He bah dat is balen ! Maar niet opgeven hoor hopelijk snel een posi test in de handen. Ik word iet wat nerveus nu. Vandaag 6 dpo en wil graag spieken op 11/12 dpo. Met beetje kans dat er nog pregnyl aanwezig is. Al zit ik op die data 13/14 dagen na pregnyl. Blijft toch beetje angstig...
Hallo dames. Ik zat in de lijst vanaf nod 15 november. Maar mijn eisprong was eerder dus behoor ik nu tot jullie groep. Vanaf zondag heb ik knallende borsten en blagen van misselijkheid/kokhalzen . Vanochtend een test gedaan en heb een tuurtest . Bij mijn 1e had ik met 10 dagen na de ei een positieve test . Morgen is het 10 dagen na mij ei.
Ah indy wat jammer! Ik wens je veel succes in een volgende ronde!! Welkom nieuwe dames! Veel geluk ook deze ronde! Ik heb steeds buikpijn alsof ik ongesteld moet worden maar dat heb ik al dagen. Ben blij dat ik op vakantie ook nog wat afleiding heb anders wordt ik helemaal gek van mezelf denk ik! We gaan morgen weer naar huis en de verleiding is groot om dan te testen maar ik wil eigenlijk wachten tot zondag. Dan ben ik 13/15 dpo als het goed is
Balen van je ongesteldheid @Indy89 Zit nu op 10 dpo, hoop zo dat al die steekjes en krampen een innesteling was
Ik zou voor de predictor gaan en een paar uur niet drinken en juist wél plassen. Dan wordt je urine het meest geconcentreerd.