NOD-lijst 9 t/m 15 mei 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door Langmuts, 12 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Pff.. Niet niks!! Heel erg veel succes deze ronde, ik hoop met je mee :)

Siamara vindt dit leuk.
  2. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    Yeah groen licht gekregen gisteren dus we mogen er weer voor gaan, helaas konden ze me eierstokken niet vinden dus wetend niet hoe groot me eitje al is.. maar baarmoederslijmvlies was goed dik al, en dat is positief. Ik vind alleen met die ovulatie testen zo lastig 4 uur niet drinken en niet plassen... hoe doen jullie dat?

BertxBirgit, Wickie en Dana vinden dit leuk.
  3. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Ik doe dat niet altijd.. Smorgens plas ik bijvoorbeeld (als ik vrij ben dan) om 8:00 of eerder. En dan drink ik 1 kop koffie en dan rond 11 uur weer. En daar test ik mee. En dan smiddags nog eens plassen en testen tussen 15:00 en 16:00..
    Ik ben sowieso niet zo'n drinker.. Moet mezelf er altijd aan herinneren om soms een glas water te drinken dus dat kost mij niet veel moeite haha..

4. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    Vandaag veeeeeeel slijm!
    Maar nog geen positieve test haha..

Wickie en BertxBirgit vinden dit leuk.
  5. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik doe geen ovutesten, ik heb altijd extreem veel rekbaar slijm en een heel regelmatige cyclus... Daar heb ik echt heel veel mazzel mee. De eerste eisprong hebben ze kunnen zien op een echo (ik wist toen al dat ik 'm had gehad, de echo was alleen een bevestiging) en de tweede gaf mijn lijf zo duidelijk aan dat ie ook niet te missen was...

Toen mijn 2e miskraam begon, dacht ik, ik ga afwachten... Ik had zoveel vertrouwen in m'n lijf gekregen omdat de 1e helemaal vanzelf was gegaan... Maar na anderhalve week had ik een echo en bleek het vruchtje nog niet weg te zijn, ondanks dat ik veel bloed had verloren. Toen kreeg ik tabletten die het vruchtje wel weg hebben gekregen, maar niet alles. Dat bleek bij weer een controle-echo. Nog meer tabletten kon niet, dus ik kreeg de keus: operatie of afwachten tot menstruatie. Ik koos het laatste en na m'n eerste menstruatie had ik weer een echo, maar helaas was 't nog steeds niet weg. Toen hebben we toch maar een operatie gepland.

6. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Sorry, ik postte in het verkeerde onderwerp :roflmao:

BertxBirgit vindt dit leuk.
  7. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Niet :roflmao: Zo lang niet drinken is gewoon heel ongezond en zo lang niet naar de wc gaan is een no go na 3 kids :p
    Mss daarmee dat ik geen posi ovutest vind maar dan is het maar zo

8. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Pff, das echt niet nix..

9. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik doe m gewoon. Ik vind m’n piek altijd. Of ik nou normaal drink en plas of niet.
    Pak meestal ergens in de middag urine

10. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    @Siamara Wat heftig volgens mij had ik jou verhaal in miskraam gedeelte tegen gekomen

Siamara vindt dit leuk.
  11. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Het was idd niet niks. Ik heb die negen weken wachten, hopen en steeds weer teleurgesteld worden echt als slopend ervaren. Na de operatie ben ik snel hersteld, zowel fysiek en emotioneel. Ik ga nooit meer zo lang wachten. Wat een hel :(

12. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    @Siamara Hopelijk hoef je het ook niet meer mee te maken, ik ben gelijk vr curettage gegaan. Is ook pittig maar zou volgende keer als moet zo weer doen. Liever niet nodig natuurlijk!

13. Wensvoorbabynr2

Wensvoorbabynr2 Actief lid

5 feb 2019
    113
    119
    43
    Vrouw
    #293 Wensvoorbabynr2, 27 apr 2019
    Laatst bewerkt: 27 apr 2019
    Eventjes een update vanuit hier! Ik ga zsm alle berichtjes van de afgelopen dagen lezen.. onwijs druk gehad, maar heb mn LH piek gevonden! Ik weet het, hij kan nog ietsje pietsje donkerder maar vind deze al beeldschoon:thumup: ik mag op het wachtbankje! 12mei NOD dag staan dus die mag lekker blijven staan.. hopelijk toch een moederdagcadeautje:p

Bijgevoegde bestanden:

Wickie, Marietjepietje, Bijbij en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Wensvoorbabynr2

