Yeah, hier paaseieren zoeken. Mijn nod is 15 april als ik weer een cyclus van 35 heb. Dat zou betekenen dat ik rond Pasen mijn ei heb Wie komt er gezellig bij? En wie wil de lijst aanmaken?
Ik doe met je mee. Begin van Mn ongi gespot. Betekent dat ik vrijdag de 13e mijn nod gaat hebben. Voorspelt niet veel goeds. Zal me benieuwen.
Mijn laatste cyclus was ineens 34 dagen. Neem nu maar gemiddelde van dag 32. Dit is 11 april. Laatste ronde niet zo actief. Ei toen niet gevonden. Hoop nu met de Pasen op een ei
NOD-lijst 9 t/m 16 april 9 april (0) 10 april (0) 11 april (1) Haagsmeisje, 2e kindje, ronde 6 12 april (0) 13 april (1) Meiske1988 14 april (0) 15 april (0) 16 april (1) Luna86 Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
NOD-lijst 9 t/m 16 april 9 april (0) 10 april (0) 11 april (1) Haagsmeisje, 2e kindje, ronde 6 12 april (0) 13 april (1) Meiske1988, 2e kindje, ronde 6 14 april (0) 15 april (0) 16 april (1) Luna86 Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Zie dat we beiden in ronde 6 zitten. Zie wel dat jullie al iets langer bezig zijn. Ik ben vanaf oktober bezig. Zonder mk dan wel. Heb jij niet van die baalmomenten?
Oh nee de datum is niet echt positief. Laat hem maar eens het tegendeel bewijzen. Jullie eerste kindje?
Yeah ook paaseieren zoeken. Ga je dat met ovutesten doen? Jullie nu in ronde 6? Ik ook en @meiske1988 ook. Laten we hopen dat dit een mooie ronde is. Voor ons is het ons 3e kindje. Bij de eerste ben ik in ronde 5 zwanger geraakt met een hele onregelmatige cyclus. Bij de tweede ben ik in ronde 1 zwanger geraakt. Ronde 6 voelt wel even als een dingetje maar ik ben inmiddels ook 9 jaar ouder ik hou goede hoop!
NOD-lijst 9 t/m 16 april 9 april (0) 10 april (1) Krily, 1e kindje, ronde 9 11 april (1) Haagsmeisje, 2e kindje, ronde 6 12 april (0) 13 april (1) Meiske1988, 2e kindje, ronde 6 14 april (0) 15 april (0) 16 april (1) Luna86 Totaal: 4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik mag ook mee doen met paaseieren zoeken Laatste ronde voor een 2018 kindje. Hopen op een vruchtbare ronde
NOD-lijst 9 t/m 16 april 9 april (0) Linda, 1e kindje ronde 2 10 april (1) Krily, 1e kindje, ronde 9 11 april (1) Haagsmeisje, 2e kindje, ronde 6 12 april (0) 13 april (1) Meiske1988, 2e kindje, ronde 6 14 april (0) 15 april (0) 16 april (1) Luna86 Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
NOD-lijst 9 t/m 16 april 9 april (0) Linda, 1e kindje, ronde 2 10 april (1) Krily, 1e kindje, ronde 9 11 april (1) Haagsmeisje, 2e kindje, ronde 6 12 april (0) 13 april (1) Meiske1988, 2e kindje, ronde 6 14 april (0) 15 april (0) 16 april (1) Luna86, 3e kindje, ronde 6 Totaal: 4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ja ik heb in december een miskraam gehad bij 9 weken. Daarna helemaal ontregeld. Nu nog niet helemaal zoals eerst. Ik baal iedere maand als ik weer ongesteld ben En vindt het ook allemaal zooooo lang duren zo'n cyclus
Ja ook ronde 6. Wel in december mk gehad bij 9wk. Bij mijn dochter ronde 2 zwanger en voor mk bij ronde 3. Dus nu weer ronde 3. 3 x is scheepsrecht?
Erg he. Heb echt lopen janken gisteravond. Vond t verschrikkelijk. En elke keer weer kijken op nog een ronde die weer 30 dagen duurt. Pff. Bij Mn dochter tweede ronde rak. Had t idee dat t nu ook wel zo zou zijn. Erg naïef natuurlijk. Nog leuke tips?
Dat lang duren ken ik wel helaas. Had 2 rondes terug wel een positieve test maar mocht niet lang duren . Ach vol goede moed aan een nieuwe ronde, nieuwe kansen, en veel roze!