mee te maken. Hoe gaat het verder met iedereen?
Hier is het helaas mis gegaan met 7 weken morgen heb ik nacontrole bij de vk en hopen dat alles schoon is. Twee weken geleden ging het mis. Voelde me eerst super verdrietig, nu een stuk rustiger. Alleen sinds een week dood moe en allerlei nare klachten