Dank je wel sj. hij was inderdaad ineens een stuk positiever. Mijn vorige 3 cyclussen waren: 44, 35, 37 en nu 34. Voor mijn doen heel goed inderdaad. Ben blij met de ovutesten haha. Nu wachten.... Heb twee weken vakantie en ga niet weg. Hopelijk gast de tijd een beetje snel. Heb volgende week zaterdag een feestje, maar dat is 6 dagen voor nod. Te vroeg om te testen. Of kan ik wel testen als ik een LF van 12 dagen heb?
Ik ben vandaag 4 dpo... Ik weet nog niet goed wanneer ik ga testen. Weekend van 6-8 nov ben ik met vrienden nr LEGO land... Nod valt op zaterdag (is 13 dpo) dus ofwel test ik vrijdag ochtend voor vertrek ofwel pas maandag (tenzij ik ongesteld werd natuurlijk) Ik ben er nu ook nog rustig onder, vanaf volgende week zal dat wel anders zijn
Ik heb besloten met testen te wachten tot ik overtijd ben hahaha ik haaat omowitte testen. Heb ook te vaak gelezen dat het soms toch fout gaat met te vroeg testen, bespaar je liever dan het verdriet ��
Fijn Mimi! Ik vind de ovu testen ook wel fijn hoor... je weet gewoon of je een beetje in de goede richting denkt. Daarbij vind ik het ook gewoon prettig om te weten wanneer ik ongeveer mijn menstruatie kan verwachten. Ik ben me dan ook bewuster van mijn cyclus en dan ben ik er op voorbereid! Bij mij is de streep ook ineens knal en daarna weer weg... loopt ook niet rustig op ofzo! 6 dagen voor NOD met een lange of korte cyclus is te vroeg denk ik! Ik zou toch proberen om op zijn vroegst 4 dagen voor NOD te testen.. mamavanmenno ....haha, ja! Al begin ik mezelf nu al gek te maken..! haha.... volgende week is vreselijk! Haha Chantal.. Je zegt precies hetzelfde als mijn verstand! Ik kan het alleen niet goed volhouden! Vind t iedere maand zo spannend. Vorig keer 1 dag voor NOD.. dat is best knap voor mij hoor!
Wat gek dat het kruisje op cd15 staat, zelf dacht ik dat je kruisje op cd14 moest zijn (dan had je je dip). Maar het komt vast omdat je eggwhite afscheiding op cd15 had dat ff je kruisje op cd15 heeft gezet.
Het is de 4de dag stijgende temp na je positieve ovulatietest. Daarom staat er een kruis nu. (Volgens mij)
Ik ben inmiddels gerustgesteld, mijn temperatuur ging gisteravond omhoog en was vanmorgen 36.9. Vraag me nu alleen wel af of zondagavond gezellig zijn wel genoeg was... We gaan het zien. Dit is de eerste keer dat ik echt op een wachtbankje zit. Voor mijn EUG was ik er ook wel serieus mee bezig, maar me niet zo bewust van wat er van binnen allemaal gebeurt als nu.
Ik had op cd 14 savonds om half 11 een positieve ovutest die op cd 15 smorgens ook nog posi was daarna niet meer en op cd 15 savonds men eipijn, dus cd 14 lijkt me dan niet toch?
Ja dat dacht ik ook, daarom had ik net ff getest wat ie deed als ik cd 15 ook posi ovutest neer zet, maar blijft het zelfde.
Weet het ook niet meer haha net ook cd 15 men afscheiding weg gehaald maar FF is overtuigd, hij blijft staan hahah 😂
waarom heb je geen plusje gezet bij je ovulatietest op cd15? Ik heb zojuist gelezen op ff dat eipijn geen betrouwbare indicator van ovulatie is. Dus als ik dat zo lees zou het goed kunnen dat het toch goed mogelijk is dat het de 14e sprong. Maar ja het kan idd ook de 15 of 16e zijn. Misschien moet je op de 15een plusje zetten bij je ovulatietest om te kijken of dat uitmaakt. Oh zie dat je dat gedaan hebt. Nou dat is het de 15e.
Ja denk het dan ook! We gaan er maar van uit dat FF gelijk heeft haha. Heel erg bedankt voor het meedenken!
Hoi meiden, mag ik mij hier nog melden? ik had verkeerd gerekend waardoor ik in een ander topic kwam Vaya2014, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje NOD 14 Nov. ik ga even bijlezen zodat ik een beetje weet wie er zijn hihi. Ik heb mijn ei denk ik zaterdag, gister geklust, morgen ook maar doen en dan zondag? Hoe lang blijven jullie liggen? de 1e ronde was ik eigenlijk meteen naar de wc gegaan en voor men gevoel heb ik toen het hele kwakkie weer uitgeplast gister ben ik wel blijven liggen, kun je daarna echt goed uitplassen? sorry hoor nog een beetje nieuw wat dat betreft vind t weer zo spannend! al blijf ik er rustiger onder dan ik had verwacht
Sj het liefst wil ik pas testen als ik overtijd ben. Ik zat alleen even te dubben over het feestje. Wij blijven daar slapen. Dus de Bob zijn kan k niet als smoes gebruiken als ik iet drink. De meesten drinken wel tot hun nod, toch voelt dat voor mij een beetje gek om te doen... Welkom vaya
Ik zou dat ook niet doen hoor mimi1988. Bij je eigen gevoel blijven. Het scheelt dat bij mij iedereen al op de hoogte is van onze kinderwens, ik snap dat het anders is als mensen het niet weten. Ik test ook pas na mijn NOD. Ik kan wel rustig afwachten. Denk ik
Dat vind ik knap dat je kan wachten! Dit is onze officiële eerste ronde, maar heb een aantal keren gehad dat de kan er in zat, bij al die keren kon ik niet wachten. Merk wel dat ik nu een stuk relaxter ben. Misschien omdat ik ook wel denk dat de eerste ronde niet vaak raak is (naar mijn idee). Het zou leuk zijn! Dan kunnen we met de kerst leuk nieuws vertellen aan onze ouders