Ik heb de laatste week van alles gevoeld. Maar vandaag voel ik helemaal niks. Ik voel me prima. Moet ik me nu zorgen maken? 14e is mijn NOD...
Ik heb met de predictor early 4 dagen voor NOD getest avonds rond 17.00u, had 2 uur daarvoor nog geplast en normaal gedronken..
Zo! Het pijnlijke onderbuik en borsten festijn is ook hier van start gegaan. Nu 8dpo. Zondag of maandag maar eens predictor tegenaan gooien
Ik zou met de predictor testen, die laat wel een duidelijke oploop zien. Voor mij zijn niet oplopende testen nooit een goed teken geweest, maar je hebt vrouwen en die hebben nooit knallers en dan gaat het nog goed... Hoop dat dat ook gewoon bij jou het geval is!!!
Wat leuk! En spannend! Nee, ik weet het. Bedoel ook meer de bloeding nu. Pas dan ben ik écht van start! ❤️ Met mijn zoontje was ik ronde 1 zwanger.
Dan hoop ik inderdaad dat het hier goed gaat. Ben wel met vlagen misselijk en heel moe rond 15.00u... Trek valt ook ver te bekennen en af en toe krampen/weeeig gevoel onder in Mn buik..Wacht op zondag en test dan nog met een predictor normaal en voor man lief de clear blue digitaal die zit een weekend in londen ..
De hormonen gaan hier als een speer.. net zei mijn vriend iets en ik voelde me zo gekwetst dat ik in huilen uitbarste! Normaal lach ik om zulke uitspraken. De vorige keer dat ik zwanger bleek barste ik in tranen uit bij Gold van Spandau Ballet (schaam) Ik heb nu toch een beetje hoop..
Gister een test gehad met mini streepje . Vandaag test met al iets donkerder streep. Lastig op de foto te krijgen . Op foto Is die lichter