Woow rian! Dit kan vanalles betekenen. Maar in combinatie met je bloedverlies zou ik toch even contact opnemen met je huisarts of verloskundige voor verder advies. Ik wil je niet bangmaken, maar het zou ook bijvoorbeeld een bbz kunnen zijn, dus laat het iig even checken! Natuurlijk hoop ik dat het gewoon pluis zit hoor!!!
Woo own @Rian89 dat zijn mooie testjes ! Super voor je dat het toch nog raak is woehoe !!!! Nog maals proficiat hoor ❤
He meiden, Thnx voor de berichtjes! Ik heb de verloskundige gebeld. Mocht gaan bloedprikken ivm het bloedverlies. En dan donderdag weer, kan ik vrijdag bellen of de hcg waarde gestegen is... spannend... Dit gaat een lange week worden..
Thnx meiden, fijn dat jullie mee duimen!! Ik voel me best wel zwanger eigenlijk. Maar ik durf nog niet zo goed te juichen...
Ik denk dat je op groen kan hihi, zo leuk dit!!! Dan heb je een laat ei gehad ws. Heb je vandaag al de uitslag van je bloed gehad?
Vanochtend een ovulatietest gedaan en hij is al aardig donker. Ik ben benieuwd of hij zo vroeg al doorzet. Dan gaat mijn nod ook een stuk naar voren....
Herkennen jullie misschien ook het volgende: Gisteravond kreeg ik veel pijn aan mijn rechterbeen. Ik moet dan mijn been helemaal masseren en voel me er best wel beroerd door. Ik heb een vermoeden dat het te maken heeft met mijn aankomende eisprong. 1x had ik dat 1 dag voor mijn positieve test en de andere keer 4 dagen voor mijn test. Ik denk dus dat ik rond dinsdag wel een positieve ovulatie test mag verwachten... ben benieuwd of dit straks ook echt klopt. Vandaag mijn eerste ovulatietest gedaan. Hij is een beetje hetzelfde als ongeveer 4 dagen voor de positieve test vorige maand. Nog even afwachten dus!
Dat zou goed kunnen. De groeipijn kan wel uitstralen naar je been, maar weet niet hoe heftig. Hopen dat ie snel springt
Ik herken het! Heb het ook regelmatig. Een zeurende felle pijn. Ik heb een cyste gehad en toen had ik het ook. Soms blijft een blaasje zitten en vult zich met vocht, gaan 9 van de 10 keer weer vanzelf weg. Ook heb ik groeipijnen die echt vervelend zijn. Je ovutest zegt helaas nog niks, omdat LH heel erg kan schommelen. Hopelijk heb je snel een positieve test!
Fijn dat het bij meer midden herkenbaar is zo een pijnlijk been. Ik weet dan die ovulatietest niet veel kan zeggen. De eerste keer had ik een mooie oploop en toen een knaller. De tweede keer was hij opeens van niets naar een mooie knaller gegaan. We wachten lekker af... Vruchtbaar slijm is wel al gesignaleerd dus het kan in iedere geval niet lang meer duren (hoop ik )