wij gaan vanavond nog even aan de klus gister avond al echt heel erg eipijn, zo erg heb ik eigenlijk nooit. Ik denk alleen niet dat hij al is gesprongen want het voelde namelijk anders. Na morgen mag ik dan ook op het wachtbankje... spannend!!
De afwijking is inderdaad verholpen nu, maar ze moet nog tot december snachts in een spreidbroek. Hopelijk heeft een volgend kindje iets meer ruimte
Hebben jullie daar normaal ook last van? Ik voel normaal niks tot ik ongesteld word en daar heb ik ook heel weinig last van. Dit is voor het eerst dat ik van alles voel na mijn eisprong.
Af en toe, ik let er natuurlijk ook wel meer op tegenwoordig. Ik heb ook endometriose (soort verklevingen in de buikholte) dus ik let ook altijd op eventuele symptomen van nieuwe verklevingen
Normaal heb ik daar geen last van twigs, net zoals jij zijn de dagen na m'n ei vrij rustig. Het is net of m'n lichaam me voor de gek houdt nu we weer bezig zijn.
Als mijn ei onderweg is misschien een cyclus van 30-31 dagen heb zit ik net op 16 november of 17 november. we gaan het zien deze week spannend
Och jee allemaal druk aan de klus, zal er voor een buitenstaander mooi uit zien alle klusjes, eitjes, ovustickjes. Oh gosh monique ook zoveel aangekomen? Hier ook 29 kilo. Moest ook rust houden met 33 weken. In 5 weken 10 kilo :-O Aah fijn tis er nu eindelijk allemaal weer af. Duurde wel lang. Bij jou ook> Vervelend van je dochter de heupjes, maar wel fijn dat het nu voorbij is. Een nichtje van mijn partner had ernstige heupdysplasie. heeft met het gips 6 weken met der beentje in een stand gehangen in het ziekenhuis. Operatie gehad en bij elkaar wel 1,5 jaar met een spreidbroekje. Was echt zo sneu, maar super zoet kind. Mijn dochter is maandag jarig, alweer 3 Zondag gaan we het weer uitgebreid vieren. Is toch altijd bijzonder de week naar haar verjaardag toe. Drie jaar geleden lag ik er heel anders bij. Stront verkouden en zo vol stress. ik werd druk geprimed en getoucheerd. Gelukkig kreeg ik wel een eigen kamer. Niet wetende dat het nog ruim 48u ging duren. Poeh inleiding met 38 weken, kan ik niemand aanraden. Word mooi weer het weekend. Dames nog leuke plannen? afleiding en plezier is goed voor een mens!
Hè meiden, Wat een gezelligheid, lekker kletsen over wanneer vertellen en ovulatietesten. Hier denk ik mijn ei ook gehad te hebben. Wil iemand mij op het Wachtbankje zetten en op 13 november nod?
Onze dochter had heupluxatie, dan staat de heup uit de kom. Ze heeft 2 weken in het ziekenhuis gelegen en 3 maanden in het gips. Heel heftig allemaal, maar gelukkig kunnen we dat nu achter ons laten. Geen idee wat m'n cyclus deze keer doet... Ivm de buikpijn toch ff ovutestjes gehaald, positief. Dus m'n ei moet nog komen, zo vreemd
mimi...ik denk dat je zeker dat je op tijd was! Maar ik begrijp je gevoel.... je wil t dan ineens wel 2keer per dag voor de zekerheid! Ik twijfel ook of ik op tijd was..... maar ja...niks aan te doen.. love wat jij zegt denk ik ook wel eens. Als mijn buik wel flink groeit dan is t moeilijker....
hier ben ik nu 4 dpo.... Vind mijn afscheiding apart... Heb meer en het is dik, wit en creme achtig... Ik denk dan meteen.. het is vast weer niet raak. Maar daar is natuurlijk nu helemaal niks over te zeggen..!
Ja vervelend he! Ben er begin dit jaar mee begonnen en het is er nu af, zelfs een paar kilo lichter als voor die tijd moet wel zeggen dat ik er aanleg voor heb en sws te zwaar ben, weeg nu 82 kg en ben 1.69 lang 😅
Nee temperaturen gaat bij mij niet betrouwbaar zijn, moet snachts minimaal 2x m'n bed uit voor dochterlief. Ik wacht het wel rustig af, volgende ronde ga ik wel ovulatietesten gebruiken.