Menstruatieachtige krampen, maar ik zit nog maar op cd 20, dus nog veel te vroeg voor ongesteldheid. Ook veel afscheiding (heb ik normaal ook pas vlak voor ongesteldheid) Dus ofwel ga ik vroeg ongesteld worden of er is iets aan de hand.. (ben 8dpo vandaag). Ben op weekend naar de zee, dus ik ben eventjes niet aan het temperaturen, ik hoop dat die morgenvroeg nog mooi hoog is...
Ik dacht dat je net in de innestelingsperiode veel meer slijm aanmaakte voor de slijmprop aan de baarmoederingang (om het vruchtje te beschermen?) Wanneer die begint te lossen zal je ongesteldheid op gang komen. (Maar of dat lost als een prop dat weet ik niet, ik heb het nog nooit gehad)
Ik heb voor en na ovulatie altijd heel veel slijm. Maar misschien zegt dat wel helemaal niks... moet het maar gewoon afwachten.
Wij mogen onze echte geluksvogels noemen. De 1e ook in de eerste rond. Nu hopen op een mooie oploop. Kon het niet voor me houden dus heb onze kleine man de test aan hem laten geven.
Net alvast twee action testen in huis gehaald voor donderdag! Mocht die er enigszins positief uitzien, dan heb ik ook nog een predictor in huis Het begint al te kriebelen!!! (Alhoewel er nu nog helemaal geen zwangerschapssymtoom te bekennen is )
Ik heb gister bij de op=op shop twee pakjes gehaald, zat naast ons hotel dus kon me niet bedwingen. Morgen 9dpo.. Nog geen bruin verlies, had ik vorige rondes wel rond de 6 a 7 dpo al. Afscheiding is minder, vaak geen goed teken en nu wel wat krampjes, kan alle kanten op. Als mijn temp morgen nog hoog is waag ik een testje. Vind het wel leuk dat we al 1 dame op roze hebben hopelijk zet de lijst zo door!
Hier morgen ook 9dpo als 't goed is. Nog nergens geen menstruatie te bekennen.. Normaal had ik nu al enorme buikpijn en hoofdpijn, nu alleen wat rugpijn een aantal dagen.. #vingerscrossed
Ik wil niet wachten.. Heb tegen mijn man gezegd dat ik pas eind volgende week ga testen... Hoop 'm eigenlijk eerder te kunnen verrassen als 't zo is
Ik wou ook tot zaterdag wachten, maar ik denk dat ik dinsdag al ga testen, dan ben ik 10 dpo... hopelijk kan ik mijn man ook verrassen met goed nieuws...
Present! Helaas omo wit (9dpo).. Had dit weekend echt het gevoel dat t goed zat. Hele zere borsten, heel veel kleine pukkeltjes.. Maar nu opeens het gevoel dat t toch niet goed zit. Het is nog niet voorbij, i know.. Maar toch