Dames Hoe zit het ook alweer? 2 november had ik mijn eisprong. Is 3 november dan 1 dpo of 2 dpo? Ik ga nu eerst even niet meer testen, want ik maak me zelf helemaal gek. Afwachten... iets waar ik heel slecht in ben. Wachten .. De lijst kleurt al aardig roze he,
Goede avond dames! Hier een stille meelezer omdat ik de moed een beetje heb laten vallen, elke maand hoop maar toch weer keer op keer mn menstruatie. Als eerste gefeliciteerd zwangere dames! En heel veel succes voor de gene die nog gaan testen! De gene op rood hopen dat het de volgende lukt! Ik verwacht 14 november mijn menstruatie.. Alleen normaal heb ik echt al een week voor de menstruatie krampen, nu nergens last van. Net bij het afvegen, extreem veel afscheiding met een beetje bruin/roze erin.. En mijn borsten doen zeer, niet normaal!!! Ik zit gewoon op mn gat en voel ze gewoon branden! Iemand enige idee? Liefs, de stille meelezer elke maand weer xxx
NOD-lijst 9 t/m 15 november 2018 9 november Indy89 - 29 jaar - 2e kindje, ronde 3 Pienvd90 - 23 jaar - 2e kindjes, ronde 1 10 november Lizra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Irmiee - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 11 november Lalaatje90 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 MM23288 - 21 jaar - 1e kindje - ronde 9 Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje -ronde 4 Ting86 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 Spullie - 35 jaar - 1ste kindje - ronde 3 12 november Baasje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 11 Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 1 Nimonia - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 Nietjuhh1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 13 november Saskia, 32 jaar, 1ste kindje - ronde 4 Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje, ronde 7 Mirya - 38 jaar - 2e kindje - ronde 4 14 november Roxanne - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Snuizy - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Jody - 39 jaar - 4e kindje - ronde 3 Maja - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Loes33 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 15 november Mauzy82 - 36 jaar - 1e kindje van ons samen - ronde 5 IUI (mmm) Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 16 Maarr - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lizzie88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 ehdi - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Hello91 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Datumloos Ukkie26 - 26jaar - 2e kindje - ronde 1 Lizzie88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 Wachtend op eisprong - Wachtbankje - Zwanger (6) - Ongesteld (6) - MMM
Nou dames, bruinverlies is hier zo goed als voorbij. Nog steeds niet ECHT ongesteld geworden. Heel an toe een bloedveegje, maar de rest was bruin. Zo raar, dit heb ik anders nooit En af en toe vandaag wat vlaagjes misselijk.
Dus vanaf morgen of overmorgen kan je testen. Ik voelde op 10 dpo echt dat ik toen zwanger was en de innesteling was geweest... ben benieuwd!!!
Haha ik was ook al een berichtje aan het typen Wie gaan er nog testen vandaag! Op de lijst gaat en nu ongeveer 50/50. Maar we willen meer roze....
Ik waag morgen een testje dames dan 12 dpo en 14 dagen na pregnyl weet niet precies hoe laat, denk in loop van de dag dan verwacht ik de predictors binnen zijn gekomen. Express niet eerder besteld ben nu al zenuwachtig duimen duimen duimen maar.... Voor de dames die vandaag testen, kom op met de 2e streep !
Mijn tests zijn op. Ga vanmiddag nieuwe halen en dan morgen ochtend denk ik weer proberen. Ik denk trouwens dat ik verkeerd heb geteld en ik pas de 16e mijn NOD heb
Mijn testen zijn ook op. Snap er nu echt niks meer van, vannacht toen ik wakker werd om onze dochter te voeden behoorlijke menstruatiekramp, en ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ik dan niet ook daadwerkelijk ongesteld werd. Dus maar n tampon in gedaan om niet in n plas bloed wakker te worden, kijk ik net, zit er 1 inieminie bruin roze streepje op de tampon en verder is je gewoon spierwit schiet mij maar lek
Ik ga woensdag weer testen denk ik, dus ik moet nog even geduld! Ben dan 12 dpo heb ik nu uitgerekend