Ja ben ik allang mee gestopt haha, volgens mij vanaf vrijdag al!! Heb het maar 1,5 week geslikt. Ga ze ook niet meer slikken
Ik hoop het ook voor je @Dana92 dat de menstruatie snel doorbreekt. Ik heb trouwens ook een paar maanden geen ei gevonden en werd toen die maanden minimaal ongesteld, geen krampen en pijn en het vloeide ook niet. Was alleen roze/rode afscheiding zeg maar. Heb die rondes toen een hoooop ovutestjes verslonden. En ze bleven toen maar zo licht
Ja omdat ook met de ovutesten geen piek had en nu al 4 dagen roze /soms donkerroze afscheiding heb en geen menstruatie.. Klinkt idd hetzelfde als geen eisprong hebben.. Kan ik dan einde vd week al weer beginnen met ovutesten eigenlijk?
Ja hoor, ik testte de eerste keer na de maand zonder ei gewoon weer vanaf cd 10 ofZo. Toen voor de tweede keer geen ei, wel bloed, testte ik al heel vroeg op cd 6 en 7 positief en had ik op cd 8 een eisprong. Dus ik zou er wel wat dik bovenop zitten na het bloeden zeg maar. Succes, ik hoop dat je m snel vindt.
Ja dat is een beetje het gokken dan, want ik weet nog niet of m'n cyclus al begonnen is haha. Ik kijk het even aan.. Denk dat ik anders gewoon maandag ofzo begin voor de zekerheid!
Ronde 2 en op ons eerste jongetje 3,5 jaar moeten wachten inclusief kijkoperatie en hormonen alles. Heel veel geleden en gehuild. Dus heb helaas de andere kant stevig ondervonden.. Moet over 2 dagen ongesteld worden dus kan ook nog misgaan. Morgenochtend opnieuw testen, als die positief is durf ik het te geloven..
Ja dat is niet niks zeg, gek he dat het dan ineens toch zo snel kan gaan? Bedoelde er ook zeker niks mee hoor!! Meer dat het dus ook snel kan gaan, je hebt het niet in de hand. Hoop dat alles goed blijft gaan!! Laat je het weer hier weten als de test goed was?
Ja, weet dat je er niks mee bedoelde :-* Herken het ook heel erg, ik ergerde me zelf altijd dood aan iedereen die binnen een wip zwanger werd en dat dan ook heel normaal vond, terwijl wij zo ons best moesten doen.. Maar mede daarom ook gestopt met de pil, in de gedachte dat dit toch nog wel een paar jaar gaat duren, is het gewoon direct raak, superbizar. Vorige ronde ook positieve test, en uiteindelijk alsnog ongesteld geworden. Vanmorgen deze test. Twijfel of het nog te vroeg is voor een digitale, die vind ik zo bizar duur, vind het zonde als ik 'm voor jan lul doe..
En het zegt ook helemaal niks of je snel of niet snel zwanger raakt, liever wat langer erover doen dan snel en een miskraam. Ik/wij zijn best vruchtbaar en blij mee natuurlijk maar zou nog blijer zijn als deze zwangerschap goed gaat..
Voor degenen die het leuk vinden. Ik heb een besloten groep aangemaakt op FB. Ben bij eerste kind ook lid geworden van een groep met mama's die uitgerekend waren in dezelfde maand, erg leuk om alles te delen en vragen te stellen. Hij is inmiddels 1 jaar en bijna iedereen is nog lid. De groep heet 'Mama's januari 2020', wordt gerust lid!
**NOD 9 t/m 15 mei 2019** 9 mei (9) Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - ronde 8 NonnieMa - 38 jaar - 2e kindje - ronde 11 (3e na MA 10+6) Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 Happygolucky19 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 Itsme9 - 30+ jaar - 2e kindje - ronde 4 Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje - ronde 10 Brenda028 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - +/- ronde 19 Momof2girls - 31 jaar - 3de kindje - ronde 5 10 mei (5) Enceladus - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kaylee1994 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Nijn18 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 2 Mariisx - 27 jaar - 2e kindje - ronde 5 Izi - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 (3e na MA) 11 mei (4) BertxBirgit - 28 jaar - 4e kindje - ronde x (al 2 jaar bezig dus geen idee meer) Siamara - 35 jaar (op 5 mei word ik 36 haha) - 1e kindje - ronde 1 na 2x mk Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 1 o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 na ma 12 mei (5) Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11 Jolien 1986 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 Wensvoorbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 9 Besjes - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Angela - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde na MA 13 mei (3) Loveischocolala -34 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MA Lola3 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 12 Dana92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 14 mei (1) dmonique30 - 30 jaar - 2e kindje - 3e ronde 15 mei (3) Ebrum - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 Marietjepietje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Jeansflower - 32 jaar - 2e kindje - ronde 9 Totaal: 30 Wacht op ovulatie (3) Wachtbankje (7) Ongesteld (8) Zwanger (10) Twijfel/Tuurtest (2) Negatieve test (1) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!