Vandaag mijn menstruatie verwacht... behalve krampen en veel witte afscheiding is er nog weinig bloed te bekennen... Zal het deze maand later zijn dan? Gisteren was de action namelijk negatief. Gefeliciteerd alle zwangere dames! Al een mooie roze lijst! en alle dames waarbij de menstruatie is doorgebroken hopelijk meer geluk de volgende ronde ♡
Goedenavond dames! Helaas vanmorgen een witte zwangerschapstest, best een beetje verdrietig geweest omdat het weer niet raak is deze ronde.. Ik dacht vandaag mijn menstruatie te krijgen maar dat gebeurd denk ik morgen! Voor de volgende ronde wil ik de testen gaan gebruiken van zwanger en kids, iemand hier ervaring mee en welke kan ik het beste bestellen (zie verschillende pakketten samengesteld staan en zie door de bomen het bos niet meer) Voor alle dames op roze, van harte gefeliciteerd! Het is iedereen zo enorm gegund.. geniet!! Meiden met een negatieve test, ik zie jullie in het volgende groepje hopelijk weer terug!!
Ja geen idee.. Vanmorgen hele ochtend menstruatie krampen en gevoel. Maar toch weer niet ongesteld geworden vandaag. Alleen de hele dag roze afscheiding gehad.. Misschien morgen dan.. Als ik dan toch niet zwanger ben hoop ik dat ie snel komt en niet mijn hele cyclus is vertraagd door een halve maand tarwekiem. Of toch een laat ei-late innesteling.. Maar dat zal wel niet
Roze afscheiding weer helemaal weg. Geen buikpijn meer. Nog steeds geen menstruatie.. En een negatieve test. Snap er helemaal niks meer van!!
Jeetje wat spannend! Hoeveel dpo zit je, en ben je er zeker van? Stel dat het een innestelingsbloeding is, zou je over 2 dagen kunnen testen volgens mij.. Heb je vaker roze verlies gehad voor je menstruatie?
Ja, maar dan had had ik roze verlies bij afvegen op het toilet.. En dan 5 minuten later een stortgolf aan menstruatie haha. Dus altijd heel kort op elkaar. Gister was ik de hele dag weg en ik zag voor ik wegging roze verlies dus tampon ingedaan voor de zekerheid. Maar nee, het is daar bij gebleven.. Vandaag dan 14dpo maar ben dus niet zeker van mijn ei.. Gewoon op de donkerste ovu test afgegaan, geen knaller gehad deze keer. Oh man, heb al zoveel testen versleten afgelopen week, ze worden rijk van mij! Vind het wel toevallig dit.. Na 1,5 week tarwekiemolie slikken. Hoop niet dat mijn cyclus overhoop is
Oh jeetje wat spannend zeg!! En tegelijkertijd zo frustrerend Ik wil je niet bij maken met een dood vogeltje, maar klinkt wel een beetje zo als bij mij.. Ik ga voor je duimen meid ❤️
@Dana92 Heb je foto van de ovulatie testen? Als je ei later is geweest kan dit een innesteling zijn natuurlijk en dan test je alsnog deze week positief
Was begonnen met 2besure omdat ik normaal daar genoeg aan heb om mijn ei te vinden. Geen knaller en toen waren ze op. Had nieuwe besteld maar moest 2 dagen overbruggen met action ovutesten..dus heel handig is het niet zo'n overzicht Zie trouwens dat de kwaliteit na uploaden naadje is..
@Dana92 Ojaa dat was ook zo je had action tussendoor gedaan, als ik zou moeten zeggen dan de 29ste? Die is wat donkerder.. maar miss issie ook wel pas na deze testen geweest
Deze waren net na het testen op 27 en 28 april.. Dus ging ervanuit dat die positief waren ondanks dat 't geen knaller was. En daarna voor de zekerheid nog even door getest maar kreeg geen duidelijke knaltest.. Kan het ook zijn dat ik helemaal geen eisprong heb gehad? En daarom niet menstrueer? Of zeg ik nu iets geks
@Dana92 Mmm dan zou het ook een late innesteling kunnen zijn, afwachten dan maar of keer op middag testen niet iedereen test gelijk op ochtend positief
ja las het heel gek! afwachten afwachten pff.... gek word ik ervan maar ben bang dat het bij mij wel door gaat breken helaas.. dan maar op naar ronde 4
Ik mag op rood. Dana ik lees wel veel waarbij na het gebruik van tarwekiemolie hun cyclus van slag is. Dat maakt je lf fase langer toch? Lastig hoor tis zo onzeker zo
**NOD 9 t/m 15 mei 2019** 9 mei (9) Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - ronde 8 NonnieMa - 38 jaar - 2e kindje - ronde 11 (3e na MA 10+6) Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 Happygolucky19 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 Itsme9 - 30+ jaar - 2e kindje - ronde 4 Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje - ronde 10 Brenda028 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - +/- ronde 19 Momof2girls - 31 jaar - 3de kindje - ronde 5 10 mei (5) Enceladus - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kaylee1994 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Nijn18 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 2 Mariisx - 27 jaar - 2e kindje - ronde 5 Izi - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 (3e na MA) 11 mei (4) BertxBirgit - 28 jaar - 4e kindje - ronde x (al 2 jaar bezig dus geen idee meer) Siamara - 35 jaar (op 5 mei word ik 36 haha) - 1e kindje - ronde 1 na 2x mk Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 1 o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 na ma 12 mei (5) Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11 Jolien 1986 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 Wensvoorbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 9 Besjes - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Angela - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde na MA 13 mei (3) Loveischocola - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MA Lola3 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 12 Dana92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 14 mei (1) dmonique30 - 30 jaar - 2e kindje - 3e ronde 15 mei (3) Ebrum - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 Marietjepietje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jeansflower - 32 jaar - 2e kindje - ronde 9 Totaal: 30 Wacht op ovulatie (3) Wachtbankje (8) Ongesteld (8) Zwanger (8) Twijfel/Tuurtest (2) Negatieve test (1) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!