Inderdaad, nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik ben er niet zo,heel veel mee bezig geweest sinds mijn laatste menstruatie. Maar ik denk vanaf de dagen dat mijn eisprong kan plaatsvinden zal het weer volop in mijn hoofd zitten. Ik ga uit van 10 mei als NOD maar weet het niet zeker, volgens mij zijn mijn cycli niet zo regelmatig. Succes (weer) allemaal
Hebben jullie tips vanaf welke dag ik het beste kan beginnen met de ovu testen? Ik heb dus geen idee wanneer mn eisprong kan zijn en ik lees hier wel eens dat mensen te laat beginnen of niet lang genoeg doorgaan? Ik heb een hele berg Kruidvat sticks gekocht, dus ik dacht zelf op dag 7 beginnen (dat zou dan deze donderdag zijn) en dan testen tot zolang nodig? En maakt het dan nog uit of het het 2e plasje is? Of zou ik het ook in de avond kunnen doen als ik uit werk kom?
@Wickie Het mag sowieso niet met ochtendplas.. en zodra hij wat donkerder word dan 2x daags testen. En wat betrefd de rest weet @Langmuts er alles van! Toch?
Met die van 2 be sure deed ik afgelopen ronde wel met ochtend urine en toen vond ik mijn piek! Waren ook dagen dat ze heel licht bleven en toen hij savonds iets donkerder was vond ik die volgende ochtend m'n piek. Maand daarvoor zonder ochtend urine gedaan en toen zag ik niks. Deed natuurlijk na die ochtend piek wel een bevestiging met clearblue en die gaf een smiley!
Ik ga ook weer ovu testen gebruiken deze ronde. ff heeft geen duidelijke eisprong kunnen vinden de afgelopen twee keren. Ook is mijn menstruatie vandaag begonnen, duurt vaak niet lang, ongeveer 4 dagen. Ik begin meestal rond dag 9 met ovu testen. Mijn eisprong is tussen dag 12 en 16. Om een of andere reden heb ik een positief gevoel deze ronde Succes dames!
zoveel weet ik er ook niet van hoor hihi. Maar meestal staat in de gebruiksaanwijzing dat je niet de eerste plas moet gebruiken inderdaad. (ik geloof dat alleen CB de eerste paar nodig is) de dag dat je moet beginnen hangt een beetje af van hoe lang je cyclus is.. Ik begin vaak als ik vruchtbaar slijm spot Maar als het goed is staat dat ook in de gebruiksaanwijzing Maar per persoon verschilt het ook nogal zoals ik hier her en der lees..
9 mei (3) Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - ronde 8 NonnieMa - 38 jaar - 2e kindje - ronde 11 (3e na MA 10+6) Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 10 mei (3) Ddtje - 31 jaar - 2de kindje - +/- ronde 19 Enceladus - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kaylee1994 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 11mei (1) Dana92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 12 mei (3) Itsme9 - 30+ jaar - 2e kindje - ronde 4 Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11 Jolien 1986 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 13 mei (2) Izi - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 (3e na MA) Loveischocola - 1e kindje - ronde 1 na MA 14 mei (0) 15 mei (1) Ebrum, 28 jaar, 2e kindje, ronde 11 Totaal: 13 Wacht op ovulatie (13) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel/Tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Hoi allemaal, Ik ben nieuw op dit forum, ik zal me even voorstellen. Ik ben Kaylee en ik ben 24 jaar. Ik ben 6,5 jaar samen met mijn man, waarmee ik vorig jaar in augustus ben getrouwd. In januari dit jaar hebben wij besloten om in het voorjaar te proberen om zwanger te worden en nu is het (gelukkig) eindelijk zover. Kon niet meer wachten om aan onze grote wens te beginnen, hihi. In januari ben ik gelijk gestopt met de pil. De eerste keer had ik een cyclus van 35 dagen en daarna altijd een cyclus van 28 dagen. Als het goed is heb ik volgende week vrijdag of zaterdag een eisprong. Vanaf donderdag diezelfde week ga ik mijn eisprong testen. Ik ga de ovulatietesten van Clearblue gebruiken. Ik hoop voor iedereen hier dat ze een positieve test op hun NOD hebben. Zelf merk ik dat ik stiekem een beetje de hoop heb dat het mij gelijk de eerste keer lukt, omdat mijn moeder mij vertelde dat ze bij beide keren gelijk zwanger was. Al realiseer ik mij dat de kans groot is dat dit voor mij natuurlijk niet geldt.
Woehoe cyclusdag 11 alweer! Overmorgen starten met ovulatietesten testen. Misschien een week te vroeg maar als mijn cyclus hersteld naar korter (iets van 28 dagen) zou ik anders mijn ei missen... En ach anders gaan we as weekend lekker chocolade eitjes zoeken
Mijn menstruatie is al weer voorbij.. Maar 3 dagen geduurd waarvan de derde dag al heel weinig. Is dat niet gek?
Nee gewoon net als anders zeg maar, bij mij bouwt het niet op ik ben gewoon bijv als ik opsta nog niet ongesteld en een uur later ineens bam helder rood ongesteld!
Oh nee daar ging ik sowieso niet vanuit ! Het was wel echt een menstruatie met al het pijn en ongemak erbij hoor, geen twijfel mogelijk.
Dat heb ik ook vaak hoor, "restjes" haha.. Hier altijd 5 volle dagen alleen was het deze keer op dag 5 al zo goed als over. Ik vergeet nu steeds die foliumzuurpillen... pfff! Ga 'm gelijk nemen en weer actief mee bezig, slecht he .
@Enceladus Leg ze naast je tandenborstel? Zodat je ze ziet? Ik denk dat mijn menstruatie ook voorbij is sinds gisteravond geen bloed meer, Soms dan nog wel opeens weer bloed dus ben benieuwd, nu hopen dat me ei na volgende week vrijdag komt, en dat we groen licht krijgen van zhuis om er weer voor te gaan!