Net weer negatief getest. Ik kon het toch niet meer opbrengen om te wachten tot morgen. Heb wel last van buik- en rugkrampjes. Komt de menstruatie er dan toch aan?
Wie kan mij even helpen Ik wou mogen een testje wagen (predicor expres) maar komen in de middag binnen (moest ze bestellen) maakt het uir met welke urine je test? Of kan ik beter morgen dan overslaan en woensdag ochtend testen?
@Mauzy82 als het een early test is dan kan je dat gerust ook met middag urine... Heb ik ook gedaan toen.. Maar mocht die negatief zijn, dan zal je misschien gaan denken: “had ik t maar met ochtend urine gedaan”....
@Jodie79 dankje, duidelijk Hier licht gevoelige borsten. Morgen ga ik weer een testje wagen Ik vind het zooo spannend. Elke keer denk ik weer, zal het deze keer dan raak zijn..
Nee het zijn de express van predictor. Dan kies ik liever morgen nog even overslaan en dan woensdag ochtend kijken. Maar aan de andere kant. Als ik goed uitplas en niet meer drink dan zou elke urine die daarna komt geconcentreerd moeten zijn. Zo heb ik wel es begrepen. Dan zou t niets mogen uitmaken.
Mag ik vragen om wat hulp? Mijn ovutesten begonnen weer op te lopen, wat denken jullie? Is die van 10/11 positief? Gisteren gezellig gemaakt, dagen ervoor helaas niet. Heeft vanavond nog zin of is het afwachten nu? Als deze positief is ga ik trouwens wel buiten dit lijstje vallen...
Uhhh geen idee eigenlijk... Maar begreep laatst dat de expres net zo gevoelig is als de early. Maar wellicht betere strepen geeft. Ik zal eens kijken moegen of googlen. Goeie vraag trouwens !
@zonnetje1988 : net even op google. Er staat op vanaf de dag van verwachte menstruatie. Dus... word een gok denk ik.
Nu je het zegt... ik heb die expres op mijn nod gebruikt en gaf een hele duidelijke streep. (Zie mijn profiel foto )
Jaaah das n hele mooie streep idd En de express is idd net zo gevoellig als de early. Maakt gelukkig niets uit dus. Dus word testen morgenmiddag fingers crossed dan maar
Hier vandaag wachten op menstruatie. Veel last van lage rugpijn krampen bij mijn baarmoeder wel, steken aan de zijkanten van mijn buik (rond de eileiders). Testen nog steeds neg. Hopen dat alles snel doorbreekt kunnen we weer verder met de volgende ronde..