NOD-lijst 9 t/m 15 mei 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door Langmuts, 12 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Itsme9

    Itsme9 Actief lid

    27 okt 2016
    121
    90
    28
    NULL
    NULL
    Hij/zij houd ons lekker in spanning! Inmiddels 3 weken na de eerste echo ben er wel bijna klaar mee en wil genieten van zwanger zijn ipv deze spanningen! En dan de hormonen erbij, herken ik niet zo van de eerste keer ;)

    Gaat het wel, ja zal wel moeten... Geduld. M'n vriend zegt doodleuk ach joh 1,5 week is zo voorbij ;) mannen haha
     
  2. Bijbij

    Bijbij Actief lid

    26 apr 2019
    377
    367
    63
    Vrouw
    Ik vind het zo knap van je! Het is super heftig zo n onzekerheid. Die hormoonmonsters zijn x100 bij onzekerheid. Hopelijk wat afleiding.. maar zo n week gaat niet zo snel. Helaas. Succes daar liefs
     
  3. Itsme9

    Itsme9 Actief lid

    27 okt 2016
    121
    90
    28
    NULL
    NULL
    Wat een super lieve reactie! dank je wel :) Ik ben nooit zo'n forum schrijver maar doordat jullie zo'n steun geven kom ik hier toch steeds weer even schrijven. Helpt ook de week door te komen.
    Hoe gaat het met jou? bijna de 12 weken voorbij...
     
  4. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Komt nog he! ;)
     
  5. Itsme9

    Itsme9 Actief lid

    27 okt 2016
    121
    90
    28
    NULL
    NULL
    :thumup:
     
    BertxBirgit vindt dit leuk.
  6. Itsme9

    Itsme9 Actief lid

    27 okt 2016
    121
    90
    28
    NULL
    NULL
    Jij 5 weken zwanger, hoe gaat het?
     
  7. Itsme9

    Itsme9 Actief lid

    27 okt 2016
    121
    90
    28
    NULL
    NULL
    Helaas onze zwangerschap is niet goed gegaan. Missed abortion nu wachten op de miskraam...
     
  8. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.399
    113
    Vrouw
    @Itsme9 Heel veel sterkte knuff
     
    Itsme9 vindt dit leuk.
  9. Bijbij

    Bijbij Actief lid

    26 apr 2019
    377
    367
    63
    Vrouw
    Lieve @Itsme9 ik kreeg geen meldingen blijkbaar, vroeg me af hoe het met je ging dus had je even opgezocht. Nu lees ik dit, wat rot :(. Wat een tijd voor jullie, veel sterkte.
     
  10. Itsme9

    Itsme9 Actief lid

    27 okt 2016
    121
    90
    28
    NULL
    NULL
    Dank je wel. Als het goed is is de miskraam nu achter de rug. Incl spoedopname ivm teveel bloedverlies. Dus we hebben het wel even gehad met alles... tijd voor rust en verwerken. Hopelijk is de echo komende week goed...
     
  11. Bijbij

    Bijbij Actief lid

    26 apr 2019
    377
    367
    63
    Vrouw
    Ik hoop het ook voor jullie! Je moet wennen, dat het niet zo is. En weer vertrouwen krijgen dat het straks weer kan. Maar eerst rust..Veel sterkte
     
    Itsme9 vindt dit leuk.
  12. Itsme9

    Itsme9 Actief lid

    27 okt 2016
    121
    90
    28
    NULL
    NULL
    Helaas... Het hele scala aan opties hebben we in no time doorlopen. Door de cytotec zoveel pijn en bloedverlies dat ik snachts opgenomen ben en eigenlijk voor spoed ok zou toen het bloedverlies ineens verminderde. Afwachten en opname ter observatie. Overige giften cytotec gehad, wat een hel. Rugweeen en later leek het wel een weeenstorm. Maar na de 4e gift iets krampen en ineens was het over dus wij dachten het is klaar. Lekker naar huis en bijkomen van alles. 1.5 dag later weer heftige pijn en veel bloedverlies. Overleg gehad met het ziekenhuis en omdat ik al zoveel bloed was verloren tijdens de opname moesten we gelijk komen.
    Hb is flink gedaald en de baarmoeder zat nog vol stolsels en vruchtzak. Gyn wou niet langer afwachten omdat ik zo slap en bleek was dus de zelfde middag nog voor spoed curretage geweest.
    Het voelt echt als een opluchting. Mijn buik voelt leeg maar weer zoals anders ipv dik pijnlijk en hard. Mocht ik dit ooit nog een keer meemaken dan voor mij geen cytotec meer.
    Nu tot rust komen en alles verwerken.
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik ga offline en voorlopig niet terug naar het forum (denk ik).
    Succes allemaal en hopelijk mooie zwangerschappen!
     
