Oh wat vreemd zeg.. Maar het kan, zo kort na je bloeding ovuleren.. Voor de zekerheid dud gewoon als bijna eisprong zien hoor, en evt doortesten.. Hopelijk dan gauw wat meer duidelijkheid!
Okee! Oh zeker, dat doe ik elke dag al gister en eergister al. En dan vanavond weer? Is dat niet slechter voor de zaad kwaliteit als je het elke dag doet?
Geen idee, daar zijn de meningen over verdeeld haha. Als je zin hebt gewoon doen maar niet "moeten", want er ligt al genoeg klaar denk ik
Zijn best al duidelijk vidn ik precies ookal ken ik er ni veel van. Zoals @Langmuts zegt eerst de ene test en dan kunde nog zien?
En heb je nog een zwangerschapstest liggen? Mss toch zwanger en was die negatieve niet goed toen? Ovu kan ook positief zijn als je zwanger bent.
Nog niet gedaan. Zit te wachten tot ik weer moet plassen.. xD Kon die positieve test vorige week al niet geloven, zóóó lang moeten wachten en nu direct na de pil. Ongelofelijk! (Tussen haakjes: wat een topper ben jij dat je al zó lang borstvoeding geeft. Hier net gestopt )
Jaaaaa, de WHO norm! Zó knap! Ik werk 3 dagen en mijn productie kakte door het kolven zó enorm in, borsten lieten zich niet meer foppen. Dus hoefde ook niet actief af te bouwen. Lichaam stopte ermee en ik besloot niet meer op te krikken. Voor een eventuele volgende ga ik absoluut voor de WHO-norm ook. Owen is nu ziek en kan hem niet helpen met antistoffen, voelt niet fijn.
Rond een jaar stabiliseert de bv dus kan je idd je borsten niet meer foppen met kolven. Hier ook vanaf een jaar niet meer kolven maar bij live drinken maken ze nog meer dan genoeg aan Hopelijk lukt het bij de volgende wel he!
Ja, ik zat op de 10 maanden. Bij dubbele borstontsteking en spruw in week 1 en 3 maanden alle problemen die komen kijken bij een verborgen tongriem is voor mij 10 maanden al best een prestatie voor een eerste. God, wat heb ik een pijn gehad, echt alles wat er mis kan gaan ging mis.. Maar niet opgegeven! Nu weet ik hoe het moet en waar ik alert op moet zijn en gaat het bij de tweede vast veel soepeler .
Test is helemaal negatief. Vanavond maar gewoon seksen dan.. en ondertussen blijf ik gewoon doortesten..