Nog steeds geen menstruatie, ook geen roze of bruinverlies meer bij afvegen. Misschien sla ik dus deze maand een menstruatie over, geen idee! Zondag maar weer beginnen met ovutesten
Sinds vorige week is er zoveel gepost! Ik ben dus niet echt bij maar ik zie een mooie score. Hoop dat de rest gauw aan de beurt is. Zoals sommigen nog wel weten had ik een pos test en daarna bloedverlies, de gyn heeft de miskraam bevestigd en afspraak ingepland om verder de molen weer in te gaan na herhaalde miskramen en bbz. Bloedverlies was hevig plus stolsels, heeft tot het weekend geduurd. Ik bleef me anders voelen. Symptomen namen toe en maandag toch getest, een knaltest. Gisteren weer bloedverlies. Vandaag een echo gehad en er lijkt toch nog een zwangerschap te zitten. Wat een verwarring he. De kans is groot dat het alsnog misgaat. En herhaling op Edwardssyndroom. Maar er is ook een kans dat dit kindje blijft. We zullen het stap voor stap zien.
Hopelijk gaat alles goed komen met dit kindje!! Fijn dat je je verhaal nog even met ons komt delen, het moet allemaal niet makkelijk voor je zijn.. ik wens je heel veel succes de aankomende periode!
@Bijbij jeetje wat spannend zeg! Fijn dat het voor nu goed lijkt, ik ga voor je duimen dat het goed blijft gaan! ❤️
Wat een rollercoaster voor jullie! Hopelijk gaat alles goed, maar de onzekerheid lijkt me erg zwaar. Wanneer weet je meer over het sydroom?
Dankjewel, vrijdag heb ik de 5e echo en ik verwacht dat daarna weer snel 1 komt om groei te monitoren. De achterstand begon ook met 3 dagen bij 6 weken bij ons meisje. Met 9 weken liep ze 5 dagen achter. Met 12 een week. En de vlk/echoscopist maar zeggen dat ik het mis had in mijn berekening en het kindje er prachtig uitzag. We zijn dus nu extra voorbereid zodra er groeiachterstand wordt gezien. Dat zal dan moeten worden bevestigd met de test met 10 weken. Als we een spoeduitslag krijgen weten we het over ca 6 weken. Maar eerst maar zwanger blijven.
Wat een verwarrende maand. Ik duim dat je snel een duidelijke eisprong ziet! Dank.. hier wachten we in spanning op de echo van vrijdag. Ik durf nergens op de hopen. Maar wie weet is er ondanks alle verliezen hier toch nog die engel. Hoe is het met jou?
Dat klopt, vandaag 5 weken dus ook allemaal nog erg spannend. Was er afgelopen dagen even niet, zit enorm in m'n hoofd en lijf.. vind het allemaal nog erg onwerkelijk nadat we zolang op onze eerste hebben moeten wachten.. Laat je ons vrijdag even weten hoe het gegaan is!? Hier staat 5 juni eerste echo gepland, hopen op een kloppend hartje dan.
Wat zal je even van slag zijn inderdaad! Gefeliciteerd! Helemaal doen waar jij je goed bij voelt om dit te laten landen. Ja ik laat het weten.. !
Er is weer heel wat gekletst. Ik heb even niet meegelezen, had even genoeg aan mezelf. Ik ging er vanuit dat ik een lange cyclus had deze maand en wachtte op mijn menstruatie. Vandaag afspraak bij een arts en voor de zekerheid gisteren maar even een test gedaan en ik schrok! (Bovenste van gisteren, onderste vandaag)
10 april was de 1e dag van mijn laatste menstruatie maar ga ervan uit dat mijn ei heel laat is geweest... denk bijna 4 weken dan nu... Predictor van gisteren:
Ja ik zat even terug te lezen. Wat enorm verwarrend ook! Wat denk je er zelf van? En wat ga je nu doen?