@Indy89 : Dat is shit zeg maar 9dpo is nog heel erg vroeg. Er is nog hoop hoor geef niet op! Ik duim voor je
Wij zitten even ver dan, vandaag ook 9dpo. Vanmorgen terug getemperatuurd en die was echt veel lager ik heb ook meer buikpijn. Ik zit nog maar op CD21, dat zou voor mij echt heel vroeg zijn om omgesteld te worden... Ik heb dan maar een testje gedaan, maar die was ook wit, morgen nog eens testen maar misschien is dat niet meer nodig....
He bah ! Maar 9 dpo is vroeg. Heb je korte lf dan? Dat je al weet dat t niets word meer ? Geen bloed geeft moed toch. Ik duim toch nog voor je !
Aaaw meid, het kan een innestelingsdip zijn die lage temp! Had ik bij mijn dochter op 8dpo ook, dag erna steeg hij weer. We geven nog niet op hoor!!!
Je hebt helemaal gelijk, lf is 12 dagen dus hardstikke keurig. Voor mijn dochter altijd maar 10 dagen. Bedankt voor het duimen! Ik duim ook voor jou!
Ik hoop het, maar durf niet te hard hopen... ik heb nog nooit zo'n korte lf-fase gehad. We zien wel, geen bloed geeft moed, dat heb ik hier wel geleerd
Toch maar een testje gedaan vanmorgen.. 10 dpo, helaas negatief.. wellicht toch te vroeg getest.. en ik had nog zo gezegd tegen mezelf om niet te gaan testen ..
Zwanger en kids nog maar gedaan. Iets donkerder dan die van gister. Kruidvat is gevoeliger zo te zien. Action vind ik zelf echt niks hihi. Hopelijk worden de witte testjes over een dag of 2 toch roze testjes!!!!