@meiske1988 jammer! Maar geen bloed geeft moed he! Bruin is oud bloed.. dus kan goed van een innesteling afkomen? Ik duim voor je! @Baasje dat lijkt me echt heel naar wanneer was je nod?
Ohhh verschrikkelijk! Ik hoop dat ik dat nooit hoef mee te maken. Ik snap helemaal waar je angst vandaan komt en hoe vreselijk het ook is het zegt niks over je toekomstige zwangerschap en ik snap dat je sowieso erg onzeker bent hier over
Probeer er nu echt positief in te staan hoor, dat helpt het beste en @SunnyShineS donderdag is m’n NOD volgens m’n app maar ik denk dat m’n eitje eerder gesprongen is. Dus als het zo is dan moet er morgen echt wel wat te zien zijn, spannend!
Hoeft echt niet perse wat te zien zijn sommige maken heel traag hcg aan!! Dus omo wit is nog steeds kans op een zwangerschap! Welke test ga je gebruiken? Verder heb ik nog iets wat mij opvalt ( excuses alvast ) maar ik heb op eens heel veel slijmverlies doorzichtig en wit lijkt wel vruchtbaar slijm maar dat is het absoluut niet hoor! Iemand ervaring mee en bleek zwanger te zijn?
Ik heb predictor en action liggen. Maar denk dat ik als eerste de action doe, Lekker goedkoop Wat het slijmverlies betreft @Linda89 ik heb er geen ervaring mee, lees wel eens dat sommige zwangeren meer slijmverlies hebben
Ja action zijn goed hoor niet zwanger is ook geen tuurstreep! Okee ben benieuwd ik hoop dat mijn streepjes oplopen succes morgen laat je het weten?
Action hier helaas hele slechte ervaring mee. Als een action positief is zou ik van dezelfde urine ook een ander doen. Vorige maand een streep op 8dpo en de dag daarna negatief met Kruidvat.
@Linda89 door jou berichtje heb ik net dus met de kv2v5 nog een keer getest. Vanmorgen was het een tuurstreepje op die test en nu vanavond is hij goed te zien! Of ik ben ook een avond tester , of hcg stijgt snel
Is nog wel licht. Maar als je uit gaat van gisteren nog wit, vanmorgen tuur en nu dit. Dan gaat het de goede kant op!
Voor de (nieuwe) zwangere dames van harte gefeliciteerd!! Ik heb vanmiddag wat lichtbruin verlies gehad. Nu nog niks. Ik denk dat ik ongesteld wordt. Helaas. Nod is woensdag. Volgende ronde maar weer.