Knap dat je dat kan love1999. Dat gaat mij zeker niet lukken. De meesten in onze omgeving weten ook dat ik heel graag weer zwanger wil worden na het verlies van onze dochter. Ik denk dat wij het de ouders rond 8 wekenzullen vertellen. We krijgen bij 8, 10 en 12 weken echo bij de vk en gaan daarna terug naar het ziekenhuis. Een nieuwe zwangerschap wordt spannend, maar ook leuk hoop ik De rest van de familie en onze vrienden vertellen we het bij 12 weken denk ik.
Bij de eerste hadden we de test meegenomen (m'n ma wist al ik toen we onverwachts zo op visite kwamen. Die aan me vader gegeven (niet de meest snuggere soms haha) die vroeg jaaaa? Wat is dat dan een plus en een niet plus.. We lagen allemaal in een scheur van lachen en zeiden ja joh je levensdoel gaat in vervulling joh.. Nou die kop vergeet ik noooooi weer hij snapte er nix van. Toen we vertelde je word opa slimmerik was de eerste opmerking. Heb je hierop geplast?? (was een test waar het uiteinde van af kon breken haha) Bij de 2de hadden we onze dochter een button opgedaan met de tekst zus.. Ook dat kwartje viel bij m'n vader niet direct hahaha Bij de 3de willen we de jongste een shirt aandoen met de tekst grote broer. Kan niet wachten op de reactie van m'n vader whahaha. Zal ongetwijfeld iets worden van huh? Jij bent toch een kleine broer? Domme mama hahahaha. De rest van de familie mag m'n dochter vertellen die flapt er toch direct bij binnenkomst uit ze een broertje of zusje krijgt haha
Niet super ideaal hoor, dochterlief had wel erg weinig ruimte en heeft daardoor een heupafwijking ontwikkeld. Gelukkig waren we er snel bij en is het behandeltraject bijna afgelopen.
Super roosje! Ik voel mijn rechterlies een beetje, maar dat had ik vorig cyclus ook. Zegt dus niks. Kan ook niet op 1 dpo hahah
Hier ook, alleen dan beide liezen en onderbuik. Wat kan een vrouwenlichaam toch vreemd zijn, nooit klachten na m'n eisprong en nu....
Jullie hebben allebei eisprong gehad dus nu ook met pijn hihi had ik vorige maand ook hoor dag van eisprong waarschiijnlijk
Ik hoop dat mijn eisprong eerder is geweest anders maak ik geen kans meer..Had woensdagochtend al zeurderig gevoel in mijn buik en begin van de avond een positieve ovutest die de volgende ochtend gelijk af liep. Vorig cyclus had ik dit ook na mijn ei...
Mijn ei is overduidelijk dinsdagavond geweest, nu echt een zeurend gevoel in m'n onderbuik. Normaal voel ik me de 7-10 dagen na mijn ei op m'n best, niks geen pijntjes e.d.
Ik heb ook last in mijn buik, vooral als ik ga zitten voel ik steekjes. Ik vind het een beetje eng omdat het bij mijn EUG ook met zulke vage dingen begon. Maar daar lijkt het me nog wel erg vroeg voor dus ik houd het ook maar op eisprong.
Vorige maand hadden wij op een dinsdag geklust mimi1988 maar mijn eisprong was waarschijnlijk donderdag omdat ik zo pijnhad in me buik alsof ik ongesteld moest worden. En eisprong springt ook binnen 24-48 uur toch? Ik weet het bijna Zeker. Hij was zeker in de avond gesprongen of vrijdag ochtend. En toen was het raak he maar wel vroege miskraam gekregen. Maar het kan dus wel. Geef de moed niet op. Ik dacht ook dat ik geen kans had omdat we zo vroeg hadden geklust. Maar moet je nagaan hoeveel dagen er tussen in zit. Toen pas geloofde ik dat een sperma zaadcel lang leeft hahaha
Ik hen trouwens ook sinds mijn eisprong een trekkend gevoel in beide liezen en wat druk op mijn onderbuik... Spannend he!