Hoi ga je een menstruatie wachten of meteen weer voor gaan? ik moest 1 ronde wachten en op het einde van de ronde ben ik mentaal gecrashed. indien je een ronde wacht zou ik je zeker aanraden om teunisbloem te nemen. heb dat ook gedaan van het moment dat ik gecrashed ben en ik heb ook magnesium genomen om te ontspannen. Nu gaat het weer pakken beter met mij maar anderhalve week geleden echt niet. Mijn regels zijn ook 7 dagen langer uitgebleven waardoor ik nog meer stress kreeg. Maar zeker niet paniekeren als dat gebeurd. Dit is dus normaal na een MK Sterkte
♥ NOD lijst 9 t/m 15 juni 2015 ♥ 09. Sanne1987, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Saartje5, 33 jaar, 6e ronde (3de na MK), 2e kindje Mamasugar, 31 jaar, 1e ronde, 4e kindje Pebbles78, 36 jaar, 1e ronde, 4e kindje 10. Dragonberry, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Rae, 31 jaar, 3e ronde, 4de kindje Chupa, 33 jaar, 2e ronde, 3e kindje (jarig!!) Boommm, 25 jaar, 2de ronde, 3de kindje 11. Julia1979, 35 jaar, 4e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * Elisek, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje Mirjam2112, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje Esteresse, 33 jaar, 2e ronde, 1e kindje 12. Piepoe, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje littlemunchkin, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje Koali, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje bubbelbad, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje 13. Logan, 23 jaar, 34e ronde, 13e ronde na laatste mk, 1e kindje * Potato, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje Monique, 26 jaar, 1e ronde (na miskraam), 1e kindje Jeecee, 32 jaar, 4de ronde, 1e kindje SpecialGift, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje 14. Lizy, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Me28, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje 15. Woezeltje1-1e ronde- 3e kindje Lilliesleaf, 3e ronde na MA, 1e kindje Anan, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos: Denise112, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Lei, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Laylola, 31 jaar, ronde 10(mk ronde 9), 2e kindje Caprice, 34 jaar, 1 ste ronde 1 na MK, 1 ste kindje Mamavansam2010, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden) Totaal: (31) ♡Zwanger (0)♡, Ongesteld (0), MMM* (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0). De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Nou ik zit nu officieel op de wachtbank zondagavond en maandag een positieve ovulatietest maar wanneer mijn ei nu precies geweest is weet ik niet, heb maar gewoon de 48uur aangehouden Ik denk weer van alles te voelen hahaha maar ik weet ook uit ervaring dat al die kwaaltjes kunnen wijzen op zwangerschap maar ook op ongesteldheid dus ik probeeeeeeeer rustig te wachten tot ik kan/mag testen Dames die nog wachten op hun ei > have fun! Dames naast mij op de bank > succes!
Nou even kleine update.. Gisterochtend een vrij licht streepje op de ovulatietestjes en nog steeds geen tempdip.. Ik had de hoop op een vlotte ovulatie al weer opgegeven.. Echter gisteravond op eens een knallende ovulatietest. (Hij is wat lichter opgedroogd maar knalde eraf zo donker) Dus vanmorgen voor de 2e echo naar de gyn.. Is de hele follikel van dinsdag al verdwenen! Nu kan hij langzaam krimpen na ovulatie (duurt ongeveer wel een dag) maar het gebeurt ook wel dat ze in een keer 'ploffen' en weg zijn. Ik vermoed dat zoiets bij mij het geval is. Vooral omdat ik pas gisteravond een positieve test had. Vanmorgen weer getest en ik zou hem nog steeds als positief beschouwen. Mijn gyn zou de ovulatie al op gisteren zetten. Maar ik ga zelf maar even uit van vanacht en dus vandaag. Nog een keertje klussen vanavond en dan weer op het wachtbankje Oftewel.. Mijn nod blijft 11 juni. YaY. Foto van de testen onder link.. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Wat spannend allemaal. Wij hebben de 1e ronde gewoon verknalt dus nu zijn we er best meebezig zeg maar. Gisteren rekbaar slijm, dat had ik nog nooit zo "bekeken". Dus geklust en nu wachten op ei, zou vandaag moeten zijn, voel nu nog niks iig, meestal wel lichte kramp. Vanavond nog maar slijm check en klussen to be sure nu! Als er een volgende ronde zou komen ga ik wel met testen doen want dit is zo houtje touwtje. Spannend omdat we tegen niemand gezegd hebben dat we bezig zijn maar ik toch met jullie kan delen. Spannend om te lezen wat iedereen hier mee maakt.
Ik wacht ook nog steeds op mijn ei. Volgens de berekening zou het morgen zijn dus daarom een testje gewaagd. Alleen het streepje is heel erg licht. Ik verwacht dat ik dus een late ei ga krijgen.
