NOD-lijst 9 t/m 15 mei 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door Langmuts, 12 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygolucky19

    Happygolucky19 Actief lid

    21 apr 2019
    246
    253
    63
    Vrouw
    Jullie worden flink op de proef gesteld. Ik hoop op het beste voor jou en de kleine. Heel veel sterkte!
     
    Bijbij vindt dit leuk.
  2. besjes

    besjes Fanatiek lid

    3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @Bijbij wat spannend zeg, ik duim voor een goede afloop.

    @Itsme9 hoe is het bij jou?
     
    Bijbij vindt dit leuk.
  3. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Jeetje, wat een spannende tijd zo voor jullie zeg.... Hoop dat het gewoon goed blijft gaan!!
     
    Bijbij vindt dit leuk.
  4. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Hopelijk weet je dan idd al wat meer!

    Hier cava.. Heb het allemaal een beetje kunnen verwerken. Ik had blijkbaar een vastzittend ei tijdens de eisprong maar wie weet voor hoe lang al. 2 weken geleden bij de gyn was mijn lichaam het terug aan het opnemen. Dus daarom al die klachten enzo. Waarom moet dit er nu ook weer al bijkomen?!
    Vandaag feestdag in België en de 2 oudste zijn uit slapen bij de omi en toch niet kunnen slapen.. De kleinste is nog thuis en die slaapt meestal wel cava en toch om half 8 wakker. Jeej! :rolleyes: Zit nu op 9 dpo in deze ronde.
     
  5. Itsme9

    Itsme9 Actief lid

    27 okt 2016
    121
    90
    28
    NULL
    NULL
    #1245 Itsme9, 30 mei 2019
    Laatst bewerkt: 30 mei 2019
    Wat een verhaal zeg!

    Mijn testen zijn mooi opgelopen. 12-6 afspraak bij de gyn. Ga er dus maar vanuit dat ik zwanger ben. Min 5 max 7 weken, geen idee!
    Wacht de eerste afspraak geduldig af. Dan durf ik het pas echt te geloven.
     
  6. Bijbij

    Bijbij Actief lid

    26 apr 2019
    377
    367
    63
    Vrouw
    Ik hoop dat ze OK is.
    Niet leuk! Maar wel fijn om te weten wat de oorzaak is lijkt me.. aangezien je nu weer hoeveel dpo je bent, heb je een goede piek gehad? Spannend toch weer!
     
  7. Bijbij

    Bijbij Actief lid

    26 apr 2019
    377
    367
    63
    Vrouw
    Blij wat te horen! Ik geloof het ja.. wel echt grote kans dat je een late innesteling heb gehad ofzo?
     
  8. Bijbij

    Bijbij Actief lid

    26 apr 2019
    377
    367
    63
    Vrouw
    Niet leuk! Maar wel fijn om te weten wat de oorzaak is lijkt me.. aangezien je nu weet hoeveel dpo je bent, heb je een goede piek gehad? Ik.hoop dat je weer een goede cyclus hebt en daarnaast spannend toch weer![/QUOTE]
     
  9. Bijbij

    Bijbij Actief lid

    26 apr 2019
    377
    367
    63
    Vrouw
  10. Itsme9

    Itsme9 Actief lid

    27 okt 2016
    121
    90
    28
    NULL
    NULL
    Ja denk het. Of toch te vroeg gestopt met ovulatietesten en de piek net gemist. Zou net kunnen als ik alles naast elkaar leg. We zullen het horen van de gyn...

    Voor jullie spannende tijden. Kan je het een beetje handelen?!
     
  11. Bijbij

    Bijbij Actief lid

    26 apr 2019
    377
    367
    63
    Vrouw
    Ik ben echt benieuwd. Ik hoop dat je een mooie zwangerschap ziet! Laat je het weten tzt? En hoe voel je je?

    Hier gaat het met ups en downs. Wel heb ik sinds aug veel last van paniekaanvallen wat ik totaal niet ken van mezelf van daarvoor. Voelt als een opstapeling van kleine trauma's die ik niet altijd kan bolwerken. Vooral op drukke plekken. Daarnaast veel buikpijn en lees ik overal dat ze in het buitenland bedrust voorschrijven, dat beweging de hematoom erger maakt. Moet ik dan plat?

