Dames hoe is het hier? Al iemand op het wachtbankje? Hier gisteravond (bijna) positieve ovutest vandaag ff doortesten of die donkerder word of afloopt. Super spannend weer elke ronde! Duim voor jullie allemaal!
Hier nog geen voortekenen van m'n ei, wel zo nu en dan wat vruchtbaar slijm. Ik gebruik geen ovutestjes, maar voel meestal wel het groeien van het eitje.
wanneer zit je op het wachtbankje?? serieus hoor dit vroeg ik me bij de vorige zwangerschap ook af alleen nooit gevraagd hahaha
Ik heb een vroege miskraam gekregen dus weet niet hoe mijn cyclus is. Afgelopen vrijdag was mijn baarmoeder al leeg . Als ik een cyclus uitga van 27 dagen net als hiervoor dan zou ik mijneisprong deze week moeten hebben. Ik ga er niet van uit maar heb net action ovulatietesten gekocht en zwangerschapstest om te kijken of hcg uit mijn lichaam weg is
Dit is de eerste ronde na mijn miskraam en ga vanaf morgen ovulatietesten van de Action gebruiken en hopelijk kan ik zo mijn ei vinden, begint weer spannend te worden!!
Na ovulatie kom je op wachtbankje ... Dan is het enkel nog beetje geluk hebben en hopen op positieve test 2 weken later
Hè de eerste plek op het Wachtbankje is ingenomen. Hopelijk kunnen we ons snel erbij voegen. Hier nog helemaal niks te zien op mijn ovulatietesten. Weinig te melden dus.
Chantal, alleen de dagen rondom je eisprong ben je vruchtbaar, na de eisprong niet meer en is het dus afwachten of het eitje dat gesprongen is ook daadwerkelijk bevrucht is. Dan zit je dus op het wachtbankje
♥ NOD lijst 9 t/m 16 november 2015 ♥ 9. (1) Mamavanmenno, 32 jaar, ronde 5, 3e kindje 10. (4) Sop, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje Chantal, 25, ronde 2, 3de kindje ElisabethD, 32 jaar, 9e ronde (3e na miskraam), 2e kindje OneMillion, 24 jaar, 3e ronde, 2de kindje 11. (1) tamara78, 36 jaar, 1e ronde na miskraam, 1e kindje 12. (0) 13. (7) Tabbey, 32 jaar, 2de ronde, 1ste kindje Love1990, 25 jaar, 1ste ronde, 2de kindje Iez, 34 jaar, ronde 3, 3e kindje Meisje26, 35 jaar, ronde 3 na MA, 3de kindje BDEMT, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Ladylola, 31 jaar, ronde 15 (mk ronde 9), 2de kindje Lissy1986, 27 Jaar, 2de ronde, 1ste kindje 14. (4) Water27, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Zeedauw, 27 jaar, ronde 9, 1e kindje Jackelien, 33 jaar, ronde 7, 3e kindje Mila89, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje 15. (1) wens86, 29 jaar, ronde 18 (ronde 9 van mmm), 1e kindje 16. (1) Irisbloem, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos. (4) Trijn87, 29 jaar, 5de ronde, 1ste kindje Mimi1988, 27 jaar, 1ste ronde, 2de kindje Joan1984, 31 jaar, 4de ronde, 3e kindje Roosje24, 28 jaar, 2e ronde (1e ronde na mk), 2e kindje Buiten de lijst. (1) Rae, 31 jaar, 11e ronde, 4de kindje (7 nov) Totaal: 24 Wachtbankje (2) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
Ik heb denk ik ook vandaag of morgen mijn ei. Enorm veel slijmverlies momenteel in elk geval. Ik denk dat ik volgende ronde eens ga proberen met ovulatietesten. Al hoop ik natuurlijk dat het niet nodig gaat zijn. ☺️
Helaas heeft manlief het superdruk met zijn werk en ik verwacht hem erg laat thuis. Terwijl ik morgen al om 06.00 uur onder de douche moet staan. Gister wel geklust, en dan morgen maar weer denk ik. Dames op het wachtbankje: succes met wachten. Niet de leukste periode van de maand.
Bedankt dames! Ben benieuwd wat men temp morgen doet, de pijn is er nog steeds zucht. Hopelijk springt ie snel en kom ik naast jullie zitten op dat verrekte bankje
Aaah daar is het wachtbankje voor hahaha. Dan zit ik er ook gezellig op�� worden 11 lange dagen ��