Ik hoop het. Heb net weer getest het iets donkerder geworden vergeleken met die van de ochtend, maar nog steeds erg licht. Heb wel veel doorzichtig slijmverlies en me eierstokken zijn wel wat gevoeliger geworden. En in jouw geval inderdaad vanavond nog even gezellig maken en dan hoop ik voor he dat je over 2 weken een posi zwangerschapstest in handen hebt.
Ik vrees dat we hier mijn ei hebben gemist.. vervelende ploegendiensten ook 😂 Ondanks dat hoopvol op het wachtbankje 😉 Ik ga in ieder geval niet voor nod testen.. vorige periode ook 7 dagen lopen testen, terwijl ik eigenlijk wel wist dat het niet kon 😊
Hallo dames, na een tijdje te hebben meegelezen op het NOD-forum, wil ik nu graag een keertje meepraten. Ik ben 35 jr, eerste kindje en ronde 7 na miskraam. Ik krijg de lijst niet ge-update, dus ik hoop dat iemand mij erop wil zetten. Oja NOD is 10 juni 2015. Gisteren mijn eisprong gehad, en maandag en gisteren geklust. Meer kan ik niet doen, dus ik neem plaats op het wachtbankje!
@ caprice spannende tijd voor jouw nu! @ julia1979 ohh gelukkig maar anders zou ik nooit ovutesten kunnen gebruiken denk ik haha @estheress en bubbelbad welkom! @specialgift voor jouw ook dus een vruchtbare periode nu klus ze! @mirjam2112 he wat jammer dat je je ei net gemist heb!? Ik moet nog even wachten en dan op goed geluk, we zien wel wat er gebeurt zoals ik me nu voel niet veel ben zo ziek als een hond
Al een gezellig clubje hier. Ik wacht nog op m'n ei, had gehoopt op een positieve ovulatietest vandaagmaar helaas. Wel al meer afscheiding dus zal denk ik eerdaags wel komen.
Caprice ik heb al veel teleurstellingen gehad op baby gebied, dus ik wen er aan dat geluk op dat gebied niet voor mij is weg gelegd. Ik wil niet wachten. Via de echo kunnen ze prima berekenen hoe ver ik dan ben. Ik voel me eisprong en krijg guo's. En mijn cyclus is sowieso afwijkend. Zwanger zijn gebeurd hier niet zo easy dus verwacht niet dat het nu binnen een halfjaar raak is. Wat rot dat je er zo hebt gevoeld. Tis ook treurig een mK. Ik ben wel blij dat mdr natuur zelf heeft gekozen. Ik ben het dan maar ook vanuit een biologisch punt. Nb 1 kind met een afwijking heeft mij een trotse mama gemaakt, maar het liefst zou ik iedereen die weg willen besparen.
Hoi Dames! Ik ben er ook nog! Alleen niet zo heel veel tijd om te kletsen. Gezllig clubje wordt het. Volgens mij had ik gisteren mijn ei maar zeker weten doe ik het niet. Ik neem plaats op de wachtbank en kom over een paar dagen weer terug om te kletsen!
♥ NOD lijst 9 t/m 15 juni 2015 ♥ 09. Sanne1987, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Saartje5, 33 jaar, 6e ronde (3de na MK), 2e kindje Mamasugar, 31 jaar, 1e ronde, 4e kindje Pebbles78, 36 jaar, 1e ronde, 4e kindje 10. Dragonberry, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Rae, 31 jaar, 3e ronde, 4de kindje Chupa, 33 jaar, 2e ronde, 3e kindje (jarig!!) Boommm, 25 jaar, 2de ronde, 3de kindje Roosje35, 35 jaar, 7de ronde na MK, 1e kindje 11. Julia1979, 35 jaar, 4e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * Elisek, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje Mirjam2112, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje Esteresse, 33 jaar, 2e ronde, 1e kindje 12. Piepoe, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje littlemunchkin, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje Koali, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje bubbelbad, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje 13. Logan, 23 jaar, 34e ronde, 13e ronde na laatste mk, 1e kindje * Potato, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje Monique, 26 jaar, 1e ronde (na miskraam), 1e kindje Jeecee, 32 jaar, 4de ronde, 1e kindje SpecialGift, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje 14. Lizy, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Me28, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje 15. Woezeltje1-1e ronde- 3e kindje Lilliesleaf, 3e ronde na MA, 1e kindje Anan, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos: Denise112, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Lei, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Laylola, 31 jaar, ronde 10(mk ronde 9), 2e kindje Caprice, 34 jaar, 1 ste ronde 1 na MK, 1 ste kindje Mamavansam2010, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden) Totaal: (32) ♡Zwanger (0)♡, Ongesteld (0), MMM* (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0). De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet