Hopelijk morgen een "duidelijkere" stijging... Denk eitje gisteren of vandaag dan... (Of vannacht) Ik word soms ook wakker voor wekker, neem dan wel die eerste temp maar zet dan opmerking in app 😉
De positieve test was 's morgens, 's avonds hebben we het nog gezellig gemaakt. Daarna twee dagen weg voor training en gisteravond waren we allebei te moe. Dus vanavond nog maar even de kaarsjes aan.
Mini mi, hoe zijn je testen normaal gesproken ? Bij mij worden ze bvb niet knal. Die blijven zoals jij nu hebt. Dus misschien voor de zekerheid toch maar klussen?
Ja hoop ik ook, denk ook echt gisteren omdat smorgens men eipijn ook eindigde maar we zullen zien! Haha.
Vind m nog niet positief, maar bij mij werden die vd action ook niet donkerder, vind het geen fijne testjes.
Ik heb ze vorige maand voor het eerst gebruikt joan1984, monique en meisje26. Toen had ik wel een knaller. Net zo dik als de controlestreep. We hebben het gisteravond gezellig gemaakt. En hopelijk morgenavond ook als manlief weer thuis is. Ik blijf nog even door testen.
Oei, ik twijfel aan m'n ei gisteren krom gelegen van de pijn en meestal is dat een teken van m'n eisprong. Maar nu begint de pijn weer. Volgende maand toch maar beginnen met de ovutestjes.