Tjongejonge.. wat een gekwebbel hier, haha! Ik hoop dat ik alles een beetje meekrijg... en anders: sorry! hihi.. Klinkt erg charmant IrisBloem, maar ja... wat moet, dat moet he! hihi.. Roosje en Mila... ik negeer jullie niet, maar heb al in een andere NODlijst op jullie gereageerd! leef helemaal mee! Allemaal nieuwe dames op het wachtbankje! Spannend!!! Succes ladies!
Zijn er meiden die dit herkennen? Alles in mijn lichaam zegt je bent zwanger, bij. Mijn dochter had ik dit ook en was ook waar. Maar ik ben opeens bang om te testen over paar dagen? Zo raar... Strax is de test omo wit. Bij mijn zoon heeft een jaartje geduurd en ook nooit het gevoel gehad ja ik ben nu zwanger. Net als of als je niet test en de omo witte test niet ziet je zwanger bent ofzo haha
Mijn bericht werd per ongeluk al geplaatst, maar ik was nog niet klaar! Dus ik ga effe verder... Wat vervelend Tabbey dat je je ei nog niet gevonden hebt.... misschien heb je het inderdaad gemist. Maar onzekerheid is altijd vervelend, bah! Wanneer zou je gemiddeld je ei hebben denk je? Of ik al kwaaltje heb Chantal! Mijn lichaam houdt mij weer flink bezig, haha!! Het is ook gewoon niet uit te houden, die 2 weken steeds op het wachtbankje! Mila.. mooie test hoor! Hopelijk zie je het resultaat over 2 weekjes op een posi test! LadyLola.. allereerst: gefeliciteerd met je dochter! Maar... wat vervelend dat je geen gebruik heb kunnen maken van het moment! Bah! misschien word je toch nog verrast? Ik hoop het voor je..! Hahaha... Elisabeth! Ik hoop dat de oorzaak niet de taart was.. Mimi.. ik heb het helaas wel een keer gehad net voor NOD... DPO 10 ofzo... toen kwam mijn ms er aan! Chantal.. ja... rare denkwijze hebben wij, vrouwen, soms he! Hier... zit ik nu op 8 DPO! Ik moet jullie zeggen dat ik echt GEK word van mijzelf.... ik kan het nu al bijna niet meer houden om te testen! Vanmorgen werd ik wakker met wat gevoeligere tepels.... een truc die mijn lichaam nog niet eerder heeft uitgehaald.... pff! Wat vreeeeeeeselijk deze twee weken! Ik wil zondag testen, maar ik twijfel behoorlijk of ik dat ga halen... Eerst moet ik vanmiddag effe bloedprikken. Ze gaan dan kijken of ik een eisprong heb gehad. Dit was mijn eerste Clomid ronde, dus ik hoop natuurlijk dat de medicatie zijn werk heeft gedaan. Ben ook best zenuwachtig hoor... stel dat nu al te zien is dat er geen goede eisprong is geweest!? Bah.. dan wordt alle hoop en mijn dromen de grond in gestampt! Duimen jullie voor mij?
Wat spannend meid, duim zeker voor je dat je een perfect eitje hebt gehad! We lopen gelijk! Hier ook 8 dpo
Spannend SJ. Ik hoop op een goed eitje voor je. Wanneer krijg je de uitslag ervan ? Vandaag of word het paar dagen zenuwen?
Hmmmmmm nu twijfel ik of m'n ei wel gesprongen is. Temp was nl lager ipv hoger dan gisteren. Dan maar weer gaan testen om er zeker van te zijn. Laatste keer dat m'n ei maar niet sprong had ik een cyclus die 3 maanden duurde. Hopelijk gebeurt dat niet
Dat zou niet leuk zijn! Kan het niet komen door slecht slapen, onrustig slapen etc? Ik heb geen idee, want ik temp niet. Wij hebben het gister begin van de avond gezellig gehad. Sindsdien wat lichte kramp in mijn buik. Zit op 5 dpo. Ik test ook door met mijn ovutesten, maar deze blijven licht. Ik ben blij als het volgende week woensdag is, dan geen LF van 12 en nog blijer als het vrijdags is, dan 1 dag overtijd. Wil eigenlijk pas zaterdag testen. Vorige keer had ik nu al enorme testdrang, dat valt nu reuze mee!
afscheiding & kwaaltjes Geen afscheiding hier helaas want had ik wel tijdens zwangerschappen En wat kwaaltjes betreft enkel last van borsten maar heb ik altijd (zwanger of niet) Chantal Ja dat heb ik ook... Niet testen maakt dat je geen Omo witte test ziet dus blijft er kans dat je zwanger bent... Wel testen kan je zomaar terug katapulteren nr reality Sj86 Succes meid! Ga je in toekomst niet tempen, dan weet je 100% zeker dat eisprong geweest is en moet je niet steeds bloed laten prikken Nu ja hopelijk deze maand roze voor jou dan moet je helemaal niets meer Iez Mss fall back rise? Hopelijk stijgt je temp morgen Hier Vandaag 9 dpo en temp is nogal gezakt... Word normaal ongi op 13 dpo dus hoop dat dit geen (vroege) voorbode van ongi is en hopelijk stijgt mijn temp morgen weer Iedereen dat ik nu ff vergeet ... Succes
Het vroegste dat ik temp dip had was op 10 dpo ( bleek toen vmk) Vanmorgen weeïg gevoel dat ik probeer te ontwijken ... Morgen zien we wel weer... Wil graag testen (stomme testdrang !) arghhhhh
Oo dat is niet leuk. Misschien innesteling of is dat te laat voor rat. Vorige maand testte ik met 11 dpo positief he maar heb een miskraam gehad
Ja ik weet dat het helaas nog (vaak) mis kan gaan na vroege positieve test... Dus weet nog niet wat te doen morgen, veel zal afhangen van temp
Hopelijk stijgt je temp morgen weer mamavanmenno Testdrang heb ik (nog) niet, meestal test ik wel voor m'n nod. Liever een omo-witte test dan kan ik me voorbereiden op m'n menstruatie. Op een of andere manier komt een menstruatie harder aan dan zo'n witte test.
Mimi: ik heb eigenlijk prima geslapen. Morgen weet ik meer. Mamavanmenno: fall back rise is iets wat vaker voorkomt rondom eisprong?
Ja fall back rise is wanneer je temp niet stijgt tss 1 en 3 dpo... Maar dus eventjes daalt en dag erna wel weer stijgt...
Wat spannend mamavanmenno en iez! Ik zal denk ik morgen naar de temp kijken en dan beslissen wat je doet wat betreft testen. Sj weet je al wanneer je uitslag krijgt van het bloed? Hier: ik had vanmorgen bij het tandenpoetsen bloed, had dit ook in mijn eerste zwangerschap of paar dagen voor ongi, maar die komt nog niet (5dpo). Ook heb ik zeurderige onderbuik. Lichte menstruatie krampen en hij is opgezet Daarnaast had ik bij het afvegen zojuist slijm waar ik draden van kon trekken, maar ovu test is licht. Had op 28 okt positieve ovutest. Wel gek dat slijm?!