Hopelijk is dat het, echter geloof ik er niet echt in Ik had een ultrasensitive test bij gewone innesteling wel wat moeten zien dan... Ga igg niet meer testen tenzij menstruatie uit blijft Gelukkig ben ik niet de enige met die gedachte haha. Probeer nog tot december en dan kap ik er ook mee
Spannend allemaal! Gefeliciteerd dames die een positieve test hebben. Super leuk! Ik heb nu wel wat symptomen. Ben erg misselijk en had gevoelige tepels, maaarr ja dat had ik de vorige maand ook opeens.. normaal nooit symptomen voor ik ongesteld moet worden. Mijn lichaam houd me gewoon voor de gek denk ik. Had namelijk gister toch een test gedaan. Kon me niet inhouden, maar was negatief. Maar zit nu 3 dagen voor Nod. En guster dus nog 4. Dus wie weet kan het nog ... succes allemaal !!
En balen voor iedereen die nu al menstrueert Hier lijkt het roze opgehouden... Dus heb geeeeeen idee wat het nu was Ik wacht gewoon “rustig” mn NOD af. Heb me in kunnen houden niet te testen vanochtend en nu veilig op werk de hele dag.
Nou ik kon me ook weer niet inhouden na al die testen hier. Met als gevolg weer een rare tuurtest. Waarvan ik denk dat het waarschijnlijk weer een stom voorbedrukt streepje is. (action dit keer) Nu hou ik er ECHT mee op met dat veel te vroeg testen. 8DPO 2e foto ff bewerkt .. Hij is wel roze lijkt..
Ik zie ook wel wat hoor! Maar nog wel flink turen. Hopelijk wordt het duidelijker over een paar dagen!
Ja idd maar ik weet dat deze ook voorgedrukte streepjes hebben.. Dus dat zal dit wel zijn ben ik bang. Waarom doen ze dat toch? Verwarrend!
Dankjulliewel allemaal, fijn dat jullie het allemaal ook zien! In het echt zie je het nog duidelijker. Zelfs mijn man twijfelde niet of hij het zag Wel ontstaat meteen ook de angst dat het weer mis gaat. Natuurlijk een miskraam in september (geen hartje meer bij tweede echo) en vorige maand een positieve test die vervolgens na een paar dagen af liep. Hopelijk deze ronde meer geluk! Het is ronde 7 na de miskraam, ons zoontje is ook verwekt in ronde 7 dus misschien is ronde 7 onze geluksronde!
Maar 8dpo is nog vroeg... Iedere dag kun je duidelijker testen. Ik vind zelf die testen niet fijn, zou je aanraden voor kruidvat 2v5 of voor predictor te gaan die geven geen voorgedrukte lijntjes is mijn ervaring
Ja die k2v5 heb ik ook nog1 van liggen.. Maar die wou ik bewaren voor het weekend haha. Had de action testen in huis voor m'n testdrang aanvallen zoals net
Echt balen voor de dames op rood! Hier wat krampjes dus denk dat ik morgen volg.. ga morgenochtend wel een test doen, gewoon om het eens te ervaren. Maar bah.. al is het ronde 1.. baal nu toch al!!
Ik snap je hoor. Ik had het vorige ronde ook al. Enorme teleurstelling toen de menstruatie begon. Ik dacht ook: het zal vast niet meteen raak zijn, maar het KAN wel... Ook al weten we met ons gezond verstand dat het normaal is dat het even kan duren, we willen het allemaal zo snel mogelijk
@Wickie @Happygolucky19 Ik heb dit ook iedere maand hoor.. Wij zijn nu vanaf januari bezig en elke keer als ik in de wachtweek zit denk ik : het is weer niet gelukt. En als ik bij anderen dan op 9dpo al een mooie streep op de test zie dan gooi ik de handdoek al in de ring. Ik had namelijk zelf ook verwacht dat het sneller zou gaan het zwanger worden, omdat m'n vriendinnen snel zwanger waren. Maargoed al met al duurt het nu 4 maanden, als deze ronde niet raak is 5 maanden. Ik weet dat het gemiddeld zelfs een jaar kan duren, maar toch hoop je dat het bij jezelf sneller is
Hier nog 5 dagen wachten tot NOD. Hoop zo dat het bruinverlies wegblijft. En anders gaan we ronde 12 in....
Heb trouwens sinds vanochtend al een soort onbeschrijfelijk gevoel in m'n buik. Denk dat ik het beste kan omschrijven als een "zwaar gevoel".. Gisteravond in bed constant felle steken laag in de onderbuik.. Dit had ik alle afgelopen rondes niet dus dat geeft stiekem hoop
Ik zie nog altijd een streep hoor! Kzou niet meteen panikeren. Hormonen hebben de tijd nodig om aan te maken dus denk dat het een geruststelling geeft als je maar om de 2 a 3 dagen test. I know, moeilijk ma mss wel beter