NOD-lijst 9 t/m 15 mei 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door Langmuts, 12 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Oh wat fijn! Hoe is de echo geweest?

    Ik had voor mezelf gesteld dat ik voor mijn 30 mijn gezin compleet wil hebben, vorige ronde was dan ook in theorie die laatste ronde.. Maar ik kan het niet, zomaar die wens naast me neer leggen en dan zeker omdat ik ons 4de kindje in mijn buik heb gehad is het gevoel er alleen nog maar meer dat ons gezin niet compleet is.
    Waar ik het wel moeilijk mee ga hebben is het leeftijdsverschil denk ik. We hadden ze zo graag kort op elkaar gehad maar nu gaat tussen 3 en 4 al minstens 3 jaar zitten terwijl ik de 3 andere kids op 2,5 jaar tijd heb gehad. Wringt ergens wel maarja, moeder natuur beslist er anders over.
     
  2. Happygolucky19

    Happygolucky19 Actief lid

    21 apr 2019
    246
    253
    63
    Vrouw
    De echo was goed, 4 dagen naar voren gezet, 18 maart 2020!

    Kan me goed voorstellen dat het zeker na het voelen van je 4e kindje nog niet klaar is. Je was zo dichtbij. Ik hoop dat de natuur toch snel een nieuwe kans op dat geluk gaat geven!
     
    BertxBirgit vindt dit leuk.
  3. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Oh super!

    Hier is het paniek..
    Ik weet totaal niet of ik me gelukkig of verdrietig moet voelen..
    Ik heb net een test gedaan omdat ik me echt heel erg zwanger voel en dit is het resultaat!
    Het bijkomende verhaal:
    Ik ben vorige week zondag (25/08) ongesteld geworden. Sinds mijn miskraam van 2 maanden geleden is mijn menstruatie ook heel erg zwaar, deze keer was die ook zwaarder dan voor de miskraam maar wel niet zo erg als de keer daarvoor. Van begin tot geen bruin meer bij afvegen was het 8 dagen dus ik ging echt helemaal van mijn menstruatie uit tot dit!
    Ik heb nu zo een schrik dat het weeral mis is! maar langs de andere kant waarom worden de symptomen dan erger en is de streep zo duidelijk met middagurine?
    Heb morgen een afspraak bij de HA maar ik voel me zo onzeker..
    Een dag voor de 'menstruatie' had ik negatief getest en ik zou nu rond de 5 weken zijn denk ik al ben ik deze keer helemaal niet zeker van de dag van mijn eisprong 69486187_417201105587404_346408285156409344_n.jpg
     
  4. Happygolucky19

    Happygolucky19 Actief lid

    21 apr 2019
    246
    253
    63
    Vrouw
    Wat vreemd inderdaad dat je wel zo ongesteld bent geweest en nu deze duidelijke test.. ik zou ook heel bang zijn! Wat is er uit de test bij de huisarts gekomen? Ik zou ook echt een vroege echo willen zodra dat kan, zodat je wat meer zekerheid kan krijgen. Jemig. Ik duim voor je op een mooie afloop!!!
     
  5. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Ik mag morgen bellen voor de resultaten al heb ik echt geen hoop meer, bruinverlies sinds vandaag weer wat erger..
     
  6. Happygolucky19

    Happygolucky19 Actief lid

    21 apr 2019
    246
    253
    63
    Vrouw
    Ach wat vreselijk :( :(
     
  7. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Mijn bloeduitslag is goed, vandaag om 16h15 echo
     
  8. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Op de echo was alleen maar een lege baarmoeder te zien
    Baby weeral weg..
     

Deel Deze Pagina