Toch lijk ik wel weer iets te zien op de test. Had je dezelfde test als gisteren niet meer ? Dan kan je de oploop zien. Ik ga duimen duimen duimen voor je!
Ja haha voor oploop heb ik gelezen kun je beter 1 dezelfde testen aan houden. Maar als je ze niet hebt dan gaat dat niet. Toch om die lijntjes die je vaag ziet zou ik aangeven probeer eens een predicor. Die zijn super op t moment. En scheelt een hoop stress geloof ik.
Aah lastig die twee strijd. Kan je niet met jezelf afspreken dat als het nu niet raak is je gaat bellen? Al is het voor een oriënterend gesprek, wellicht wat plannen voor de toekomst op een rijtje zetten. Wat je klachten betreft, weinig vrouwen voelen de innesteling en er is immers nooit bewezen dat je hem kan voelen. Natuurlijk zou het kunnen, maar uit zelfbescherming zou ik er dus niet vanuit gaan. Wat je beschrijft over je borsten doe ik ook echt de hele dag haha. Bij ieder dingetje dat ik voel denk ik, ja symptomen.. Maar dat kan ook door de progesteron komen. Maaaar meid, nog 4 dagen en dan weet je het echt zeker! Ik ga voor je duimen!!!
Woooow pien wat spannend! Ik zie wel weer iets maar eigenlijk hetzelfde als de eerste test... Als het HCG was zou hij nu toch na 2d wel iets verschil moeten laten zien. Als je het echt zeker wil weten zou ik de predictor doen, die geven geen tuurtjes.. Maarja. Ook voor jou hoop ik natuurlijk dat dit gewoon Hcg is en je over 2d een knaller hebt!!!
Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we ons beide gaan laten onderzoeken als het deze keer niet raak is. Ik wil het gewoon weten indien er iets mis is en wie weet is het iets onnozel, zoals een bepaald hormoon of zo te weinig... Maar we zijn dus nog in afwachting van deze ronde.. het zou heel fijn zijn als het toch nog 'die laatste ronde' raak zou zijn. Maar ik wil niet te hard hopen...
@pienvd90 ik zie zeker wat! Spannend! Leuk de eerste tester weer begonnen, lekkere afleiding voor degene die nog moeten wachten Nog meer testers dit weekend?
Nou, niet heeeel chagerijnig, maar aan sommige dingen kan ik me wel ff ergeren. Zeker als je haast hebt, of dat mensen je in de weg zitten/ staan grrrr
@pienvd90 inderdaad spannend! Hoop dat je over 2 dagen een duidelijker streepje ziet. Ik heb eigenlijk nog nergens last van, maar zit ook pas op 6dpo en denk eigenlijk niet dat het deze maand al meteen raak is. Hier wordt dus voorlopig niet getest en ga gewoon proberen mijn NOD af te wachten. Maar lees graag mee met de testers, dat is inderdaad een prima afleiding
Wie weet @Nimonia, ik duim voor jullie! Ik heb zelf geen ervaring met een onderzoekstraject, maar het lijkt me aardig spannend. En tot die tijd kun je niks anders dan afwachten tot je gaat testen op 10 november. Hopelijk vind je hier ook voldoende afleiding.
Donderdag wordt mijn eerste testdag. Ma, dins en woensdag werken dus dat is dan goed vol te houden. Donderdag ben ik dan 11/12 dpo dus dan moet ik wel iets kunnen zien als het raak is. En wie weet voel ik dan al iets aan mijn lichaam....Hoop dat de week snel voorbij gaat!
Ik schuif nog 1 maal op uit dit groepje (4e nodgroepje voor deze cyclus pfff) Maar mijn ovulatie test is 99% positief. Eindelijk ! Verwacht maandag dinsdag mijn eisprong Helaas valt mijn nod dan, 17-november of 18 november
Ik denk ook iets te zien! Hier met name savonds buikpijn en lage rugpijn en ik heb t steeds koud. Zou graag willen dat dat symptomen zijn haha maar zal wel weer niks zijn
Ik heb sinds 2 dagen last van lichte menstruatie achtige krampen en steekjes.. Mijn tepels jeuken ook af en toe, een kriebelig gevoel.. beide 2 kenmerken ken ik niet echt... Oh en ook af en toe wat humeurig, die ken ik dan wel weer.. Nog 1 weekje wachten om te kunnen testen. Wil dit keer niet eerder gaan testen, omdat ik anders een teleurstelling met negatieve test en dan weer hoop ga ervaren... ik dacht de vorige ronde namelijk ècht dat ik zwanger was.