Zegt helaas niks. Je temp is overdag hoger door het bewegen etc. Temperaturen werkt alleen als je het 's ochtends direct als je wakker wordt doet na even veel slaapuren. Maar een innestelingsdip is heel goed mogelijk he!
Ik heb helaas buikpijn en hoofdpijn. Voor mij geen goed teken, denk dat ik me maar op mijn ongi moet voorbereiden. Voor het eerst had ik echt een goed gevoel, maar dat blijkt dan toch niets te zeggen grrrr.. Ben benieuwd naar de testers van morgen, ga duimen hoor en waag er zelf ook nog eentje als mijn temp hoog blijft.
Kheb vandaag ook hoofdpijn. Maar het was wel de eerste dag terug werken na een weekje vakantie ^^ excuses excuses, ik zou me beter ook voorbereiden op een mogelijke ongesteldheid... om weer niet teleurgesteld te worden...
Dat testosteron van die mannen ook... De mijne vind dat ik er maar niet zo mee bezig moet zijn en het moet afwachten...
NOD-lijst 9 t/m 15 november 2018 9 november (2) Indy89 - 29 jaar - 2e kindje, ronde 3 Pienvd90 - 23 jaar - 2e kindjes, ronde 1 10 november (3) Lizra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Ukkie26 - 26jaar - 2e kindje - ronde 1 Irmiee - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 11 november (6) Lalaatje90 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 MM23288 - 21 jaar - 1e kindje - ronde 9 Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje -ronde 4 Ting86 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 Spullie - 35 jaar - 1ste kindje - ronde 3 12 november (5) Baasje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 11 Loes33 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 1 Nimonia - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 Nietjuhh1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 13 november (2) Saskia, 32 jaar, 1ste kindje - ronde 4 Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje, ronde 7 Mirya - 38 jaar - 2e kindje - ronde 4 14 november (3) Roxanne - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Snuizy - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 15 november (4) Mauzy82 - 36 jaar - 1e kindje van ons samen - ronde 5 IUI (mmm) Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 16 Dicky34 - 36 jaar - 4e kindje (1e voor hem) - ronde 5 Maarr - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Datumloos (1) MotherOfAnAngel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 (1e na 5e miskraam) Wachtend op eisprong Wachtbankje Zwanger (0) Ongesteld MMM (1) Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest
Haha dat vind de mijne ook hoor. Ik voel dan van alles, dan zegt hij: ja dat voelde je vorige maand ook
Ik had ze een paar dagen na mijn dpo wel en dat zette dan altijd door tot aan mijn ongesteldheid .... Nu ‘lijken’ ze minder gevoelig..
Ik mag van hem niet meer testen deze week .... Al denk ik zelf dat mijn test van vanmorgen te vroeg was.. Woensdag is het 5 dagen voor mijn NOD.. dan de clearblue gevoelige test doen... Vertel hem lekker niks
He dames, Ik lees even mee. Voor ons is het ons eerste kindje en de eerste ronde. Ik ben zo'n vier jaar geleden wel zwanger geweest maar tot drie keer toe een miskraam. Ik vind het super spannend allemaal. Mijn NOD is op 15 november.
Rond 4/5 dpo komt het eitje in je baarmoeder terecht. Ik heb het wel vaker hoor, als ik naar de wc ga en ik moet, sorry, een grote boodschap doen, dat er dan een slijmerigheid in ligt. Tot nu niet meer gehad trouwens, en de afscheiding is ook wat minder geworden. Geen last meer van progesteron trouwens, kan dat een goed/slecht teken zijn?
De mijne zei net, maak je niet zo druk en denk er niet overna. Ook ga je niet testen tot zondag.. Lekker makkelijk die mannen, inmiddels 'krampjes' en zeer lage rugpijn nog steeds. We shall see. Ik denk dat ik stiekem vrijdag nog een testje ga doen. Bij E. Had ik een verlaten eisprong ( de 1e ronde nog geen ovutesten gedaan, maar wel om de dag geklust *schaam*)
hahaha wat een herkenbare opmerkingen van jullie mannen Hier zo goed als 8 dpo en ik voel helemaaaal niks... blijft dit zo, dan vrijdag ‘pas’ testen