Hier vanmo 10 dpo en negatieve test, ben er echt sachereinig van alhoewel ik weet dat het nog steeds vroeg is. Voor m'n gevoel alle symptomen ook ineens weg, dus verwacht over een paar dagen gewoon ongesteld te worden..
Mijn cyclus was altijd precies 28 dgn, kon de klok erop gelijk zeggen zelfs tijdens de mirena. Na het verwijderen hiervan wisselt het, de langste 35 dagen met precies 2 weken daarvoor de eisprong. Nu zou ik al 21 DPO zijn of bij echt late eisprong 16 dpo... Een knaltest heb ik deze keer zeker niet gehad (gemist?) maar de eisprong goed gevoeld (ik voel deze iedere maand en stipt 2 weken daarna begint mijn menstruatie)
@Dana92 je zegt meest positieve ovulatie test... Was die wel helemaal donker / donkerder dan controle streep? Want anders kan je ei ook later zijn geweest.. Ik zie namelijk wel een streepje op je predictor, zag je die ook al voordat je de test open maakte? @Marietjepietje 10 dpo is nog vroeg, het kan nog komen!
Jaaa gefeliciteerd! @Dana92 helaas geld een opengemaakte test inderdaad niet meer bij predictor.. Was hij voor jou al zichtbaar voor je hem openmaakte? Want streep is streep bij predictor geloof ik.. Ik geloof dat die geen vals geeft als hij dicht blijft. ❤️ Spannend meid!!
Ja zag 'm al heeeeel vaag vandaar dat ik 'm open maakte.. Vandaag nog steeds geen menstruatie en al 3/4 dagen overtijd. Wel al vanaf zondag af en toe een veeg roze.. En wel nog steeds ontzettend pijnlijke tepels. Vanochtend de ultra gevoelige dipstick van zwanger en kids gedaan. Negatief. Begrijp er niks van
@Dana92 Ik ga toch echt denken dat je ei niet gesprongen is en later weer probeert? Wat zegt een ovulatie test
Heel apart! Vrees dat het dan toch niks is, anders zou je wel al iets moeten doen lijkt me? Jeetje wat een frustraties geeft dat
Maandag ovu test gedaan en die zei dit, zal vanavond nog 1 doen.. Nog steeds roze verlies bij afvegen. Al 4 dagen dus.. Zal dit niet mijn menstruatie gewoon zijn? Dat het door de tarwekiem zo is?
Helaas is er niemand die met zekerheid kan zeggen wat jouw roze verlies is. Die ovulatietest zegt helaas helemaal niks. Het LH hormoon zit gedurende de hele cyclus in jouw lichaam en schommelt gedurende je cyclus... Enige wat je kan doen is afwachten, hoe vervelend ook!
Mijn ovutestjes bleven ook zo licht toen ik weer ongesteld moest worden, en had dan ook dagen ervoor bruin/roze verlies. Dus daar zou ik maar gewoon vanuit gaan... meer kan ik er niet van maken
Nee idd.. Zou fijn zijn als hij gewoon doorbrak, langere cyclus is ook niks. Hoop dat hij voor 't weekend doorgebroken is!