Hier even een update. De 5e ronde iui mag toch doorgaan. Woensdag weer echo hoever/veel folikels er zijn en bms. Hopelijk haal ik deze NOD lijst nog anders zal ik me er af halen.
Hoe is het hier? Alweer dames aan de ovu testen? Ik ga morgen (cd10) beginnen. Temp is nog mooi laag, dus weet iig zeker dat hij niet is geweest. Ik ben al een paar dagen ziek, (geen koorts gelukkig), iemand een idee of dat invloed heeft op je ei? Klussen heeft er iig wel invloed op .
Ik ga denk ik woensdag starten met de ovutesten, dan zit ik op cd10. @Indy89 balen dat je ziek bent, hopelijk snel beter. Ik durf je niet te zeggen of het invloed op je ei kan hebben. @Mauzy82 ik ga voor je duimen dat het deze ronde raak is! @Rian89 hoe is het met je? Heb je nog getest en bloed laten prikken?
Heb de verloskundige gebeld... mij hcg was vrijdag 54... afgesproken dat ik morgenmiddag weer bloed laat prikken en dan woensdagochtend kan ik weer bellen... Pff dit is slopend. Zie op alle tabellen dat het zo veel kan verschillen. Ik vind 54 wel echt heel erg laag bij een duur van 5 weken wat ik volgens mijn eigen berekening was vrijdag...
Ik zit nu op cd 16, nog altijd geen positieve ovutest gehad. Had afgelopen weekend wel wat groeipijn. We maken het wel gezellig, dus ben benieuwd wanneer m’n ei eraan komt. Kan zelfs op cd 23 zijn aangezien ik ook een cyclus van 37 dagen had. Heb wel heel veel slijm, dus hij zit er vast aan te komen...
54 is goed voor jouw termijn! En ik denk dat je het beter kan inschatten als je de uitslag van dinsdag weet. Het verdubbeld om te dag toch? Dan moet je dinsdag op een waarde zitten van ongeveer 216...ik duim met je mee! Maar ik snap dat je er wel erg onzeker van wordt. Afwachten maar!
He Lizra, Thnx voor je berichtje. Ik weet dat hij binnen de marges valt. Maar die zijn zooo ruim. En dan lijkt 54 echt laag. En ik weet dat er zoveel verschil in kan zitten bij vrouwen.., maar toch. Had liever een hogere waarde gezien .. Maargoed, ik kan niks anders doen dan afwachten
Ik ga woensdag starten met ovutesten, zit dan op cd10 @Rian89 spannend, ik duim ook mee voor goed nieuws!
NOD-lijst 9 t/m 15 november 2018 9 november Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 Lalaatje90 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Rian89 - 29 jaar - 3e kindje ronde 2 Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje, ronde 7 Indy89 - 29 jaar - 2e kindje, ronde 3 10 november Lizra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 11 november MM23288 - 21 jaar - 1e kindje - ronde 9 12 november Baasje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 11 13 november Loes33 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 14 november Maarr - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Roxanne - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Nimonia - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 15 november Mirya - 38 jaar - 2e kindje - ronde 4 Mauzy82 - 36 jaar - 1e kindje van ons samen - ronde 5 IUI (mmm) Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 16 Wachtbankje, ZWANGER (0), Ongesteld, MMM, Negatieve Test, Twijfel-/Tuurtest
Dat ging de eerste keer mis ^^ Mijn ongesteldheid is gedaan, ben nu CD7, en ik ben al begonnen met ovu-testen . Ik ben voor de eerste keer naar de Action gereden (is een klein beetje uit de buurt), omdat iedereen hier Action-testen gebruikt ^^ Ik heb me wel voorgenomen dat dit de laatste keer is dat ik zoveel testjes ga doen... Deze ronde niet prijs, dan laat ik het even los met temperaturen en testen en ga ik eens naar de gynaecoloog. Heb het mentaal heel zwaar gehad vorige ronde. Zo huilerig als ik zwangere collega's zag of als collega's over hun kinderen vertelden. Dat heb ik nog niet gehad. Ik begin dus een beetje moedeloos te worden. Voorlopig gaat het terug beter, nu de ongi voorbij is, is het tijd om er terug in te vliegen! Ik duim voor iedereen! Had heel wat bij te lezen @Rian89 wat een bijzonder verhaal! Hopelijk loopt alles goed!
Aaah hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis! Zou het kunnen dat je ei later was? Dat zou het wel verklaren!
Aaah dikke kroel. Kan me voorstellen dat het moeilijk is. Goed om de volgende stap te gaan zetten voor jezelf, maar hopelijk is dat niet nodig en krijg je deze maand een mooie plakker!!! Ik gebruik ook de action testen, werken voor mij goed.
Van welke berekening ga je uit? EDLM? Ik denk namelijk op basis van je testjes van donderdag dat je toen rond de 10 DPO zat. Dan zou je vandaag pas 4 wkn zijn en dan is 54 echt een hele prima waarde voor vrijdag. Spannend hoor! Benieuwd wat je hCG morgen doet. Weet je ook al wanneer je voor een echo mag komen?
Ik zit vandaag op CD10, begin pas rond CD13 met ovulatietesten. Hij is bij mij op z'n vroegst positief op CD15 dus heb nog even.
Hoi allemaal, eind van deze week verwacht ik mijn eisprong.. We zitten nu in ronde 4. We hebben al een leuke mooie zoon van 4 jaar.. In juli de spiraal verwijderd. Iemand tips hoevaak we deze week moeten/kunnen klussen ? Is elke dag goed of beter om de dag ?
NOD-lijst 9 t/m 15 november 2018 9 november Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 10 november 11 november Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 12 november 13 november 14 november 15 november Mirya - 38 jaar - 2e kindje - ronde 4 Wachtbankje, ZWANGER (0), Ongesteld, MMM, Negatieve Test, Twijfel-/Tuurtest Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" en haal de [QUOTE ...] & [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg[/QUOTE]