Haha, alcohol is voor mij geen vraag, ik ben gestopt met drinken (alcoholverslaving in de familie, dus vorig jaar was ik er zelf ook klaar mee). Anders zou ik denk ik gestopt zijn op het moment dat ik zwanger wilde worden, maar ook dat is weer persoonlijk.
Amai, chic dat je bent gestopt owv verslavingen in de familie. Mag je trots op zijn dan. Ik zou mijn glaasje wijn af en toe toch wel missen
Ik heb net met verbazing zitten te kijken naar m'n ovulatie test omdat die lichter is dan die van vanmorgen. En ik lees je reactie en denk ohja.. Zo zat dat..
Oh ik dacht net ook nog testje tegenaan te gooien Waarom is dat eigenlijk dat overdag dan hoger is? * ik ben net juist nog uurtje super actief met boksen geweest
Vrouwen hebben een LH piek in de vroege ochtend. Dat wordt dus pas vanaf 10.00 zichtbaar in je urine. Sommigen zeggen tussen 10-18, maar meeste fertiliteitsartsen adviseren 10-16. Ik zit dus elke middag in een papieren koffiebekertje te piesen op m'n werk.. genant!
Hahahaha! Zo had ik vorige maand alleen maar negatieve testen.. 14 dagen getest!!! was vergeten dat deze testen NIET met ochtendurine moesten.. OLIEDOM! En ik er maar niks van snappen, wát een doos!
Haha goed bezig !! Ik had gister ook al 2 gedaan. 1 smorgens en savonds 1. Die was dus ook lichter! Nu kan ik het dus daarop gooien Ik heb werkelijk geen idee waarom dat kan ik je niet vertellen
Oh ja ik piste maar wat random in het rond. Vaak thuis na werk of 's ochtends voor werk (te vroeg dus ) Vaste tijden lukt echt niet op mijn werk. Misschien wel lachen om zo'n testje met beker wat slordiger op te bergen. Is er wat roddel voer in de koffie kamer. (geen hond verwacht dat bij mij weg komt)
O goed om te weten! Ik wist dit niet van testen tussen 10 en 16. Dan heb ik het ook niet helemaal goed gedaan. Volgende maand dan
Hahaha ja ach nou ik heb dus afgelopen maand een soort van test gedaan door met ochtend urine te testen en met de tweede plas. En die testen kwamen gelijk uit! en had zelfs mijn piek gevonden met ochtendurine (moest wel want moest naar me werk) en daarna de clearblue als bevestiging. Dus zo dom is het nog helemaal niet hoor !!
Hahaha, gelukkig groot kantoor dus sneak het bekertje mee naar binnen en kan het in de wc zelf in de prullenbak gooien. Allen die tas met de test mee is een dingetje, maarja.. doe ik alsof ik ongesteld ben of whatever.. xD
** NOD 9 t/m 15 mei 2019** 9 mei (5) Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - ronde 8 NonnieMa - 38 jaar - 2e kindje - ronde 11 (3e na MA 10+6) Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 Happygolucky19 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 Itsme9 - 30+ jaar - 2e kindje - ronde 4 10 mei (4) Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - +/- ronde 19 Enceladus - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kaylee1994 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Nijn18 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 2 11mei (2) Dana92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 BertxBirgit - 28 jaar - 4e kindje - ronde x (al 2 jaar bezig dus geen idee meer) 12 mei (3) Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11 Jolien 1986 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 Wensvoorbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 9 13 mei (3) Izi - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 (3e na MA) Loveischocola - 1e kindje - ronde 1 na MA Lola3 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 12 14 mei (0) 15 mei (2) Ebrum - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 Marietjepietje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Totaal: 19 Wacht op ovulatie (13) Wachtbankje (6) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel/Tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
** NOD 9 t/m 15 mei 2019** 9 mei (5) Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - ronde 8 NonnieMa - 38 jaar - 2e kindje - ronde 11 (3e na MA 10+6) Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 Happygolucky19 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 Itsme9 - 30+ jaar - 2e kindje - ronde 4 10 mei (4) Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - +/- ronde 19 Enceladus - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kaylee1994 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Nijn18 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 2 11mei (2) Dana92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 BertxBirgit - 28 jaar - 4e kindje - ronde x (al 2 jaar bezig dus geen idee meer) 12 mei (3) Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11 Jolien 1986 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 Wensvoorbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 9 13 mei (3) Izi - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 (3e na MA) Loveischocola - 1e kindje - ronde 1 na MA Lola3 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 12 14 mei (0) 15 mei (2) Ebrum - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 Marietjepietje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Totaal: 19 Wacht op ovulatie (13) Wachtbankje (6) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel/Tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Mezelf op het wachtbankje gezet. Mijn testen lopen af, temp is aan het stijgen, dus zal ei gisteren middag of vannacht gesprongen zijn. Heb maar twee keer sex gehad op CD8 en op cd 11, vandaag zit ik op CD 12, hoop dat het voldoende is. Wat betreft obsessief bezig zijn met zwanger worden. Bij mijn zoontje heb ik niet veel gedaan en was ik in derde ronde zwanger. Dit keer ben ik de eerste 10 rondes heel obsessief geweest, gezonder eten, sporten, minder sporten tijdens kans op innesteling, weinig tot geen alcohol, geen koffie, tarwekiem, teunisbloem en noem maar op. Maar daarna heb ik het losgelaten want ik ging mijn hele leven eromheen plannen, wel of niet vakantie, wat als ik dan zwanger ben, wel of niet meer gaan werken, een nieuwe functie accepteren met meer verantwoordelijkheid, wat als ik dan niet kan werken door zwangerschap etc. Zo ging het maar door. Dus nu doe ik alles waar ik zin in heb, ik ga wel obsessief doen wanneer de kleine in mijn buik zit Oja, foto van mijn ovu testen. Van boven naar beneden woendsdag avond, donderdag ochtend, donderdag avond en vanochtend.
Hier vandaag nog steeds geen positieve test.. Vreemd.. Dan zal m'n ei heel laat zijn deze ronde? Of helemaal niet.. Of ik heb 'm gemist. Wat onwaarschijnlijk lijkt want ik test soms wel 3 x per dag hihi.. Had sowieso vandaag een knaller verwacht. Ik test nog maar ff door dan