  13. Bijbij

    Bijbij Actief lid

    26 apr 2019
    377
    367
    63
    Vrouw
    Klinkt echt k#t. Ik heb na de bevalling van mijn meisje* inclusief weeën en ellende ook een spoedcurretage gehad. Het is niet leuk ivm risico's maar ook fijn om te weten dat ze je bm schoon hebben gemaakt. Maar dan, je zit daar met de geleden fysieke pijn, herinneringen,l aan de opnames en echo's, onzekerheid en vooral, lege buik en handen. Ik hoop dat je snel hersteld en dat we je over een tijdje hier weer mogen zien.
     
  14. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Hoi allemaal,
    Heel veel sterkte @Itsme9
    Hier ook.. Ik heb een miskraam gehad.
    Het is ondertussen cava maar soms valt het echt nog binnen als een bom, het sprankeltje hoop in mijn buik is weg.. Na zo lang proberen..
     
  15. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Hoi,
    Hoe is het hier met iedereen?
     
  16. Bijbij

    Bijbij Actief lid

    26 apr 2019
    377
    367
    63
    Vrouw
    Oh lieve Birgit ik lees dit nu pas. Wat verdrietig en zo gemeen is dit! Hoe gaat het nu met je?
     
  17. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Vandaag niet goed, mijn eerste menstruatie na de mk is vandaag begonnen dus al een paar keer ingestort. Voelde me de afgelopen dagen net hetzelfde als voor de mk dus had gehoop weer zwanger te zijn, niet dus.. Normaal voor een menstruatie heb ik enkel wat pijn in de onderrug. Nu was het ook in de buik en straalde uit naar mijn liezen en bovenbenen en ook heel veel pijn en steken in de borsten, dusja, wat denk je dan? Maar blijkbaar heeft mijn lichaam me goed voor de gek gehouden. Khad wel gehoopt dat de pijn nu zou weg gaan maar blijft gewoon hetzelfde. Ohja, en is het normaal dat je eerste menstruatie heviger is na een mk? Ik lijk wel opnieuw mijn mk te beleven ipv maar minimaal te bloeden met een ongi.
    Sorry voor mijn geklaag even, had het gewoon echt niet zien aankomen na 2 dagen over tijd. Voor de rest had ik het sinds een dikke week wel wat beter, ik denk er nog elke dag aan maar heb (of had) het toch een plaatsje kunnen geven.
    Hoe is het met jouw? De spannende tijd van je zwangerschap doorgekomen zie ik! Nu heerlijk aan het genieten?
     
  18. Happygolucky19

    Happygolucky19 Actief lid

    21 apr 2019
    246
    253
    63
    Vrouw
    Ach @BertxBirgit wat naar om te lezen dat je nog een teleurstelling kreeg na je mk. Hopelijk ben je de afgelopen week goed doorgekomen en is het bloeden gestopt. En volgt er alsnog vlot een blijvende zwangerschap.

    Met mij gaat het goed, in de zin dat ik nu 8 weken zwanger ben en woensdag eerste echo. Wel kan ik weinig doordat ik constant misselijk ben. Ik hoop dat dat nog gaat afnemen. :)
     
    BertxBirgit vindt dit leuk.
  19. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Dank je wel, Hier weeral een ronde verder.. Hoop is er echt niet meer.
    Hoe is het met jouw ondertussen?

    En de rest van de dames?
     
  20. Happygolucky19

    Happygolucky19 Actief lid

    21 apr 2019
    246
    253
    63
    Vrouw
    Met mij gaat het goed, nog steeds in verwachting. Morgen 10+3 en termijnecho gepland. Ik hoop dat alles nog goed gaat!

    Ik snap dat de hoop je wel is vergaan na zo lang proberen en de recente miskraam.. lijkt me zo moeilijk om dan je wens los te laten. Blijven jullie gewoon proberen of hebben jullie een einddatum gesteld voor jezelf?
     

Deel Deze Pagina