Even een update na het lijntje wat kwam en ging op mn vorige testje: vanmorgen opnieuw getest met ochtend urine, maar helaas niets te zien hoor
Ik had me toch een knaller van een ovutest vandaag! Ik zet mezelf vast op het wachtbankje. Mijn nod valt nu wel van de lijst af dus ik klets ook mee in het lijstje hierna. Het wordt vaak zo stil aan het eind. De eerste is al zwanger en ik wacht nog op m'n ei! Raar dit!
NOD-lijst 9 t/m 16 april 9 april (2) MamaTuttebel, 3 kindje, ronde 3 Mupp, 1e kindje, ronde 4 10 april (0) 11 april (3) Haagsmeisje, 2e kindje, ronde 6 Madeliefje26, 2e kindje, ronde 5 Linda, 1e eigen kindje, ronde 2 12 april (2) Baasje, 1e kindje, ronde 3 SunnyShines, 1e kindje, ronde 10 (4e met clomid) 13 april (4) Meiske1988, 2e kindje, ronde 6 Chrissie1990, 1e kindje, ronde 2 Krily, 1e kindje, ronde 9 14 april (0) 15 april (1) LadyH88, 2e kindje, ronde 2 16 april (4) Luna86, 3e kindje, ronde 6 Dielle, 36 jaar, 4e kindje, ronde 4 (ronde 1 na 2 vmk) Clur26, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na pauze) maureentje93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 Suir, 2e kindje, ronde 4 Totaal: 16 Wachtbankje (11), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Fijn dat je je knaller ontdekt hebt vandaag. Nu nog even lekker klussen en dan hop, t bankje op. Wanneer is je nod nu als ik vragen mag? Meestal blijf ik tot t eind wel meespieken. Ook al ben iknongesteld. Maar snap wat je bedoelt met dat t rustiger wordt.
Dames even een vraagje. Heb aankomend weekend met Mn vriend een dagje thermaalbad geboekt. Mocht t raak zijn, is dit het weekend of zelfs de dag van de innesteling. Er zijn ook sauna’s bij. Ik ben heel veel naar de sauna geweest. Alleen t laatste jaar niet. Wilde Mn vriend dit weekend kennis laten maken met de sauna. Wat adviseren jullie? Wil heel graag, maar ben bang dat ik me gruwelijk schuldig voel als t mis zou gaan daardoor.
NOD-lijst 9 t/m 16 april 9 april (2) MamaTuttebel, 3 kindje, ronde 3 Mupp, 1e kindje, ronde 4 10 april (0) 11 april (3) Haagsmeisje, 2e kindje, ronde 6 Madeliefje26, 2e kindje, ronde 5 Linda, 1e eigen kindje, ronde 2 12 april (2) Baasje, 1e kindje, ronde 3 SunnyShines, 1e kindje, ronde 10 (4e met clomid) 13 april (4) Meiske1988, 2e kindje, ronde 6 Chrissie1990, 1e kindje, ronde 2 Krily, 1e kindje, ronde 9 14 april (0) 15 april (1) LadyH88, 2e kindje, ronde 2 16 april (4) Luna86, 3e kindje, ronde 6 Dielle, 36 jaar, 4e kindje, ronde 4 (ronde 1 na 2 vmk) Clur26, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na pauze) maureentje93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 Suir, 2e kindje, ronde 4 Totaal: 16 Wachtbankje (12), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hier een spierwitte helaas Misschien nog wat vroeg maar bij vorige zwangerschap was hij nu al positief. 10 dpo en nod over 7 dagen.
NOD-lijst 9 t/m 16 april 9 april (2) MamaTuttebel, 3 kindje, ronde 3 Mupp, 1e kindje, ronde 4 10 april (0) 11 april (3) Haagsmeisje, 2e kindje, ronde 6 Madeliefje26, 2e kindje, ronde 5 Linda, 1e eigen kindje, ronde 2 12 april (2) Baasje, 1e kindje, ronde 3 SunnyShines, 1e kindje, ronde 10 (4e met clomid) 13 april (4) Meiske1988, 2e kindje, ronde 6 Chrissie1990, 1e kindje, ronde 2 Krily, 1e kindje, ronde 9 14 april (0) 15 april (1) LadyH88, 2e kindje, ronde 2 16 april (4) Dielle, 36 jaar, 4e kindje, ronde 4 (ronde 1 na 2 vmk) Clur26, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na pauze) Luna86, 3e kindje, ronde 6 maureentje93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 Suir, 2e kindje, ronde 4 Totaal: 16 Wachtbankje (13), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Zoooo leuk! @MamaTuttebel Je bent nog vroeg @Haagsmeisje nog niet opgeven hoor. Hier nog niks.... het gaat denk ik weer een lange cyclus worden