5 feb 2019
    113
    119
    43
    Vrouw
    **NOD 9 t/m 15 mei 2019**

9
    mei (5)
    Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - ronde 8
    NonnieMa - 38 jaar - 2e kindje - ronde 11 (3e na MA 10+6)
    Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Happygolucky19 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Itsme9 - 30+ jaar - 2e kindje - ronde 4
    Bijbij 30+ jaar - 2e kindje - ronde 10

10 mei (4)
    Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - +/- ronde 19
    Enceladus - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Kaylee1994 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Nijn18 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 2

11mei (3)
    Dana92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3
    BertxBirgit - 28 jaar - 4e kindje - ronde x (al 2 jaar bezig dus geen idee meer)

Siamara - 35 jaar (op 5 mei word ik 36 haha) - 1e kindje - ronde 1 na 2x mk

12 mei (3)
    Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11
    Jolien 1986 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Wensvoorbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 9

13 mei (3)
    Izi - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 (3e na MA)
    Loveischocola - 1e kindje - ronde 1 na MA
    Lola3 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 12

14 mei (0)

15 mei (2)

Ebrum - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11
    Marietjepietje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Jeansflower- 32 jaar - 2e kindje - ronde 9

Totaal: 21

Wacht op ovulatie (13)
    Wachtbankje (9)
    Ongesteld (0)
    Zwanger (0)
    Twijfel/Tuurtest (0)
    Negatieve test (0)

Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.

Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!

15. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Gedaan om half 4.. Geen verandering gewoon 2 haast gelijke strepen.leek haast zelfs al iets lichter dan die van 11:00.. Moet ik dit maar als positief beschouwen? Test morgen nog wel even door

Bijgevoegde bestanden:

Wensvoorbabynr2 en BertxBirgit vinden dit leuk.
  16. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    #296 Brenda028, 27 apr 2019
    Laatst bewerkt: 27 apr 2019
    Hoi meiden

Heel graag schrijf ik met jullie mee. Brenda, 31 jaar, ronde 7 na een miskraam in september waarbij het hartje gestopt was bij de tweede echo. We gaan voor ons 2e kindje, 9 mei NOD.
    Afgelopen maand weer positief getest maar helaas liepen de testen na een paar dagen af en werd ik een kleine week overtijd toch ongesteld. Toen mijn ei kwijt geraakt want eigenlijk was eergisteren mijn NOD uitgaande van 28 dagen cyclus. Maar ovulatie testen werden maar niet positief. Gelukkig wel al die tijd door getest want gisteren opeens een positieve ovulatie test! Zie foto. Dus we hebben het gelukkig afgelopen week een paar keer gezellig gemaakt en doen dat vandaag en morgen ook nog. Inmiddels zijn we bijna 1,5 jaar bezig voor een tweede kindje en de zorgen beginnen toch wel te komen waarom het steeds niet lukt / niet goed gaat. Ons zoontje is zonder heel veel moeite verwekt namelijk.

Vandaag was mijn oorspronkelijk uitgerekende datum van de miskraam. Toch een rotdag eigenlijk. Hopelijk hebben we allemaal veel geluk deze ronde! Ik duim voor jullie allemaal mee

Liefs van Brenda

Bijgevoegde bestanden:

17. Wensvoorbabynr2

5 feb 2019
    113
    119
    43
    Vrouw
    Ik vind deze persoonlijk positief! Morgenvroeg waarschijnlijk lichter dus morgen of maandag de sprong.. denk ik!!

Dana vindt dit leuk.
  18. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Ja hij is redelijk gelijk qua donkere kleur maar ik heb vorige maand echt een knaller gehad met deze testen. Vandaar dat ik zoiets heb van het is 'm nog niet. (en omdat cb nog negatief is, maar dat was vorige ronde ook zo dat die later was)

Wensvoorbabynr2 vindt dit leuk.
  19. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Denk dat ie dan nog wel meer kan knallen, maar ik zou gewoon seks hebben, dan weet je dat er een voorraadje heen gaat.
    Morgenochtend weer 1 doen dus. Ben heel benieuwd. Temperatuur je ook?

20. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Ja we doen het sinds donderdag gewoon iedere dag, voor de zekerheid als test of dit misschien werkt ipv om de dag en omdat we het gewoon leuk vinden natuurlijk haha! Temperaturen doe ik nog niet,omdat we sinds eind januari/begin februari pas bezig zijn wou ik niet direct al het mogelijke uit de kast trekken en zoveel druk erop leggen.. heb wel een thermometer aangeschaft dus eventueel voor de volgende ronde..
    Temperatuur jij wel? Krijg je daar beter inzicht van?
    Iedereen heeft het ook altijd maar over dat cervixslijm maar ik heb dat tot op heden nog niet echt duidelijk kunnen ontdekken o_O hoop niet dat dat een slecht teken is

Deel Deze Pagina