    In NL geloven ze daar niet echt in.. Ik ben benieuwd wat ze in het WKZ zeggen. Vandaag heb ik nog een afspraak in het streekziekenhuis staan dus zou ik nog een echo kunnen krijgen. Twijfel om erheen te gaan.
     
  12. Itsme9

    Itsme9 Actief lid

    27 okt 2016
    121
    90
    28
    NULL
    NULL
    Poeh dat is een lastige. Ik zou er wel heen gaan en kijken wat ze zeggen. Ieder land, iedere arts zelfs heeft vaak een ander beleid. gaat er ook om wat voor jou goed voelt. Laat je weten wat je doet en hoe het gaat?

    Ik voel me prima. Daarom voelt het ook alsof ik niet zwanger ben. Heel soms een beetje misselijk en wel moe maar ja ons zoontje vind het ineens ook weer leuk om snachts wat aandacht te vragen ;).
     
  13. Bijbij

    Bijbij Actief lid

    26 apr 2019
    377
    367
    63
    Vrouw
    Toch naar ziekenhuis gegaan, wat een zenuwen.

    Lijkt me heel verwarrend maar feit is dat je pos testen hebt dus er is HCG. Echte misselijkheid is ook pas sinds paar dagen bij mij.
     
  14. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Geen ovutesten want vind dat nogal een gedoe. Door middel van de baarmoedermond mijn ei gevonden en ook een paar uur plat op de ba,k toen die sprong dus kan niet missen ;) Zit vandaag 10 dpo en nog geen bloed dus doe een klein vreugdedansje met zo een lange lf voor mijn doen :D
     
    Bijbij vindt dit leuk.
  15. Bijbij

    Bijbij Actief lid

    26 apr 2019
    377
    367
    63
    Vrouw
    Oo de echo was te zien dat de hematoom zich had opgesplitst. Eén verder de baarmoeder in, ver van het vruchtje af. Een andere zit er nog bij, net zo groot als het vruchtzakje en bij de uitgang. Wel is de wand tussen vruchtzak en hematoom dikker geworden. Alsof hij hem minder kan meenemen als het eruit komt. Het vruchtje/zakje heeft gewoon de hematoom binnen een paar dagen aan de kant geduwd om te kunnen groeien, anders was er geen ruimte geweest waar ze ook bang voor waren. Ik heb het gevoel dat het super sterk is maar durf dat bijna niet te geloven.

    Ook weer een paar dagen teruggezet. Heel eng vind ik dat aangezien het bij de vroeggeboorte ook zo begon.. moest 6.6 zijn en de meting voor 6.2 met de week werd de afstand groter.
     
    BertxBirgit vindt dit leuk.
  16. Bijbij

    Bijbij Actief lid

    26 apr 2019
    377
    367
    63
    Vrouw
    Wa
    Wat fijn dat je cyclus nog op schema loopt!! En ideaal als de eisprong zo duidelijk is (los van de pijn).
     
    BertxBirgit vindt dit leuk.
  17. Happygolucky19

    Happygolucky19 Actief lid

    21 apr 2019
    246
    253
    63
    Vrouw
    Pff.. het blijft onverminderd spannend.. ik blijf duimen voor jullie en voor de kleine vechter in je buik. Ik hoop zo dat het goed mag gaan.
     
    Bijbij vindt dit leuk.
  18. Bijbij

    Bijbij Actief lid

    26 apr 2019
    377
    367
    63
    Vrouw
    @Happygolucky19 Dankjewel, lief.

    Jij zit tegen het kunnen testen aan zie ik!
     
  19. besjes

    besjes Fanatiek lid

    3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @Bijbij jeetje blijft spannend zeg

    @Itsme9 fijn dat de testen zijn opgelopen
     
    Bijbij vindt dit leuk.
  20. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Heb sinds zaterdag wel mijn menstruatie gekregen dus das wel jammer, had ik natuurlijk liever niet gehad maar de langere lf maakt al veel goed :)
    Hou ons zeker op de hoogte he! Het klinkt idd als een echt vechtertje!
     

Deel Deze Pagina