Ik temperatuur altijd als ik wakker word, dat is inderdaad nooit op dezelfde tijd. Ik dacht dat het zo hoorde. Ik weet niet goed waar ik die ovulatietest in moet voeren bij FF, ik dacht dat ik het zo goed had gedaan Zo kan ik nog wat leren, thx!
♥ NOD lijst 9 t/m 16 november 2015 ♥ 9. (4) Mamavanmenno, 32 jaar, ronde 5, 3e kindje SJ86, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje (MMM) Twigs, 40 jaar, 2de ronde na EUG, 1e kindje Mams91, 2e kindje, nod 9 november, 1e ronde 10. (7) Sop, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje Chantal6790, 25, ronde 2, 3de kindje ElisabethD, 32 jaar, 9e ronde (3e na miskraam), 2e kindje OneMillion, 24 jaar, 3e ronde, 2de kindje Mirya, 35 jaar, 5de ronde, 1ste kindje Ni84, 31 jaar, 5de ronde, 3de kindje 11. (3) tamara78, 36 jaar, 1e ronde na miskraam, 1e kindje Ladylola, 31 jaar, ronde 15 (mk ronde 9), 2de kindje Trijn87, 29 jaar, 5de ronde, 1ste kindje 12. (2) Mimi1988, 27 jaar, 1ste ronde, 2de kindje Love1990, 25 jaar, 1ste ronde, 2de kindje 13. (8) Tabbey, 32 jaar, 2de ronde, 1ste kindje Iez, 34 jaar, ronde 3, 3e kindje Meisje26, 35 jaar, ronde 3 na MA, 3de kindje BDEMT, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Lissy1986, 27 Jaar, 2de ronde, 1ste kindje Joan1984, 31 jaar, 4de ronde, 3e kindje Noettie, 31 jaar, 2de ronde, 2de kindje Melk84, 31 jaar, 4e ronde, 1 kindje. 14. (5) Water27, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Zeedauw, 27 jaar, ronde 9, 1e kindje Jackelien, 33 jaar, ronde 7, 3e kindje Vaya2014, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Irisbloem, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje 15. (1) wens86, 29 jaar, ronde 18 (ronde 9 van mmm), 1e kindje 16. (2) Roosje24, 28 jaar, 2e ronde (1e ronde na miskraam), 2e kindje Mila89, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (1) Rae, 31 jaar, 11e ronde, 4de kindje (7 nov) Totaal: 33 Wachtbankje (24) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
Twigs: temp is alleen betrouwbaar als je op dezelfde tijd tempt. Dus al je dat vanaf nu af aan probeert voor de rest van je cyclus wordt ff vanzelf betrouwbaarder. Mijn ervaring is dat 15 min verschil niet uitmaakt
Nou meiden echt waar �� het innestelingsverhaal klinkt steeds aannemelijk. Rond 11 had ik een tampon ingedaan normaal de eerste dagen echt ieder 2 uur schone want anders lekt het gewoon door. Kwam elke x van alles tussen, m'n dochters school liep uit, toen ik thuis kwam hadden de kat en hond gezamelijk alle kastanjes en nootjes van de herfsttafel gehaald naja. Iig net, ruim 4 uur later dacht ik shit. Naar de wc haal dat ding eruit (hmmm wat klinkt dat smakelijk�� alleen wat roze? Baal as de tering nu eigelijk. Samen met zere borsten (op de fiets over een gigantische hobbelweg, borrelend gevoel in de buik en rare steekjes/zeurend in de lies richting bikinilijn krijg ik toch hoop nu weer �� verklaard dan ook waarom ik. De ongesteldheid klachtjes niet heb. De kramp op de 1ste dag en de buikpijn de avond ervoor zijn elke menstruatie, toen ik thuis woonde haalde me moeder zelfs al die feminax pilletjes Sorry voor het lange verhaal maar dit heb ik nog nooooit mee gemaakt, bij m'n dochter direct 1ste ronde en geen bloedingen, bij mijn zoontje pas na een jaar ook geen bloeding en ook niet in de maanden we proberen dingen gevoelt die op een zwangerschap wezen En nu? Nu voel ik me zwanger, voel ik van alles sta ik opeens midden in de nacht op om te plassen (mooi last van alleen tijdens zwangerschappen) en dan deze onduidelijkheid, ik liet de hoop varen had me al ingesteld op naja jammer misschien positief dan op pakjesavond Weet het pas de 2de ronde is hoor en sommige al veel langer bezig zijn en wil echt niet zeurderig nu overkomen. Ik ben iemand die alles regelt, pland (ja serieus ik plan onze sexmomentjes ook als we niet voor een kind bezig zijn) en totaal niet ee tegen kan als ik onduidelijkheid heb in geen enkele situatie hahaha
Hahaha ja he. Vind het ook erg raar dit. Dan maar gewoon ongesteld en door met de volgende ronde. Nu zit ik elke 10 minuten te kijken of er weer bloed zit op het maandverbandje, dan nliever huplakee en klaaaaar Zul je net zien deze maand net iets anders is dan anders en de dammen morgen doorbreken. Krijg dr nog meer hoofdpijn nu met de onzekerheid haahaah
Positief proberen te blijven (is zoo moeilijk) Hier vandaag oppasdag gehad op neefje *smelt* Wat is mijn wens toch groot o zoo leuke dag maar ook moeilijk.. Het begint dan nog meer te kriebelen, en het idee dat ik nog een maand langer zou moeten wachten word ik al verdrietig van Wij zitten pas in ronde 2 maar ikzelf heb al meer als een jaar een kinderwens, vriendlief was er eindelijk klaar voor vorige ronde.. Wat mijn wens een soort van vervulde waren twee lieve katten die we vorig jaar hebben aangeschaft, zo had ik toch een gevoel van moeder zijn (zijn toch ook een "soort van kids" he, bij ons dan hihi) Hopelijk hebben we allemaal in Juli ons kindje vast ❤️
Ik val nu wel buiten de lijst maar ik ga vrijdagochtend testen mocht ik nog niks gespot hebben. 😆😇
Meiden ik ben sinds vanmiddag ineens misselijk, moe (echt gapen de hele tijd) en slapjes/draaierig. Goede tekenen of een beginnend griepje? Wie zal het zeggen? Ik probeer te wachten met testen tot zondag...
Even een dagje op pad geweest. Ik word namelijk gek Van mijzelf met thuis zitten in de vakantie Sj ik zag een heel licht lijntje. Spannend!! Chantal wat maak je het spannend! Welkom nieuwe dames! Hier: ovutesten blijven mooi licht, ondanks het beetje rekbareslijm sinds 2 dagen. Vannacht heb ik enorm onrustig geslapen, heel erg lopen zweten en mijn hoofd gloeit al de hele dag, maar heb het niet heel erg warm (temp was zojuist 37.2, normaal 36.6)Ik zit vandaag op 6 Dpo. Ga maar weer verder met rustig afwachten, al begint het wel te kriebelen nu ik de eerste testen zie. Maar daar is het nog veel te vroeg voor.